
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 19 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 71 |
| Wysokość [mm] | 94,00 |
| Materiał osłony | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064105589 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 18 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 78 |
| Wysokość [mm] | 82,00 |
| Materiał osłony | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064104124 |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 18,6 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 18,6 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 72 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 72 |
| Wysokość [mm] | 113 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064356462 |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 19 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 19 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 69 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 73 |
| Wysokość [mm] | 99 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064356479 |

| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 19 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 67 |
| Materiał | Polychloropren (Neopren) |
| Wysokość [mm] | 83 |

| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 19 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 76,5 |
| Materiał | Polychloropren (Neopren) |
| Wysokość [mm] | 79 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 20 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 70 |
| Wysokość [mm] | 93 |
| dla numeru OE | 6U0407285 |
| nr EAN | 5901619594506 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Wysokość [mm] | 146 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 86 |
| nr EAN | 5903364335038 |

| Średnica 1/Średnica 2 [mm] | 18/70 |
| Długość [mm] | 89 |
| Materiał | Guma |
| nr EAN | 5703858455378 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Masa [g] | 230 |
| Materiał | Guma |
| nr EAN | 8033989124605 |

| Masa [g] | 232 |
| Strona zabudowy | Od strony koła |
| nr EAN | 8033989108148 |

| Materiał | Guma |
| Wysokość [mm] | 90 |
| Masa [g] | 82 |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica 1 [mm] | 18 |
| Średnica 2 [mm] | 82 |
| nr EAN | 8033989112329 |

| Materiał | Guma |
| Wysokość [mm] | 94 |
| Masa [g] | 87 |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica 1 [mm] | 21 |
| Średnica 2 [mm] | 70 |
| nr EAN | 8033989132853 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 21 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 78 |
| Wysokość [mm] | 78 |
| dla numeru OE | 95576824 |
| nr EAN | 8430320034928 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 21 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 78 |
| Wysokość [mm] | 78 |
| Specyfikacja | ELASTIC |
| nr EAN | 8430320047133 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 20 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 70 |
| Wysokość [mm] | 93 |
| dla numeru OE | 6U0407285 |
| nr EAN | 8430320049939 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 81 |
| Wysokość [mm] | 130 |
| Specyfikacja | UNIVERSAL BOOT KIT |
| nr EAN | 8430320046235 |

| Wysokość [mm] | 146 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 86 |
| nr EAN | 7316574262175 |

| Wysokość [mm] | 93 |
| Rodzaj przegubu | Przegub statywu trójnożnego |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 20 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 70 |
| nr EAN | 7316574633449 |

| Wysokość [mm] | 146 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 86 |
| nr EAN | 7316577430519 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 19 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 71 |
| Wysokość [mm] | 94,00 |
| Materiał osłony | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064062011 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 18 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 78 |
| Wysokość [mm] | 82,00 |
| Materiał osłony | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064055273 |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 18,6 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 18,6 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 72 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 72 |
| Wysokość [mm] | 113 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 19 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 19 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 69 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 73 |
| Wysokość [mm] | 99 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część |
Zasadniczo osłonę przegubu powinno sie wymienić po zauważeniu pierwszych oznak jej zużycia albo uszkodzenia. Śladów tych należy wypatrywać przy okresowych przeglądach pojazdu, zwłaszcza przed okresem jesienno-zimowym. Gumowy materiał osłony z czasem traci swoje własciwości, pęka w miejscach zgnięcia i w miejscu kontaktu z opaską zaciskową. Można to sprawdzić przy maksymalnie skręconej kierownicy. Oprócz tego osłona może zostać uszkodzona przez kontakt z kamieniami podczas jazdy. Ten rodzaj uszkodzenia jest dosyć groźny, bo niespodziewany i może upłynąć sporo czasu zanim go zauważymy. Po perforacji osłony przegubu do jej wnętrza dostaje się woda z zanieszyszczeniami i wypłukiwany jest smar przegubu napędowego.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025