Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Audi » napęd koła, przeguby Audi A6 C7 (4G2, 4GC) » osłona przegubu Audi A6 C7 (4G2, 4GC)

osłona przegubu do AUDI A6 C7 (4G2, 4GC)

wybierz typ samochodu AUDI A6 C7 (4G2, 4GC):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość [mm] 107
Materiał Termoplast
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Ciężar [kg] 0,063
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 27
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 87,5
nr EAN 4027816441526
Długość [mm] 131
Materiał Termoplast
Strona zabudowy Od strony koła
Strona zabudowy Oś przednia
Ciężar [kg] 0,191
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 32
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 98
dla numeru OE 8K0 498 203 C SK1
nr EAN 4054224728802
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 27
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 89
Wysokość [mm] 106,60
Rodzaj przegubu Przegub statywu trójnożnego
Materiał osłony TPE (elastomer termoplastyczny)
Nowa część 
nr EAN 4019064151456
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 30,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 96
Wysokość [mm] 130,00
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubą
Wersja śruby/nakrętki Śruba rozporowa
Wymiar gwintu M16x1,5
Materiał osłony TPE (elastomer termoplastyczny)
Nowa część 
nr EAN 4019064352549
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 30
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 30
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 79
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 81
Wysokość [mm] 118,5
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
nr EAN 4019064356509
Strona zabudowy Od strony koła
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 5903364335038
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 27
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 71
Wysokość [mm] 107
Specyfikacja TRILOBE
nr EAN 8430320199085
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 7316574262175
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 7316577430519
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 27
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 89
Wysokość [mm] 106,60
Rodzaj przegubu Przegub statywu trójnożnego
Materiał osłony TPE (elastomer termoplastyczny)
Nowa część 
nr EAN 4019064047896
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 30
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 30
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 79
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 81
Wysokość [mm] 118,5
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 30,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 96
Wysokość [mm] 130,00
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubą
Wersja śruby/nakrętki Śruba rozporowa
Wymiar gwintu M16x1,5
Materiał osłony TPE (elastomer termoplastyczny)
Nowa część 
nr EAN 4019064059837
Wyświetlanie od 1 do 12 (z 12 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
osłona przegubu

Osłona przegubu napędowego


Osłona przegubu napędowego ma za zadanie chronić wrażliwy na zanieczyszczenia przegub napędowy przed wpływem środowiska zewnętrznego. Przegub napędowy pracuje w ciężkich warunkach. Jest położony nisko w układzie napędowym samochodu, około 20 centymetrów nad powierzchnią drogi i tym samym jest narażony na kontakt ze wszelkimi zanieczyszczeniami - wodą, piaskiem, opiłkami metali. Zanieszyszczenia te drastycznie obniżają żywotnośc przegubu jeżeli dostaną się do jego wnętrza na skutek uszkodzenia osłony przegubu.
 

Jak często wymieniać osłonę przegubu


osłona przegubu napędowegoZasadniczo osłonę przegubu powinno sie wymienić po zauważeniu pierwszych oznak jej zużycia albo uszkodzenia. Śladów tych należy wypatrywać przy okresowych przeglądach pojazdu, zwłaszcza przed okresem jesienno-zimowym. Gumowy materiał osłony z czasem traci swoje własciwości, pęka w miejscach zgnięcia i w miejscu kontaktu z opaską zaciskową. Można to sprawdzić przy maksymalnie skręconej kierownicy. Oprócz tego osłona może zostać uszkodzona przez kontakt z kamieniami podczas jazdy. Ten rodzaj uszkodzenia jest dosyć groźny, bo niespodziewany i może upłynąć sporo czasu zanim go zauważymy. Po perforacji osłony przegubu do jej wnętrza dostaje się woda z zanieszyszczeniami i wypłukiwany jest smar przegubu napędowego.