Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Audi » napęd koła, przeguby Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) » osłona przegubu Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD)

osłona przegubu do AUDI A4 B9 Avant (8W5, 8WD)

wybierz typ samochodu AUDI A4 B9 Avant (8W5, 8WD):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość [mm] 128
Materiał Termoplast
Ciężar [kg] 0,069
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 29,8
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 94
nr EAN 4027816459460
Długość [mm] 128
Materiał Termoplast
Ciężar [kg] 0,265
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 30
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 94
dla numeru OE 4H0 498 203
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816459477
Rodzaj przegubu Przegub równobieżny
Długość [mm] 115
Materiał Termoplast
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy Od strony koła
Ciężar [kg] 0,177
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 26
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 84
nr EAN 4054224755150
Długość [mm] 128
Materiał Termoplast
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 30
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 94
nr EAN 4044688661616
Wyświetlanie od 1 do 4 (z 4 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
osłona przegubu

Osłona przegubu napędowego


Osłona przegubu napędowego ma za zadanie chronić wrażliwy na zanieczyszczenia przegub napędowy przed wpływem środowiska zewnętrznego. Przegub napędowy pracuje w ciężkich warunkach. Jest położony nisko w układzie napędowym samochodu, około 20 centymetrów nad powierzchnią drogi i tym samym jest narażony na kontakt ze wszelkimi zanieczyszczeniami - wodą, piaskiem, opiłkami metali. Zanieszyszczenia te drastycznie obniżają żywotnośc przegubu jeżeli dostaną się do jego wnętrza na skutek uszkodzenia osłony przegubu.
 

Jak często wymieniać osłonę przegubu


osłona przegubu napędowegoZasadniczo osłonę przegubu powinno sie wymienić po zauważeniu pierwszych oznak jej zużycia albo uszkodzenia. Śladów tych należy wypatrywać przy okresowych przeglądach pojazdu, zwłaszcza przed okresem jesienno-zimowym. Gumowy materiał osłony z czasem traci swoje własciwości, pęka w miejscach zgnięcia i w miejscu kontaktu z opaską zaciskową. Można to sprawdzić przy maksymalnie skręconej kierownicy. Oprócz tego osłona może zostać uszkodzona przez kontakt z kamieniami podczas jazdy. Ten rodzaj uszkodzenia jest dosyć groźny, bo niespodziewany i może upłynąć sporo czasu zanim go zauważymy. Po perforacji osłony przegubu do jej wnętrza dostaje się woda z zanieszyszczeniami i wypłukiwany jest smar przegubu napędowego.