Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Peugeot » napęd osi Peugeot 204 coupe » mechanizm różnicowy Peugeot 204 coupe

mechanizm różnicowy do PEUGEOT 204 coupe

wybierz typ samochodu PEUGEOT 204 coupe:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Strona zabudowy z lewej
Średnica wewnętrzna [mm] 40
średnica zewnętrzna [mm] 58
Wysokość [mm] 11,3
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału ASW
Rodzaj gwintu Gwint zmienny
Materiał FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 4041248424926
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 40
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 58
Wysokość 1 [mm] 11,3
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
Rodzaj gwintu Gwint zmienny
nr EAN 3358960201379
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 29,9
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 47
Wysokość 1 [mm] 11,3
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
nr EAN 3358960289636
Strona zabudowy z prawej
Średnica wewnętrzna [mm] 29,85
średnica zewnętrzna [mm] 47
Wysokość [mm] 11,3
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału ASW
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Materiał ACM (poliakryl-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 4041248126936
Strona zabudowy z lewej
Średnica wewnętrzna [mm] 40
średnica zewnętrzna [mm] 58
Wysokość [mm] 11,3
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału ASW
Rodzaj gwintu Gwint zmienny
Materiał ACM (poliakryl-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 4041248126943
Strona zabudowy z lewej
Średnica wewnętrzna [mm] 40
średnica zewnętrzna [mm] 58
Wysokość [mm] 11,3
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału ASW
Rodzaj gwintu Gwint zmienny
Materiał FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 4041248424926
Strona zabudowy z prawej
Średnica wewnętrzna [mm] 29,9
średnica zewnętrzna [mm] 47
Wysokość [mm] 11,3
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału ASW
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Materiał ACM (poliakryl-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 4041248424933
Grubość [mm] 11,3
Średnica wewnętrzna [mm] 40,0
średnica zewnętrzna [mm] 58,0
Materiał ACM (poliakryl-kauczuk)
Strona zabudowy z przodu z lewej
Ciężar [kg] 0,025
nr EAN 4027816114123
Szerokość [mm] 11,2
Średnica wewnętrzna [mm] 25,5
Średnica wewnętrzna [mm] 28,0
średnica zewnętrzna [mm] 47,0
Materiał ACM (poliakryl-kauczuk)
Strona zabudowy z przodu po prawej
Ciężar [kg] 0,02
nr EAN 4027816224488
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 29,9
średnica zewnętrzna [mm] 47
Szerokość [mm] 11,3
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
nr EAN 4026634496169
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z lewej
Średnica wewnętrzna [mm] 40
średnica zewnętrzna [mm] 58
Grubość [mm] 10
dla numeru OE 312109
nr EAN 3660872369949
Strona zabudowy z prawej
Średnica wewnętrzna [mm] 32
średnica zewnętrzna [mm] 50
Grubość [mm] 10
dla numeru OE 312124
nr EAN 3660872004482
Strona zabudowy z lewej
Średnica wewnętrzna [mm] 40
średnica zewnętrzna [mm] 58
Grubość [mm] 10
dla numeru OE 312144
nr EAN 3660872004499
Wyświetlanie od 1 do 13 (z 13 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
inne części z kategorii mechanizm różnicowy pasujące do PEUGEOT 204 coupe
mechanizm różnicowy

Mechanizm różnicowy


Dyferencjał jest nieodłączną częścią układu jezdnego. Jego zaletą jest zmniejszenie zużycia opon i zużycia paliwa. Jego działanie polega na zwiększeniu obrotów koła, które ma mniejsze obciążenie. Na przykład podczas skręcania rozkłada prędkość obrotów między kołami osi, aby pokonanie zakrętu było łatwiejsze (koło zewnętrzne w czasie zakrętu musi mieć szybsze obroty, niż koło wewnętrzne). Najlepiej działanie dyferencjału widać podczas jazdy terenowej. Sprawny układ różnicowy można łatwo sprawdzić przez podniesienie kół osi napędowej, wyłączenie silnika i wrzucenie biegu. Następnie należy przekręcić jednym kołem samochodu, a drugie powinno kręcić się w drugą stronę, oznacza to, że układ jest w pełni sprawny. W przypadku pojazdu silnikowego z napędem na cztery koła, zastosowane są dwa dyferencjały, na przedniej osi i na tylnej osi.

Dwa układy są połączone ze sobą wałem napędowym. W takich pojazdach jak samochody terenowe, ciągniki itp. są zamontowane specjalne mechanizmy blokujące mechanizm różnicowy. Jest to przydatne, gdy pojazd zostanie unieruchomiony na miękkiej ziemi, powoduje to kręcenie się obu kół z jednakową prędkością bez względu na obciążenie kół. Gdy samochód bez włączonej blokady dyferencjału utknie w błocie zazwyczaj, kręci się tylko jedno z kół, co uniemożliwia poruszanie się pojazdu. Mechanizm różnicowy jest zbudowany ze stożkowych kół zębatych, obudowy, półosi napędowych, wału napędowego, pierścieni ślizgowych i koła talerzowego.

W nowoczesnych samochodach można spotkać różne typy mechanizmów różnicowych, na przykład: z kołami zębatymi stożkowymi, z przekładnią planetarną. Mechanizm różnicowy powinien mieć zapewnioną odpowiednią ilość oleju. Powinno być go odpowiednio dużo, żeby układ służył przez długie lata. W obecnych samochodach wymiana oleju przekładniowego powinna nastąpić co około 100-150 tysięcy kilometrów. W przypadku uszkodzenia układu następuje problem z ruszeniem samochodu z miejsca.