
| Rok prod. do | 201007 | 
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | 
| Układ wydechowy | za katalizatorem | 
| dla cylindra | 1 - 3 | 
| --------------- | |
| Rok prod. do | 201007 | 
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | 
| Układ wydechowy | za katalizatorem | 
| dla cylindra | 4 - 6 | 
| Liczba przewodów | 4 | 
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | 
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze | 
| nr EAN | 3165144056454 | 

| Rok prod. do | 201007 | 
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | 
| Układ wydechowy | za katalizatorem | 
| dla cylindra | 4 - 6 | 
| Liczba przewodów | 4 | 
| Długość całkowita [mm] | 510 | 
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 | 
| nr EAN | 4047024158160 | 

| Rok prod. do | 201007 | 
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna | 
| Układ wydechowy | przed katalizatorem | 
| dla cylindra | 1 - 3 | 
| Liczba przewodów | 5 | 
| Długość całkowita [mm] | 1400 | 
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 | 
| nr EAN | 4047023450234 | 

| Rok prod. do | 201007 | 
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna | 
| Układ wydechowy | przed katalizatorem | 
| dla cylindra | 4 - 6 | 
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie | 
| Liczba przewodów | 5 | 
| Długość całkowita [mm] | 910 | 
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 | 
| nr EAN | 4047023450241 | 

| Rok prod. do | 201007 | 
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna | 
| Układ wydechowy | przed katalizatorem | 
| dla cylindra | 4 - 6 | 
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony | 
| Liczba przewodów | 5 | 
| Długość całkowita [mm] | 910 | 
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 | 
| nr EAN | 4047024406414 | 

| Rok prod. do | 201007 | 
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | 
| Układ wydechowy | za katalizatorem | 
| dla cylindra | 1 - 3 | 
| Liczba przewodów | 4 | 
| Długość całkowita [mm] | 482 | 
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 | 
| nr EAN | 4047025240161 | 

| Ilość podłączonych styków | 2 | 
| Kolor | czarny | 
| Wymiar gwintu | M12 | 
| Rozmiar klucza | 22mm | 
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-957 | 
| nr EAN | 5012759464915 | 

| Kod silnika | N52B30A | 
| Kod silnika | N52B30BF | 
| Kod silnika | N52B30B | 
| Ciśnienie [bar] | 0,2 | 
| Kolor | brązowy | 
| Wymiar gwintu | M12x1.5 | 
| Rozmiar klucza | 24mm | 
| Ciśnienie [bar] do | 0,5 | 
| Ciśnienie [bar] od | 0,2 | 
| nr EAN | 5012759500965 | 

| Ilość połączeń | 3 | 
| nr EAN | 5012759979396 | 

| Wymagana ilość | 1 | 
| Długość przewodu [mm] | 500 | 
| Ilość podłączonych styków | 4 | 
| nr EAN | 5012759972847 | 

| Strona zabudowy | z przodu po prawej | 
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony | 
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna | 
| Układ wydechowy | przed katalizatorem | 
| Wymagana ilość | 1 | 
| nie dla modernizacji | |
| Kod silnika | N52B30BF | 
| Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa | 
| Sonda lambda | ogrzewana | 
| nr EAN | 5012759540442 | 

| Ilość połączeń | 3 | 
| nr EAN | 5012759987827 | 

| Wymagana ilość | 1 | 
| Kod silnika | N52B30BF | 
| TECDOC-Nr silnika | 20585 | 
| nr EAN | 5012759992333 | 

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | 
| dla cylindra | 4-6 | 
| Układ wydechowy | za katalizatorem | 
| Jakość | OE | 
| Wymiar gwintu | M18x1.5 | 
| Długość przewodu [mm] | 750 | 
| Ilość biegunów | 4 | 
| Masa [g] | 98 | 
| nr EAN | 8717613024539 | 

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | 
| dla cylindra | 1-3 | 
| Układ wydechowy | za katalizatorem | 
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | 
| dla cylindra | 4-6 | 
| Układ wydechowy | za katalizatorem | 
| Jakość | OE | 
| Wymiar gwintu | M18x1.5 | 
| Długość przewodu [mm] | 750 | 
| Ilość biegunów | 4 | 
| Masa [g] | 93 | 
| nr EAN | 8717613029701 | 

| Głębokość zabudowy [mm] | 28 | 
| Ilość połączeń | 3 | 
| nr EAN | 8053379340835 | 

| Ilość połączeń | 5 | 
| nr EAN | 8053379924851 | 

| TECDOC-Nr silnika | 20585 | 
| TECDOC-Nr silnika | 20585 | 
| TECDOC-Nr silnika | 20585 | 
| TECDOC-Nr silnika | 20585 | 
| Wymiar gwintu | M12x1,5 | 
| Rozmiar klucza | 22 | 
| nr EAN | 8012510080580 | 

| TECDOC-Nr silnika | 20585 | 
| Wymagana ilość | 2 | 
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 27,9 | 
| nr EAN | 8012510035504 | 

| Wymiar gwintu | M 12x1,5 | 
| Kolor obudowy | brązowy | 
| Ciśnienie [bar] | 0,35 | 
| nr EAN | 8435050600702 | 

| Wymiar gwintu | M 12x1,5 | 
| Ilość biegunów | 2 | 
| Kolor obudowy | czarny | 
| nr EAN | 8435050617403 | 

| Ilość połączeń | 4 | 
| nr EAN | 8435050635902 | 

| Ilość biegunów | 3 | 
| nr EAN | 8435050640616 | 

| Ilość biegunów | 3 | 
| Kolor obudowy | czarny | 
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | 
| nr EAN | 8435050645017 | 

| Długość [mm] | 48,5 | 
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 | 
| Rozmiar klucza | 22 | 
| Ilość połączeń | 2 | 
| Kolor | czarny | 
| Strona zabudowy | Głowica silnika | 
| Ciężar [kg] | 0,030 | 
| dla numeru OE | 13 62 1 433 076 | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | 
| nr EAN | 4027816293446 | 

| Długość [mm] | 49 | 
| Ilość połączeń | 3 | 
| Ciężar [kg] | 0,030 | 
| dla numeru OE | 13 62 7 633 958 | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | 
| nr EAN | 4027816343820 | 

| Ilość połączeń | 4 | 
| Długość przewodu [mm] | 535 | 
| Długość przewodu [mm] | 435 | 
| Ciężar [kg] | 0,086 | 
| nr EAN | 4054224081327 | 

| Ilość połączeń | 3 | 
| Ciężar [kg] | 0,025 | 
| dla numeru OE | 13 62 7 525 015 | 
| nr EAN | 4054224750797 | 

| Kod silnika | N52B30B/N52B30A | 
| Kod silnika | N52B30BF | 
| Moment dokręcenia od [Nm] | 50 | 
| Ciśnienie załączania od [bar] | 0,2 | 
| ciśnienie załączania do [bar] | 0,5 | 
| Napięcie znamionowe [V] | 12 | 
| Ilość połączeń | 1 | 
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy | 
| Wymiar gwintu | M12x1,5 | 
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny | 
| Rozmiar klucza | 24 | 
| Natężenie prądu [A] | 0,25 | 
| Tolerancja [%] | 10 | 
| nr EAN | 4082300055047 | 

| Wymagana ilość | 1 | 
| Kod silnika | N52B30BF/N53B30A | 
| Sposób montażu | przykręcany | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu dolotowego | 
| Ilość połączeń | 5 | 
| nr EAN | 4082300294118 | 

| Wymagana ilość | 2 | 
| Liczba otworów do mocowania | 1 | 
| Napięcie znamionowe [V] | 12 | 
| Ilość połączeń | 3 | 
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny | 
| Ilość biegunów | 3 | 
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | 
| nr EAN | 4082300323542 | 

| Napięcie znamionowe [V] | 12 | 
| Ilość biegunów | 3 | 
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | 
| nr EAN | 4082300323559 | 

| Ilość połączeń | 2 | 
| Wymiar gwintu | M12x1,5 | 
| Rozmiar klucza | 22 | 
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC | 
| nr EAN | 4082300547184 | 

| Kod silnika | N52B30B/N52B30A | 
| Kod silnika | N52B30BF | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | 
| Ciśnienie załączania od [bar] | 0,2 | 
| ciśnienie załączania do [bar] | 0,5 | 
| Ilość połączeń | 1 | 
| Gwint zewn. [mm] | 12 | 
| Kolor obudowy | brązowy | 
| Skok gwintu [mm] | 1,5 | 
| Rozmiar klucza | 24 | 
| nr EAN | 4082300642971 | 

| Strona zabudowy | z przodu po prawej | 
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony | 
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna | 
| Układ wydechowy | przed katalizatorem | 
| Wymagana ilość | 1 | 
| nie dla modernizacji | |
| Kod silnika | N52B30BF | 
| Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa | 
| Ilość biegunów | 6 | 
| Długość przewodu [mm] | 400 | 
| nr EAN | 4082300652178 | 

| Długość [mm] | 48,5 | 
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 | 
| Rozmiar klucza | 22 | 
| Ilość połączeń | 2 | 
| Kolor | czarny | 
| Strona zabudowy | Głowica silnika | 
| Ciężar [kg] | 0,030 | 
| nr EAN | 5907558581072 | 

| Układ wydechowy | za katalizatorem | 
| Sonda lambda | Sonda palcowa | 
| Liczba przewodów | 4 | 
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | 
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze | 
| nr EAN | 5907558570892 | 

| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | 
| Tryb pracy | hydrauliczny | 
| Wymiar gwintu | M 12 | 
| Ilość biegunów | 1 | 
| Punkt włączania od [bar] | 0,2 | 
| Punkt włączania do [bar] | 0,5 | 
| Skok gwintu [mm] | 1,5 | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | 
| nr EAN | 5901619593769 | 

| Kod silnika | N53B30A | 
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 27,9 | 
| nr EAN | 5902659783684 | 

| TECDOC-Nr silnika | N53 B30 A | 
| Liczba zestyków | 5 | 

| Ilość biegunów | 3 | 
| Kształt obudowy wtyczki | owalny | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | 
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | 
| Liczba otworów do mocowania | 1 | 
| Głębokość zabudowy [mm] | 28 | 
| dla numeru OE | 13 62 7 525 014 | 

| Kod silnika | N53B30A | 
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | 
| dla cylindra | 1-3 | 
| Układ wydechowy | za katalizatorem | 
| Sonda lambda | ogrzewana | 
| Ilość biegunów | 4 | 
| Długość przewodu [mm] | 450 | 
| Jakość | EQUIVALENT | 
| dla numeru artykułu | 81633E | 

| Ciśnienie [bar] od | 0,2 | 
| Ciśnienie [bar] do | 0,5 | 
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny | 
| Kolor | brązowy | 
| Rozmiar klucza | 24 | 
| Wymiar gwintu | M12 x 1,5 | 
| Ilość biegunów | 1 | 
| nr EAN | 4040074021019 | 

| Napięcie robocze [V] | 12 | 
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez pierścienia uszczelniającego | 
| Ilość biegunów | 3 | 
| nr EAN | 4040074279250 | 

| Napięcie robocze [V] | 12 | 
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik | 
| Ilość biegunów | 3 | 
| nr EAN | 4040074279243 | 

| Układ wydechowy | przed katalizatorem | 
| Rok prod. do | 201007 | 
| Kod silnika | N52 B30 A | 
| Kod silnika | N52 B30 B | 
| dla cylindra | 4 - 6 | 
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony | 
| Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa | 
| Wymiar gwintu | M18 x 1,5 | 
| Długość przewodu [mm] | 900 | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z ochroną termiczną | 
| Ilość biegunów | 6 | 
| Strona zabudowy | przed katalizatorem | 
| nr EAN | 4040074306000 | 

| TECDOC-Nr silnika | 20585 | 
| Wymagana ilość | 2 | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | 
| Ilość biegunów | 3 | 
| Kształt obudowy wtyczki | owalny | 
| nr EAN | 4010326811491 | 

| TECDOC-Nr silnika | 20585 | 
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony | 
| Strona zabudowy | z prawej | 
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna | 
| Układ wydechowy | przed katalizatorem | 
| Liczba przewodów | 5 | 
| Długość [mm] | 900 | 
| nr EAN | 4010326907927 | 

| Wymagana ilość | 2 | 
| Ciężar netto [g] | 14 | 
| nr EAN | 5902048093059 | 

| Strona zabudowy | z przodu z lewej | 
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | 
| Układ wydechowy | za katalizatorem | 
| Wymagana ilość | 1 | 
| Kod silnika | N53B30A | 
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna | 
| nr EAN | 5902048081933 | 
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Bmw 6 (E63) 630 i.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Bmw 6 (E63) 630 i produkowanego od 2007.09 do roku 2010.08
Jeżeli twój Bmw dysponuje silnikiem o mocy 272 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak układ hamulcowy, tuleje wahacza, sprężyny zawieszenia
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Bmw 6 (E63)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Bmw 6 (E63) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Bmw z rocznika od 2007.09 do roku 2010.08, i mocy silnika 272 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych 
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów 
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie 
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać? 
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta? 
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych. 
15-04-2025