
| Strona zabudowy | z lewej | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 40 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 58 | 
| Wysokość [mm] | 11,3 | 
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | 
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny | 
| Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | 
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | 

| Strona zabudowy | Oś przednia | 
| Strona zabudowy | wylot | 
| Typ skrzyni biegów | BE3 | 
| Typ skrzyni biegów | MA | 
| Typ skrzyni biegów | 4HP14 | 
| Strona zabudowy | z lewej | 
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 40 | 
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 58 | 
| Wysokość 1 [mm] | 11,3 | 
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | 
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | 
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny | 
| nr EAN | 3358960201379 | 

| Strona zabudowy | wylot | 
| Strona zabudowy | z prawej | 
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 29,85 | 
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 47 | 
| Wysokość 1 [mm] | 11,3 | 
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) | 
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | 
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | 
| nr EAN | 3358960154972 | 

| Kod silnika | XUD7 | 
| Kod silnika | XUD7 | 
| Strona zabudowy | od strony czołowej | 
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 35 | 
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 50 | 
| Wysokość 1 [mm] | 7 | 
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | 
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | 
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | 
| nr EAN | 3358960181008 | 

| Kod silnika | XUD7 | 
| Kod silnika | XUD7 | 
| Kod silnika | 161A (XUD7) | 
| TECDOC-Nr silnika | 4258 | 
| Strona zabudowy | od strony czołowej | 
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) | 
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | 
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 35 | 
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 50 | 
| Wysokość 1 [mm] | 8 | 
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny | 
| nr EAN | 3358960115478 | 

| Kod silnika | XUD7 | 
| Kod silnika | 161A (XUD7) | 
| TECDOC-Nr silnika | 4258 | 
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 35 | 
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 50 | 
| Wysokość 1 [mm] | 8 | 
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | 
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | 
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny | 
| Strona zabudowy | Oś napędowa | 
| nr EAN | 3358960169273 | 

| Strona zabudowy | wylot | 
| Strona zabudowy | z lewej | 
| Wersja | GEARB. BE3 | 
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 40 | 
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 58 | 
| Wysokość 1 [mm] | 11,3 | 
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) | 
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | 
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny | 
| Strona zabudowy | Oś napędowa | 
| nr EAN | 3358960283252 | 

| Strona zabudowy | Oś przednia | 
| Strona zabudowy | wylot | 
| Typ skrzyni biegów | BE3 | 
| Typ skrzyni biegów | MA | 
| Typ skrzyni biegów | 4HP14 | 
| Strona zabudowy | z prawej | 
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 29,9 | 
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 47 | 
| Wysokość 1 [mm] | 11,3 | 
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | 
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | 
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | 
| nr EAN | 3358960289636 | 

| Strona zabudowy | z prawej | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 29,85 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 | 
| Wysokość [mm] | 11,3 | 
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | 
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | 
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) | 
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | 

| Strona zabudowy | z lewej | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 40 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 58 | 
| Wysokość [mm] | 11,3 | 
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | 
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny | 
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) | 
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | 

| Strona zabudowy | z lewej | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 40 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 58 | 
| Wysokość [mm] | 11,3 | 
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | 
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny | 
| Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | 
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | 

| Strona zabudowy | z prawej | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 29,9 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 | 
| Wysokość [mm] | 11,3 | 
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | 
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | 
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) | 
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | 

| Rodzaj skrzyni biegów | dla manualnej skrzyni biegów | 
| Rodzaj skrzyni biegów | dla manualnej skrzyni biegów | 
| Grubość [mm] | 11,3 | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 40,0 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 58,0 | 
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) | 
| Strona zabudowy | z przodu z lewej | 
| Ciężar [kg] | 0,025 | 
| nr EAN | 4027816114123 | 

| Rodzaj skrzyni biegów | dla manualnej skrzyni biegów | 
| Rodzaj skrzyni biegów | dla manualnej skrzyni biegów | 
| Szerokość [mm] | 11,2 | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 25,5 | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 28,0 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 47,0 | 
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) | 
| Strona zabudowy | z przodu po prawej | 
| Ciężar [kg] | 0,02 | 
| nr EAN | 4027816224488 | 

| Kod silnika | XUD7 (161A) | 
| Wysokość [mm] | 8,00 | 
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35,00 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 50,00 | 
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827N DD | 
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara | 
| Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara | 
| kierunkowa | 

| Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 40 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 58 | 
| Szerokość [mm] | 10 | 
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny | 

| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 29,9 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 | 
| Szerokość [mm] | 11,3 | 
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | 

| Rodzaj skrzyni biegów | Automatyczna skrzynia biegów | 
| ID skrzyni biegów | AL4 | 
| Wersja na kraj | Chiny | 
| Strona zabudowy | z lewej | 
| Wysokość [mm] | 6,8 | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 40 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 54 | 
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | 
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | 
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | 
Przeglądasz części samochodowe z kategorii mechanizm różnicowy do Citroën ZX (N2) 1.8 D.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Citroën ZX (N2) 1.8 D produkowanego od 1993.06 do roku 1997.06
Jeżeli twój Citroën dysponuje silnikiem o mocy 60 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak sprzęgło, układ hamulcowy, amortyzatory
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii mechanizm różnicowy do Citroën ZX (N2)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na mechanizm różnicowy do Citroën ZX (N2) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Citroën z rocznika od 1993.06 do roku 1997.06, i mocy silnika 60 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych 
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów 
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie 
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać? 
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta? 
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych. 
15-04-2025