Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Kia » układ hamulcowy Kia CARENS II nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (FJ) » linka hamulcowa Kia CARENS II nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (FJ)

linka hamulcowa do KIA CARENS II nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (FJ)

wybierz typ samochodu KIA CARENS II nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (FJ):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Typ układu hamulcowego Hamulec bębnowy
Długość wewnętrzna [mm] 1628
Długość zewnętrzna [mm] 1363
nr EAN 8717109553437
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Długość wewnętrzna [mm] 1670
Długość zewnętrzna [mm] 1405
nr EAN 8717109302639
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Długość wewnętrzna [mm] 1658
Długość zewnętrzna [mm] 1390
nr EAN 8717109302646
Typ układu hamulcowego tarcza / bęben
Długość wewnętrzna [mm] 270
nr EAN 8717109520019
Długość [mm] 1680
Strona zabudowy z tyłu z lewej
Ciężar [kg] 0,8
dla numeru OE 0K2A2-44-420E
nr EAN 5050063046816
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Długość 1/Długość 2 [mm] 1670/1405 mm
nr EAN 8033001791426
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Długość 1/Długość 2 [mm] 1658/1390 mm
nr EAN 8033001791457
cena brutto:
49.00 zł
 Kup
  • Indeks: JPN 70H0354-JPN
  • Marka: JPN
  • Grupa towarowa TecDoc
    • Cięgno, hamulec postojowy
  • Nazwa
    • LINKA HAMULCA KIA
  • Opis
    • SEPHIA II/SHUMA /TARCZE/ TYLNA PRAWA
  • Dane dodatkowe:
    • Ilość sprzedażna = 1
    • Zamiennik: 0K2A244410E
    • Numer dostawcy: 70H0354-JPN
cena brutto:
111.00 zł
 Kup
Długość 1/Długość 2 [mm] 1622/1357
Typ układu hamulcowego Hamulec bębnowy
nr EAN 5703858823986
cena brutto:
111.00 zł
 Kup
Długość 1/Długość 2 [mm] 1628/1363
Typ układu hamulcowego Hamulec bębnowy
nr EAN 5703858823993
Długość 1/Długość 2 [mm] 1658/1390
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
nr EAN 5703858824006
Długość 1/Długość 2 [mm] 1670/1405
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
nr EAN 5703858824013
Długość 1/Długość 2 [mm] 270
nr EAN 5703858908669
Wyświetlanie od 1 do 13 (z 13 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
linka hamulcowa

Linka hamulcowa w układzie postojowym samochodu


Linka hamulcowa to podstawowy element całego układu hamulca postojowego. Bez niej, zaciągnięcie dźwigni nie przyniesie żadnego rezultatu, co w efekcie może zakończyć się stoczeniem samochodu, gdy pozostawiony został na wzniesieniu (nawet jeśli jest ono niewielkie). Pojawienie się pierwszych problemów może doprowadzić do awarii hamulca ręcznego, co będzie wiązać się z koniecznością wymiany niektórych elementów układu – jednym z najbardziej problematycznych jest wspomniana linka. Znajdziecie ją w tej kategorii, dlatego zachęcamy do zapoznania się z wyposażeniem, które przygotowaliśmy wraz z naszym zespołem. 
 

Zerwana linka hamulcowa? Samochód może sam odjechać!


Wielu użytkowników starszych modeli samochodów odpuszcza wymianę lub przeciąga ją w czasie, ponieważ obawia się kosztów związanych z wymianą tego elementu. Pozostawiają swój samochód na biegu, co stanowi zagrożenie. Nie zalecamy takiego rozwiązania sprawy, ponieważ bieg może przeskoczyć i auto po prostu samowolnie zjedzie blokując przejazd na ulicy lub uderzając w inny pojazd znajdujący się na parkingu. 

Żeby wymienić i naciągnąć linkę hamulca postojowego należy udać się do specjalistycznego zakładu. Fachowcy wykorzystują do swojej pracy profesjonalne narzędzia i własne umiejętności. Zalecamy nie podejmowania się samodzielnej wymiany lub naprawy. Problem najczęściej może pojawiać się w zimie, gdy linka po prostu będzie zamarzać – m.in. dlatego nie radzimy pozostawiać auta na zaciągniętym ręcznym hamulcu. 
 

Jak działa układ postojowy?


Gdy kierowca zaciągnie wajchę, siła zostaje przekazana na linki hamulcowe (lub jedną linkę, w zależności od modelu pojazdu i konstrukcji). Jeśli samochód wyposażony jest w jednen model, dalej rozdzielona jest ona na dwie części, z których każda biegnie do innego koła. W przypadku dwóch niezależnych linek, prowadzą one bezpośrednio do danego hamulca. Po zwolnieniu dźwigni, sprężyna powrotna obecna na każdym bębnie lub zacisku hamulcowym pozwala rozprężyć blokadę koła.