TECDOC-Nr silnika | 18140 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez elementów przyłączeniowych | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony | |
nr EAN | 8012510006986 |
Rok prod. do | 201512 | |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Układ wydechowy | przed katalizatorem | |
--------------- | ||
Rok prod. do | 201512 | |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
Układ wydechowy | za katalizatorem | |
Liczba przewodów | 4 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze | |
nr EAN | 3165144056454 |
Rok prod. do | 201512 | |
nr EAN | 4047024267282 |
Rok prod. do | 201212 | |
kod | Black Plug | |
Ilość połączeń | 2 | |
Opór od [Ohm] | 290 | |
nr EAN | 5012759455388 |
Rok prod. do | 201212 | |
Ilość podłączonych styków | 3 | |
Kolor | czarny | |
Wymiar gwintu | M12 | |
Rozmiar klucza | 21mm | |
nr EAN | 5012759516430 |
Rok prod. do | 201212 | |
nr EAN | 5012759992630 |
Kolor | czarny | |
Ciężar [kg] | 0,052 | |
Ilość połączeń | 2 | |
nr EAN | 8053379053087 |
Kolor | niebieski | |
Ilość połączeń | 2 | |
Głębokość zabudowy [mm] | 22 | |
nr EAN | 8053379058440 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Ilość połączeń | 2 | |
nr EAN | 8053379912384 |
TECDOC-Nr silnika | 18140 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez elementów przyłączeniowych | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony | |
nr EAN | 8012510006986 |
TECDOC-Nr silnika | 18140 | |
TECDOC-Nr silnika | 18140 | |
TECDOC-Nr silnika | 18140 | |
TECDOC-Nr silnika | 18140 | |
Wymiar gwintu | M12x1,5 | |
Rozmiar klucza | 21 | |
nr EAN | 8012510080528 |
TECDOC-Nr silnika | 18140 | |
TECDOC-Nr silnika | 18140 | |
TECDOC-Nr silnika | 18140 | |
Ciśnienie od [kPa] | 20 | |
ciśnienie do [kPa] | 100 | |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,52 | |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,78 | |
nr EAN | 8012510095119 |
TECDOC-Nr silnika | 18140 | |
TECDOC-Nr silnika | 18140 | |
nr EAN | 8012510093450 |
TECDOC-Nr silnika | 18140 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem | |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 | |
nr EAN | 8012510022498 |
TECDOC-Nr silnika | 18140 | |
Ciśnienie [bar] | 0,20 | |
Wymiar gwintu | M14x1,5 | |
Rozmiar klucza | 21 | |
nr EAN | 8012510021835 |
TECDOC-Nr silnika | 18140 | |
Układ wydechowy | przed katalizatorem | |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Długość przewodu [mm] | 450 | |
Ilość przewodów | 4 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałem mocującym | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
Sonda lambda | Sonda planarna | |
Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany | |
dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 10.7007 | |
nr EAN | 8012510036808 |
TECDOC-Nr silnika | 18140 | |
Układ wydechowy | za katalizatorem | |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
Długość przewodu [mm] | 300 | |
Ilość przewodów | 4 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałem mocującym | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
Sonda lambda | Sonda planarna | |
Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany | |
dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 10.7008 | |
nr EAN | 8012510036785 |
Kolor obudowy | szary | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Napięcie [V] | 12 | |
Ilość biegunów | 2 | |
nr EAN | 8435050615119 |
Opór [Ohm] | 250 | |
Ilość biegunów | 2 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | |
Kolor obudowy | niebieski | |
nr EAN | 8435050626412 |
Wymiar gwintu | M14x1,5 | |
Kolor obudowy | czarny | |
Ciśnienie [bar] | 0,20 | |
nr EAN | 8435050631027 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z zestawem przewodów | |
Ilość biegunów | 2 | |
Długość przewodu [mm] | 230 | |
Opór [Ohm] | 250 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z instrukcją montażu | |
nr EAN | 8435050634868 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Ilość biegunów | 2 | |
Kolor obudowy | czarny | |
nr EAN | 8435050636275 |
Opór [Ohm] | 225 | |
Ilość biegunów | 2 | |
nr EAN | 8435050637159 |
Ciśnienie [bar] | 21 | |
Ilość biegunów | 2 | |
Wymiar gwintu | 7/16" x 20h UNF | |
Kolor obudowy | szary | |
nr EAN | 8435050642641 |
Długość [mm] | 453 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Ciężar [kg] | 0,040 | |
dla numeru OE | 82 00 436 025 | |
nr EAN | 4027816228912 |
Długość [mm] | 53,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 | |
Rozmiar klucza | 22 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Punkty zmienne [bar] | 0,2 | |
Ciężar [kg] | 0,036 | |
dla numeru OE | 82 00 671 274 | |
nr EAN | 4054224088524 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Gwint zewn. [mm] | 12 | |
Skok gwintu [mm] | 1,5 | |
Rozmiar klucza | 21 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
nr EAN | 4082300186260 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łącznikiem charakterystycznym dla pojazdu | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dokumentacją techniczną | |
Liczba otworów do mocowania | 2 | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Opór [Ohm] | 290 | |
Ilość biegunów | 2 | |
zawiera więcej pozycji niż zestaw OE (nr art.) | 6PU 009 163-651 | |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | |
nr EAN | 4082300284645 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Opór [Ohm] | 290 | |
alternatywny zestaw naprawczy | 6PU 009 163-641 | |
Ilość biegunów | 2 | |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | |
nr EAN | 4082300284669 |
Ilość połączeń | 2 | |
Moment dokręcenia [Nm] | 22 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Wymiar gwintu | M12 x 1,25 | |
Rodzaj czujnika | czujnik piezoelektryczny | |
nr EAN | 4082300407884 |
Liczba otworów do mocowania | 3 | |
Ilość połączeń | 6 | |
Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna | |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony | |
nr EAN | 4082300545166 |
Ilość połączeń | 2 | |
dla numeru producenta | 6PT 009 109-221 | |
nr EAN | 4082300619256 |
Strona zabudowy | z przodu | |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Układ wydechowy | przed katalizatorem | |
Długość przewodu [mm] | 365 | |
Ilość biegunów | 4 | |
nr EAN | 4082300703122 |
Kolor obudowy | niebieski | |
Gwarancja | 5 lata gwarancji | |
nr EAN | 4044079381161 |
Numer seryjny | K8805040 | |
nr EAN | 5901159153751 |
Ilość przewodów | 4 | |
Długość [mm] | 460 | |
Opór [Ohm] | 9 | |
Liczba przewodów | 4 | |
Długość przewodu [mm] | 460 | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 8001063793016 |
nr EAN | 8001063793184 |
nr EAN | 8001063705620 |
nr EAN | 8001063684925 |
Rok prod. do | 201512 | |
nr EAN | 5907558575538 |
Kod silnika | K7J710 | |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 | |
nr EAN | 5907558574036 |
Sonda lambda | Sonda palcowa | |
Liczba przewodów | 4 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze | |
nr EAN | 5907558570892 |
Rozmiar klucza | 21 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Punkty zmienne [bar] | 21 | |
Ciężar [kg] | 0,029 | |
nr EAN | 5902659723994 |
Ilość połączeń | 2 | |
Ciężar [kg] | 0,01 | |
nr EAN | 5903364358204 |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Liczba otworów do mocowania | 2 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara | |
Kolor sprężyn skrętnych | szary | |
dla numeru OE | 77 00 273 699 | |
dla numeru OE | 77 01 206 371 |
Ilość biegunów | 2 | |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | |
Wymiar gwintu | M12x1,25 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
dla numeru OE | 82 00 680 689 | |
dla numeru OE | 22060 00Q0A |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
Ilość biegunów | 2 | |
Kształt obudowy wtyczki | okrągły | |
Kolor wtyczki | czarny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | |
Rezystancja znamionowa [Ohm] | 250 | |
dla numeru OE | 77 00 101 969 | |
Jakość | EQUIVALENT |
Kolor | niebieski | |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | |
Rezystancja znamionowa [Ohm] | 250 | |
Ilość biegunów | 2 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Kolor obudowy | niebieski | |
Jakość | EQUIVALENT | |
dla numeru artykułu | 87430E |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Dacia SANDERO 1.4 (BS0C, BS0A, BS0G, BS1F, BS0E).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Dacia SANDERO 1.4 (BS0C, BS0A, BS0G, BS1F, BS0E) produkowanego od 2008.06
Jeżeli twoja Dacia dysponuje silnikiem o mocy 75 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak układ hamulcowy, tuleje wahacza, sprężyny zawieszenia
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Dacia SANDERO? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Dacia SANDERO w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Dacia z rocznika od 2008.06, i mocy silnika 75 KM
.
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023