
| TECDOC-Nr silnika | 18507 |
| TECDOC-Nr silnika | 18506 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,001 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 5050063157772 |

| TECDOC-Nr silnika | 18506 |
| TECDOC-Nr silnika | 18507 |
| TECDOC-Nr silnika | 24347 |
| Rok prod. do | 201112 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 18506 |
| TECDOC-Nr silnika | 18507 |
| TECDOC-Nr silnika | 24347 |
| Rok prod. do | 201112 |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165144056454 |

| TECDOC-Nr silnika | 18506 |
| TECDOC-Nr silnika | 18507 |
| TECDOC-Nr silnika | 24347 |
| Rok prod. do | 201112 |
| nr EAN | 4047026209990 |

| TECDOC-Nr silnika | 18506 |
| TECDOC-Nr silnika | 18507 |
| TECDOC-Nr silnika | 24347 |
| Rok prod. do | 201112 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Długość całkowita [mm] | 478 |
| nr EAN | 4047026436372 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| nr EAN | 5012759515464 |

| Kolor | biały |
| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | szary |
| Wymiar gwintu | M12x1.5 |
| Rozmiar klucza | 19mm |
| nr EAN | 5012759475461 |

| Ciśnienie [bar] | 0,15 |
| Kolor | zielony |
| Wymiar gwintu | NPTF1/4 |
| Rozmiar klucza | 21mm |
| Ciśnienie [bar] od | 0,15 |
| Ciśnienie [bar] do | 0,3 |
| nr EAN | 5012759497135 |

| Rok prod. od | 200601 |
| kod | Push in Type |
| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | szary |
| Rozmiar klucza | 19mm |
| nr EAN | 5012759490471 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Opór od [Ohm] | 458 |
| nr EAN | 5012759514016 |

| nr EAN | 5012759963524 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759993644 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759995396 |

| Rok prod. do | 201107 |
| dla numeru OE | 1309292 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | dla katalizatora wstępnego |
| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 450 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 95 |
| nr EAN | 8717613024188 |

| Rok prod. do | 201107 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | dla katalizatora wstępnego |
| Rok prod. do | 201107 |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 93 |
| nr EAN | 8717613029701 |

| Rok prod. do | 201107 |
| dla numeru OE | 1302222 |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 725 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 126 |
| nr EAN | 8717613042236 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | 1/4'' x 18 NPT |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,25 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379026128 |

| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,036 |
| Opór [Ohm] | 450 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379053018 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 34 |
| Ciężar [kg] | 0,032 |
| Opór [Ohm] | 450 |
| Kolor | czarny |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379053025 |

| Kolor | niebieski |
| Ciężar [kg] | 0,028 |
| Opór [Ohm] | 420 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 37 |
| nr EAN | 8053379054176 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 33 |
| Ciężar [kg] | 0,028 |
| Opór [Ohm] | 470 |
| Kolor | niebieski |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379054190 |

| TECDOC-Nr silnika | 18506 |
| Kod silnika | AODA |
| Ilość połączeń | 9 |
| nr EAN | 8053379058419 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M12 x 1,75 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379287963 |

| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,036 |
| Opór [Ohm] | 450 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379552290 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 34 |
| Ciężar [kg] | 0,032 |
| Opór [Ohm] | 450 |
| Kolor | czarny |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379053032 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 33 |
| Ciężar [kg] | 0,028 |
| Opór [Ohm] | 470 |
| Kolor | niebieski |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379054206 |

| Długość przewodu [mm] | 240 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379324507 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 37,5 |
| Opór [kOhm] | 15 |
| nr EAN | 8053379337118 |

| TECDOC-Nr silnika | 18506 |
| TECDOC-Nr silnika | 18507 |
| TECDOC-Nr silnika | 23368 |
| TECDOC-Nr silnika | 24347 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 33,7 |
| nr EAN | 8012510086216 |

| TECDOC-Nr silnika | 18506 |
| TECDOC-Nr silnika | 18507 |
| TECDOC-Nr silnika | 23368 |
| TECDOC-Nr silnika | 24347 |
| TECDOC-Nr silnika | 18506 |
| TECDOC-Nr silnika | 18507 |
| TECDOC-Nr silnika | 23368 |
| TECDOC-Nr silnika | 24347 |
| TECDOC-Nr silnika | 18506 |
| TECDOC-Nr silnika | 18507 |
| TECDOC-Nr silnika | 23368 |
| TECDOC-Nr silnika | 24347 |
| TECDOC-Nr silnika | 18506 |
| TECDOC-Nr silnika | 18507 |
| TECDOC-Nr silnika | 23368 |
| TECDOC-Nr silnika | 24347 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510085462 |

| TECDOC-Nr silnika | 18506 |
| TECDOC-Nr silnika | 18507 |
| TECDOC-Nr silnika | 23368 |
| TECDOC-Nr silnika | 24347 |
| Ciśnienie [bar] | 0,25 |
| Wymiar gwintu | 1/4-18NPT |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510085257 |

| TECDOC-Nr silnika | 18506 |
| Rok prod. od | 200712 |
| TECDOC-Nr silnika | 18507 |
| Rok prod. od | 200712 |
| TECDOC-Nr silnika | 23368 |
| Rok prod. od | 200712 |
| TECDOC-Nr silnika | 24347 |
| Rok prod. od | 200712 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| nr EAN | 8012510025413 |

| Opór [Ohm] | 850 |
| nr EAN | 8435050624456 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | szary |
| Wymiar gwintu | M 12x1,5 |
| nr EAN | 8435050617588 |

| Kolor obudowy | szary |
| Wymiar gwintu | 3/8x18 NPTF |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 8435050617571 |

| nr EAN | 8435050637524 |

| TECDOC-Nr silnika | 18506 |
| TECDOC-Nr silnika | 24347 |
| TECDOC-Nr silnika | 18507 |
| Gwint zewn. [mm] | 1/4" - 18 NPTF |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | zielony |
| Punkty zmienne [bar] | 0,25 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| dla numeru OE | 1 363 512 |
| nr EAN | 4027816265795 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | szary |
| Ciężar [kg] | 0,029 |
| dla numeru OE | 1 802 332 |
| nr EAN | 4054224064825 |

| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z tempomatem |
| Sposób montażu | spięty |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | biały/niebieski |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| nr EAN | 4082300290714 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | zielony |
| Rodzaj gwintu | z gwintem calowym |
| Wymiar gwintu | 1/4-18NPT |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,25 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 4082300237290 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300306262 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 400 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Tolerancja [%] | 10 |
| nr EAN | 4082300306385 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4082300401158 |

| TECDOC-Nr silnika | 18507 |
| TECDOC-Nr silnika | 18506 |
| Funkcja przełączania | Włącznik bezpieczeństwa |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z systemem keyless-Go |
| Kolor | czarny |
| TECDOC-Nr silnika | 18506 |
| TECDOC-Nr silnika | 18507 |
| Funkcja przełączania | Włącznik bezpieczeństwa |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z systemem keyless-Go |
| Kolor | czarny |
| Sposób montażu | spięty |
| Ilość połączeń | 2 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| nr EAN | 4082300406832 |

| TECDOC-Nr silnika | 18506 |
| TECDOC-Nr silnika | 18507 |
| TECDOC-Nr silnika | 24347 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 4082300621280 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Ilość biegunów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 350 |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 4082300758078 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | niebieski |
| Ciężar [kg] | 0,028 |
| Opór [Ohm] | 420 |
| Wysokość [mm] | 37 |
| dla numeru artykułu | 550110 |
| nr EAN | 5901779819136 |

| Numer seryjny | K8802055 |
| nr EAN | 5901159269742 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| nr EAN | 8001063479293 |

| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Sonda lambda | Sonda palcowa |
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 5907558570892 |

| TECDOC-Nr silnika | 18506 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,050 |
| nr EAN | 5901619523728 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Ford FOCUS II Turnier (DA_, FFS, DS) 2.0.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Ford FOCUS II Turnier (DA_, FFS, DS) 2.0 produkowanego od 2004.07 do roku 2012.09
Jeżeli twój Ford dysponuje silnikiem o mocy 145 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Ford FOCUS II Turnier (DA_, FFS, DS)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Ford FOCUS II Turnier (DA_, FFS, DS) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Ford z rocznika od 2004.07 do roku 2012.09, i mocy silnika 145 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025