Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Daihatsu » zawieszenie i amortyzacja Daihatsu SIRION (M3_) » mocowanie amortyzatora Daihatsu SIRION (M3_)

mocowanie amortyzatora do DAIHATSU SIRION (M3_)

wybierz typ samochodu DAIHATSU SIRION (M3_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Status produktu: Normalny
nr EAN 5900427305359
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,013
Długość opakowania [cm] 4,6
Szerokość opakowania [cm] 4,6
Wysokość opakowania [cm] 1,0
Ciężar netto [g] 12
nr EAN 5902048907561
Strona zabudowy Oś przednia
Masa [g] 73
Materiał Metal
Specyfikacja IMPERGOM bearing
nr EAN 8033989070070
Masa [g] 367
Numer komponentu 2
Strona zabudowy Oś przednia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łożyskiem kulkowym
nr EAN 8042781522946
Masa [g] 68
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 45
Szerokość 1 [mm] 29
nr EAN 3413520996444
Wyświetlanie od 1 do 6 (z 6 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
mocowanie amortyzatora

Mocowanie amortyzatora

 

Stosowane jest w celu połączenia górnej części amortyzatora samochodowego z nadwoziem pojazdu.

Można wyróźnić mocowania amortyzatora przedniego i tylnego. Mocowania amortyzatorów trzpieniowych mają inna konstrukcję niż mocowania amortyzatorów typu oczko-oczko. Mocowanie amortyzatora trzpieniowego wyposażone jest w poduszkę gumowo-metalową wyposażoną w śruby lub otwory montażowe do połączenia mocowania amortyzatora z nadwoziem. Mocowania amortyzatorów trzpieniowych wyposażone są także w łożyska, które umożliwiają prację amortyzatorów podczas jadzy i skrętów pojazdu.Mocowanie Amortyzatora

Typowym objawem uszkodzenia mocowania amortyzatora są stuki w jego górnej części. Mogą pojawiać się także skrzypienia lub trzaski, co wskazuje na uszkodzenie łozyska mocowania amortyzatora. Częstą usterką mocowania amortyzatora wywołaną niewłaściwym montażem, jest nie współosiowa praca spowodowana skręceniem pary amortyzator-mocowanie na uniesionym lub nie do końca obciążonym pojeździe. Taki błąd montażu wywoła szybkie zużycie łożyska amortyzatora jak i samej gumu mocowania.