
| Rok prod. od | 201209 | 
| Zakres temperatury od [°C] | -40 | 
| Zakres temperatury do [°C] | 130 | 
| nr EAN | 4047024417014 | 

| Rok prod. od | 201209 | 
| Zakres temperatury od [°C] | -40 | 
| Zakres temperatury do [°C] | 130 | 
| nr EAN | 3165143957813 | 

| Rok prod. od | 201209 | 
| nr EAN | 4047024858183 | 

| Rok prod. od | 201209 | 
| nr EAN | 4047024858152 | 

| Rok prod. od | 201301 | 
| Ilość podłączonych styków | 2 | 
| Kolor | zielony | 
| Wymiar gwintu | M12 | 
| Rozmiar klucza | 19mm | 
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-923 | 
| nr EAN | 5012759464762 | 

| Rok prod. od | 201301 | 
| Ciśnienie [bar] | 0,2 | 
| Kolor | czarny | 
| Wymiar gwintu | M14x1.5 | 
| Rozmiar klucza | 21mm | 
| Ciśnienie [bar] do | 0,5 | 
| Ciśnienie [bar] od | 0,2 | 
| nr EAN | 5012759497029 | 

| Rok prod. od | 201301 | 
| nr EAN | 5012759968895 | 

| Rok prod. od | 201301 | 
| nr EAN | 5012759771723 | 

| Głębokość zabudowy [mm] | 28 | 
| Ilość połączeń | 3 | 
| nr EAN | 8053379055975 | 

| Ilość połączeń | 3 | 
| Głębokość zabudowy [mm] | 34 | 
| nr EAN | 8053379060047 | 

| TECDOC-Nr silnika | 24763 | 
| Ciśnienie [bar] | 0,30 | 
| Wymiar gwintu | M14x1,5 | 
| Rozmiar klucza | 21 | 
| nr EAN | 8012510038338 | 

| TECDOC-Nr silnika | 24763 | 
| Tryb pracy | mechaniczne | 
| Dopasowanie | z automatycznym nastawianiem | 
| nr EAN | 8012510084885 | 

| TECDOC-Nr silnika | 24763 | 
| Strona zabudowy | Kolektor dolotowy | 
| TECDOC-Nr silnika | 24763 | 
| Strona zabudowy | Kolektor dolotowy | 
| Ciśnienie od [kPa] | 11 | 
| ciśnienie do [kPa] | 307 | 
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 | 
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 | 
| nr EAN | 8012510013328 | 

| TECDOC-Nr silnika | 24763 | 
| TECDOC-Nr silnika | 24763 | 
| TECDOC-Nr silnika | 24763 | 
| TECDOC-Nr silnika | 24763 | 
| Wymiar gwintu | M12x1,5 | 
| Rozmiar klucza | 19 | 
| nr EAN | 8012510016404 | 

| Punkt włączania od [bar] | 0,2 | 
| Punkt włączania do [bar] | 0,5 | 
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 | 
| Rozmiar klucza | 21 | 
| Ilość połączeń | 1 | 
| Kolor | czarny | 
| Ciężar [kg] | 0,03 | 
| dla numeru OE | 55202374 | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | 
| nr EAN | 4027816122289 | 

| Długość [mm] | 52 | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 8,4 | 
| Ilość połączeń | 2 | 
| Materiał | Tworzywo sztuczne | 
| Materiał | Metal | 
| Ciężar [kg] | 0,045 | 
| dla numeru OE | 62 35 619 | 
| nr EAN | 4027816370536 | 

| Ilość połączeń | 3 | 
| Ciężar [kg] | 0,015 | 
| nr EAN | 4054224769553 | 

| Napięcie znamionowe [V] | 12 | 
| Ilość połączeń | 1 | 
| Wymiar gwintu | M14x1,5 | 
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,3 | 
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny | 
| Rozmiar klucza | 21 | 
| nr EAN | 4082300147667 | 

| Wymagana ilość | 1 | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | 
| Ilość połączeń | 3 | 
| Głębokość zabudowy [mm] | 28,2 | 
| nr EAN | 4082300408218 | 

| Stan | Fabrycznie nowy | 

| Stan | Fabrycznie nowy | 

| nr EAN | 8001063737164 | 

| Ilość przewodów | 4 | 
| Opór [Ohm] | 6 | 
| Długość [mm] | 650 | 
| Liczba przewodów | 4 | 
| Długość przewodu [mm] | 650 | 
| Sonda lambda | ogrzewana | 
| nr EAN | 8001063952420 | 

| Kod silnika | 312A2.000 | 
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28,2 | 
| nr EAN | 5901619521786 | 

| Kod silnika | 312A2.000 | 
| Kod silnika | 312A2.000 | 
| Kod silnika | 312A2.000 | 
| Kod silnika | 312A2.000 | 
| Wymiar gwintu | M12x1,5 | 
| Rozmiar klucza | 19 | 
| nr EAN | 5902659783615 | 

| Kod silnika | 312 A2.000 | 
| Kod silnika | 312 A2.000 | 
| Kod silnika | 312 A2.000 | 
| Kod silnika | 312 A2.000 | 
| Napięcie robocze [V] | 12 | 
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC | 
| Wymiar gwintu | M12x1,5 | 
| Rozmiar klucza | 19 | 
| Ilość biegunów | 2 | 
| nr EAN | 4040074287323 | 

| Kod silnika | 312 A2.000 | 
| Napięcie robocze [V] | 12 | 
| Rodzaj czujnika | czujnik piezoelektryczny | 
| Ilość biegunów | 2 | 
| nr EAN | 4040074313275 | 

| Kod silnika | 312A2000CNG | 
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna | 
| Układ wydechowy | przed katalizatorem | 
| Liczba przewodów | 5 | 
| Długość [mm] | 520 | 
| nr EAN | 087295905326 | 

| Ciężar netto [g] | 25 | 
| nr EAN | 5902048061935 | 

| Rok prod. od | 201301 | 

| Punkt włączania od [bar] | 0,2 | 
| Punkt włączania do [bar] | 0,5 | 
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 | 
| Rozmiar klucza | 21 | 
| Ilość połączeń | 1 | 
| Kolor | czarny | 
| Ciężar [kg] | 0,03 | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | 
| nr EAN | 4044688122285 | 

| Ilość połączeń | 3 | 
| Ciężar [kg] | 0,015 | 
| nr EAN | 4054228769559 | 

| Rok prod. od | 201209 | 
| Kod silnika | 312A2.000 | 
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | 
| Ilość biegunów | 3 | 
| Napięcie [V] | 12 | 
| Kształt obudowy wtyczki | owalny | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | 
| Ciężar [kg] | 0,08 | 
| nr EAN | 3276422538477 | 

| Rok prod. od | 201209 | 
| Kod silnika | 312A2.000 | 
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | 
| Ilość biegunów | 2 | 
| Napięcie [V] | 12 | 
| Kształt obudowy wtyczki | owalny | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | 
| Opór [Ohm] | 1100 | 
| Ciężar [kg] | 0,05 | 
| nr EAN | 3276422540593 | 

| Rok prod. od | 201209 | 
| Rok prod. od | 201209 | 
| Rok prod. od | 201209 | 
| Rok prod. od | 201209 | 
| dla numeru OE | 55 190 791 | 
| Długość [mm] | 62 | 
| Wymiar gwintu | M12 x 1,5 | 
| Ilość biegunów | 2 | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | 
| Kolor obudowy | czarny | 
| Ciężar [kg] | 0,02978 | 
| nr EAN | 4046001433498 | 

| Kod silnika | 312 A2.000 | 
| Strona zabudowy | Kolektor dolotowy | 
| Kod silnika | 312 A2.000 | 
| Strona zabudowy | Kolektor dolotowy | 
| Kod silnika | 312 A2.000 | 
| Strona zabudowy | Kolektor dolotowy | 
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | 
| Ilość biegunów | 4 | 
| dla numeru OE | 55 219 298 | 
| Ciężar [kg] | 0,04523 | 
| nr EAN | 4046001443343 | 

| Rok prod. od | 201209 | 
| Rok prod. od | 201209 | 
| Rok prod. od | 201209 | 
| Rok prod. od | 201209 | 
| Ilość biegunów | 2 | 
| Kolor obudowy | zielony | 
| Ciężar [kg] | 0,02966 | 
| nr EAN | 4046001330476 | 

| Wymiar gwintu | M12x1.5 | 
| nr EAN | 3531650021963 | 

| Ciśnienie załączania [bar] | 0,5 | 
| Wymiar gwintu | M14x1.5 | 
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny | 
| nr EAN | 3531650013319 | 
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Fiat PANDA VAN (312_, 519_) 0.9 Natural Power (312DXG1A).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Fiat PANDA VAN (312_, 519_) 0.9 Natural Power (312DXG1A) produkowanego od 2012.07
Jeżeli twój Fiat dysponuje silnikiem o mocy 86 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak świeca zapłonowa, filtr oleju, wahacze
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Fiat PANDA VAN (312_, 519_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Fiat PANDA VAN (312_, 519_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Fiat z rocznika od 2012.07, i mocy silnika 86 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych 
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów 
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie 
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać? 
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta? 
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych. 
15-04-2025