Strona zabudowy | Oś tylna | |
Strona zabudowy | wlot | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 48 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 82 | |
Wysokość 1 [mm] | 12 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
nr EAN | 3358960247803 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 40 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 70 | |
Wysokość [mm] | 18 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A/BS2 | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Strona zabudowy | tylny odcinek wału napędowego przy mech. różnicowym |
TECDOC-Nr silnika | 26257 | |
TECDOC-Nr silnika | 23618 | |
Grubość [mm] | 20,0 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M28 x 1,5 | |
Rozmiar klucza | 38 | |
Kształt łba śruby / nakrętki | zewnętrzny wielokątny | |
DIN / ISO | 6469 | |
Powierzchnia | naoliwione | |
Ciężar [kg] | 0,071 | |
nr EAN | 4027816447368 |
TECDOC-Nr silnika | 26257 | |
TECDOC-Nr silnika | 23618 | |
Długość [mm] | 12 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 14,0 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Długość gwintu [mm] | 6 | |
Jakość/Klasa | 8.8 | |
Rozmiar klucza | 5 | |
Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt wewnętrzny | |
Materiał | Stal | |
Długość śruby pod główką [mm] | 8 | |
Ciężar [kg] | 0,007 | |
dla numeru OE | 000000 000884 | |
nr EAN | 4027816462675 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 48,0 | |
Wysokość [mm] | 20,5 | |
Wysokość [mm] | 12,5 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 82,0 | |
Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Strona zabudowy | w środku | |
Ciężar [kg] | 0,1 | |
nr EAN | 4054224059630 |
TECDOC-Nr silnika | 26257 | |
TECDOC-Nr silnika | 23618 | |
Długość [mm] | 12 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 14,0 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Długość gwintu [mm] | 6 | |
Jakość/Klasa | 8.8 | |
Rozmiar klucza | 5 | |
Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt wewnętrzny | |
Materiał | Stal | |
Długość śruby pod główką [mm] | 8 | |
Ciężar [kg] | 0,007 | |
nr EAN | 4044688462671 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii mechanizm różnicowy do Mercedes-benz SPRINTER 3-t Furgon (B906) 215 CDI (906.611, 906.613).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Mercedes-benz SPRINTER 3-t Furgon (B906) 215 CDI (906.611, 906.613) produkowanego od 2006.06 do roku 2009.12
Jeżeli twój Mercedes-benz dysponuje silnikiem o mocy 150 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii mechanizm różnicowy do Mercedes-benz SPRINTER 3-t Furgon (B906)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na mechanizm różnicowy do Mercedes-benz SPRINTER 3-t Furgon (B906) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Mercedes-benz z rocznika od 2006.06 do roku 2009.12, i mocy silnika 150 KM
.
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023