
| Długość [mm] | 112 | 
| Materiał | Termoplast | 
| Strona zabudowy | Oś przednia | 
| Strona zabudowy | Od strony koła | 
| Ciężar [kg] | 0,351 | 
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 26 | 
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 84 | 
| dla numeru OE | 16 03 197 | 
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4027816212454 | 

| Długość [mm] | 125 | 
| Materiał | Termoplast | 
| Ciężar [kg] | 0,292 | 
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 28 | 
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 90 | 
| dla numeru OE | 16 03 278 | 
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4027816488279 | 

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 25 | 
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 65 | 
| Wysokość [mm] | 99,00 | 
| Materiał osłony | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) | 
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064141860 | 

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 25 | 
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 27 | 
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 84 | 
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 87 | 
| Wysokość [mm] | 105 | 
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) | 
| Wersja | FlexBoot | 
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064341796 | 

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 21 | 
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 23 | 
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 57 | 
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 60 | 
| Wysokość [mm] | 90 | 
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) | 
| Wersja | FlexBoot | 
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064341833 | 

| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 26,5 | 
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 87 | 
| Materiał | Polychloropren (Neopren) | 
| Wysokość [mm] | 126,5 | 

| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 24 | 
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 60 | 
| Materiał | Polychloropren (Neopren) | 
| Wysokość [mm] | 81,5 | 

| Strona zabudowy | Położenie osi 1 | 
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 27 | 
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 89 | 
| Wysokość [mm] | 125 | 
| nr EAN | 5907558586664 | 

| Strona zabudowy | Od strony koła | 
| Strona zabudowy | Oś przednia | 
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 26 | 
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 87 | 
| Długość [mm] | 110 | 
| Materiał | Guma | 
| nr EAN | 5907558586770 | 

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 26 | 
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 86 | 
| Wysokość [mm] | 117 | 
| nr EAN | 5902659759559 | 

| Strona zabudowy | Od strony koła | 
| Wysokość [mm] | 146 | 
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 | 
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 86 | 
| nr EAN | 5903364335038 | 

| Strona zabudowy | Od strony koła | 
| Strona zabudowy | Oś przednia | 
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 26 | 
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 87 | 
| Długość [mm] | 110 | 
| Materiał | Guma | 
| nr EAN | 4040074411667 | 

| Strona zabudowy | Od strony koła | 
| Strona zabudowy | Oś przednia | 
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 27 | 
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 89 | 
| Długość [mm] | 125 | 
| Materiał | Termoplast | 
| nr EAN | 4040074414354 | 

| Strona zabudowy | Od strony koła | 
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 27 | 
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 89 | 
| Wysokość [mm] | 125 | 
| nr EAN | 8430320049397 | 

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 26 | 
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 86 | 
| Wysokość [mm] | 117 | 
| nr EAN | 8430320054551 | 

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | 
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 25 | 
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 65 | 
| Wysokość [mm] | 100 | 
| nr EAN | 8430320049786 | 

| Strona zabudowy | Od strony koła | 
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 26 | 
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 87 | 
| Wysokość [mm] | 110 | 
| nr EAN | 8430320057958 | 

| Strona zabudowy | Od strony koła | 
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 | 
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 81 | 
| Wysokość [mm] | 130 | 
| Specyfikacja | UNIVERSAL BOOT KIT | 
| nr EAN | 8430320046235 | 

| Wysokość [mm] | 146 | 
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 | 
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 86 | 
| nr EAN | 7316574262175 | 

| Wysokość [mm] | 99 | 
| Rodzaj przegubu | Przegub równobieżny | 
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 25 | 
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 65 | 
| nr EAN | 7316575052980 | 

| Wysokość [mm] | 98 | 
| Materiał | Guma | 
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 23 | 
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 58 | 
| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 23 | 
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 30 | 
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 58 | 
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 70 | 
| nr EAN | 7316575893552 | 

| Wysokość [mm] | 146 | 
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 | 
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 86 | 
| nr EAN | 7316577430519 | 

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 25 | 
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 65 | 
| Wysokość [mm] | 99,00 | 
| Materiał osłony | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) | 
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064032021 | 

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 25 | 
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 27 | 
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 84 | 
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 87 | 
| Wysokość [mm] | 105 | 
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) | 
| Wersja | FlexBoot | 
| Nowa część | 

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 21 | 
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 23 | 
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 57 | 
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 60 | 
| Wysokość [mm] | 90 | 
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) | 
| Wersja | FlexBoot | 
| Nowa część | 

| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | 
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | 
| Ilość na oś | 2 | 
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 25 | 
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 65 | 
| Wysokość [mm] | 100 | 
| Materiał osłony | Guma | 
 Zasadniczo osłonę przegubu powinno sie wymienić po zauważeniu pierwszych oznak jej zużycia albo uszkodzenia. Śladów tych należy wypatrywać przy okresowych przeglądach pojazdu, zwłaszcza przed okresem jesienno-zimowym. Gumowy materiał osłony z czasem traci swoje własciwości, pęka w miejscach zgnięcia i w miejscu kontaktu z opaską zaciskową. Można to sprawdzić przy maksymalnie skręconej kierownicy. Oprócz tego osłona może zostać uszkodzona przez kontakt z kamieniami podczas jazdy. Ten rodzaj uszkodzenia jest dosyć groźny, bo niespodziewany i może upłynąć sporo czasu zanim go zauważymy. Po perforacji osłony przegubu do jej wnętrza dostaje się woda z zanieszyszczeniami i wypłukiwany jest smar przegubu napędowego.
Zasadniczo osłonę przegubu powinno sie wymienić po zauważeniu pierwszych oznak jej zużycia albo uszkodzenia. Śladów tych należy wypatrywać przy okresowych przeglądach pojazdu, zwłaszcza przed okresem jesienno-zimowym. Gumowy materiał osłony z czasem traci swoje własciwości, pęka w miejscach zgnięcia i w miejscu kontaktu z opaską zaciskową. Można to sprawdzić przy maksymalnie skręconej kierownicy. Oprócz tego osłona może zostać uszkodzona przez kontakt z kamieniami podczas jazdy. Ten rodzaj uszkodzenia jest dosyć groźny, bo niespodziewany i może upłynąć sporo czasu zanim go zauważymy. Po perforacji osłony przegubu do jej wnętrza dostaje się woda z zanieszyszczeniami i wypłukiwany jest smar przegubu napędowego.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych 
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów 
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie 
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać? 
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta? 
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych. 
15-04-2025