
| Strona zabudowy | z lewej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 40 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 58 |
| Wysokość [mm] | 11,3 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |
| Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |

| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | wylot |
| Typ skrzyni biegów | MA |
| Typ skrzyni biegów | BE1 |
| Typ skrzyni biegów | BE3 |
| Typ skrzyni biegów | BE3R |
| Typ skrzyni biegów | 4HP14 |
| Strona zabudowy | z lewej |
| --------------- | |
| Typ skrzyni biegów | BH3 |
| Strona zabudowy | z obu stron |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 40 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 58 |
| Wysokość 1 [mm] | 11,3 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |
| nr EAN | 3358960201379 |

| TECDOC-Nr silnika | 2882 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 35 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 50 |
| Wysokość 1 [mm] | 8 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |
| Strona zabudowy | Oś napędowa |
| nr EAN | 3358960169273 |

| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | wylot |
| Typ skrzyni biegów | MA |
| Typ skrzyni biegów | BE1 |
| Typ skrzyni biegów | BE3 |
| Typ skrzyni biegów | BE3R |
| Typ skrzyni biegów | 4HP14 |
| Strona zabudowy | z prawej |
| --------------- | |
| Typ skrzyni biegów | BH3 |
| Strona zabudowy | z obu stron |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 29,9 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 47 |
| Wysokość 1 [mm] | 11,3 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| nr EAN | 3358960289636 |

| Strona zabudowy | z prawej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 29,85 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Wysokość [mm] | 11,3 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |

| Strona zabudowy | z lewej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 40 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 58 |
| Wysokość [mm] | 11,3 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |

| Strona zabudowy | z lewej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 40 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 58 |
| Wysokość [mm] | 11,3 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |
| Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |

| Strona zabudowy | z prawej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 29,9 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Wysokość [mm] | 11,3 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |

| nie dla ID skrzyni biegów | BE1 |
| nie dla ID skrzyni biegów | BE3 |
| ID skrzyni biegów | 4HP14 |
| Grubość [mm] | 11,3 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 40,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 58,0 |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| Strona zabudowy | z przodu z lewej |
| Ciężar [kg] | 0,025 |
| nr EAN | 4027816114123 |

| Kod silnika | XUD7 (161A) |
| Wysokość [mm] | 8,00 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35,00 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 50,00 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827N DD |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
| kierunkowa |

| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | z lewej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 40 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 58 |
| Grubość [mm] | 10 |
| dla numeru OE | 312109 |
| nr EAN | 3660872369949 |

| Strona zabudowy | z prawej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 50 |
| Grubość [mm] | 10 |
| dla numeru OE | 312124 |
| nr EAN | 3660872004482 |

| Strona zabudowy | z lewej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 40 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 58 |
| Grubość [mm] | 10 |
| dla numeru OE | 312144 |
| nr EAN | 3660872004499 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii mechanizm różnicowy do Peugeot 205 I (741A/C) 1.7 Diesel.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Peugeot 205 I (741A/C) 1.7 Diesel produkowanego od 1983.08 do roku 1987.10
Jeżeli twój Peugeot dysponuje silnikiem o mocy 60 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak wycieraczki szyb, układ wydechowy, części silnikowe, filtr kabiny
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii mechanizm różnicowy do Peugeot 205 I (741A/C)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na mechanizm różnicowy do Peugeot 205 I (741A/C) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Peugeot z rocznika od 1983.08 do roku 1987.10, i mocy silnika 60 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025