
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Materiał | Guma / metal |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska kulkowego |
| nr EAN | 4025258714819 |

| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska kulkowego |
| nr EAN | 4025258714833 |

| Materiał | Guma / metal |
| Strona zabudowy | góra |
| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
| Ciężar [kg] | 0,41 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska |
| nr EAN | 4027816319849 |

| Strona zabudowy | Oś tylna |

| Strona zabudowy | Oś tylna |
| nr EAN | 781552678366 |

| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Ilość na oś | 2 |
| nr EAN | 4047437362383 |

| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Ilość na oś | 2 |
| nr EAN | 4047437362376 |

| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Ilość na oś | 2 |
| nr EAN | 4047437378889 |

| Lokalizacja w aucie | Oś tylna strona lewa |
| Lokalizacja w aucie | Oś tylna strona prawa |
| Ilość na oś | 2 |
| Dla numeru OE | 8K0 513 353 D |
| Dla numeru OE | 8K0 513 353 E |
| Ilość montowana w aucie | 2 |
| EAN | 5901655251104 |
| Stan | Fabrycznie nowy |

| Strona zabudowy | Oś tylna |
| nr EAN | 5901619522103 |

| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Ilość na oś | 2 |
| nr EAN | 5903766315669 |

| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska kulkowego |
| nr EAN | 4040074063583 |

| Ilość na oś | 2 |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| nr EAN | 4013872732937 |

| Ilość na oś | 2 |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| nr EAN | 4013872732944 |

| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Ilość na oś | 2 |
| nr EAN | 4013872760398 |

| Masa [g] | 385 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska walcowego |
| nr EAN | 3413521572142 |

| Materiał | Guma / metal |
| Strona zabudowy | góra |
| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
| Ciężar [kg] | 0,41 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska |
| nr EAN | 4044688319845 |

Stosowane jest w celu połączenia górnej części amortyzatora samochodowego z nadwoziem pojazdu.
Można wyróźnić mocowania amortyzatora przedniego i tylnego. Mocowania amortyzatorów trzpieniowych mają inna konstrukcję niż mocowania amortyzatorów typu oczko-oczko. Mocowanie amortyzatora trzpieniowego wyposażone jest w poduszkę gumowo-metalową wyposażoną w śruby lub otwory montażowe do połączenia mocowania amortyzatora z nadwoziem. Mocowania amortyzatorów trzpieniowych wyposażone są także w łożyska, które umożliwiają prację amortyzatorów podczas jadzy i skrętów pojazdu.
Typowym objawem uszkodzenia mocowania amortyzatora są stuki w jego górnej części. Mogą pojawiać się także skrzypienia lub trzaski, co wskazuje na uszkodzenie łozyska mocowania amortyzatora. Częstą usterką mocowania amortyzatora wywołaną niewłaściwym montażem, jest nie współosiowa praca spowodowana skręceniem pary amortyzator-mocowanie na uniesionym lub nie do końca obciążonym pojeździe. Taki błąd montażu wywoła szybkie zużycie łożyska amortyzatora jak i samej gumu mocowania.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025