Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Audi » zawieszenie i amortyzacja Audi 80 B1 sedan (80, 82) » mocowanie amortyzatora Audi 80 B1 sedan (80, 82)

mocowanie amortyzatora do AUDI 80 B1 sedan (80, 82)

wybierz typ samochodu AUDI 80 B1 sedan (80, 82):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Status produktu: Normalny
nr EAN 4014870506759
Wysokość [mm] 41
Zamiana tylko w parach 
nr EAN 4014870399375
Materiał Guma
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,012
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łożyska
dla numeru OE 8A0 512 333
nr EAN 4027816141587
Ciężar [kg] 0,300
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łożyskiem
Długość opakowania [cm] 8,1
Szerokość opakowania [cm] 8,1
Wysokość opakowania [cm] 9
nr EAN 5412096178887
Materiał Metal
Strona zabudowy Oś tylna
Masa [g] 8
nr EAN 8033989138107
Wyświetlanie od 1 do 5 (z 5 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
mocowanie amortyzatora

Mocowanie amortyzatora

 

Stosowane jest w celu połączenia górnej części amortyzatora samochodowego z nadwoziem pojazdu.

Można wyróźnić mocowania amortyzatora przedniego i tylnego. Mocowania amortyzatorów trzpieniowych mają inna konstrukcję niż mocowania amortyzatorów typu oczko-oczko. Mocowanie amortyzatora trzpieniowego wyposażone jest w poduszkę gumowo-metalową wyposażoną w śruby lub otwory montażowe do połączenia mocowania amortyzatora z nadwoziem. Mocowania amortyzatorów trzpieniowych wyposażone są także w łożyska, które umożliwiają prację amortyzatorów podczas jadzy i skrętów pojazdu.Mocowanie Amortyzatora

Typowym objawem uszkodzenia mocowania amortyzatora są stuki w jego górnej części. Mogą pojawiać się także skrzypienia lub trzaski, co wskazuje na uszkodzenie łozyska mocowania amortyzatora. Częstą usterką mocowania amortyzatora wywołaną niewłaściwym montażem, jest nie współosiowa praca spowodowana skręceniem pary amortyzator-mocowanie na uniesionym lub nie do końca obciążonym pojeździe. Taki błąd montażu wywoła szybkie zużycie łożyska amortyzatora jak i samej gumu mocowania.