
| nr EAN | 4047026301588 | 

| Ilość podłączonych styków | 3 | 
| nr EAN | 5012759475386 | 

| Ilość połączeń | 2 | 
| Opór od [Ohm] | 390 | 
| nr EAN | 5012759514290 | 

| Ciśnienie [bar] | 0,147 | 
| Kolor | zielony | 
| Wymiar gwintu | M10x1 | 
| Rozmiar klucza | 24mm | 
| Ciśnienie [bar] do | 0,294 | 
| Ciśnienie [bar] od | 0,147 | 
| nr EAN | 5012759512333 | 

| Długość przewodu [mm] | 450 | 
| Ilość podłączonych styków | 2 | 
| nr EAN | 5012759963616 | 

| Rodzaj korpusu | bez obudowy | 
| nr EAN | 5012759992395 | 

| Wymagana ilość | 1 | 
| nr EAN | 5012759963623 | 

| Kolor | czarny | 
| Ciężar [kg] | 0,022 | 
| Opór [Ohm] | 400 | 
| Ilość połączeń | 2 | 
| Głębokość zabudowy [mm] | 38 | 
| nr EAN | 8053379054312 | 

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. | 
| Gwintowana złączka | 1/4'' x 18 NPT | 
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,4 | 
| Ilość połączeń | 1 | 
| nr EAN | 8053379026111 | 

| Kolor | czarny | 
| Ciężar [kg] | 0,02 | 
| Opór [Ohm] | 380 | 
| Ilość połączeń | 2 | 
| Głębokość zabudowy [mm] | 37,5 | 
| nr EAN | 8053379052981 | 

| TECDOC-Nr silnika | 18756 | 
| TECDOC-Nr silnika | 18757 | 
| Ciśnienie [bar] | 0,40 | 
| Wymiar gwintu | 1/4-18NPT | 
| Rozmiar klucza | 24 | 
| nr EAN | 8012510085233 | 

| TECDOC-Nr silnika | 18756 | 
| TECDOC-Nr silnika | 18757 | 
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 40,5 | 
| nr EAN | 8012510033876 | 

| TECDOC-Nr silnika | 18756 | 
| TECDOC-Nr silnika | 18757 | 
| TECDOC-Nr silnika | 18756 | 
| TECDOC-Nr silnika | 18757 | 
| TECDOC-Nr silnika | 18756 | 
| TECDOC-Nr silnika | 18757 | 
| TECDOC-Nr silnika | 18756 | 
| TECDOC-Nr silnika | 18757 | 
| Wymiar gwintu | M10x1,5 | 
| Rozmiar klucza | 15 | 
| nr EAN | 8012510035610 | 

| TECDOC-Nr silnika | 18756 | 
| Strona zabudowy | za filtrem cząstek stałych | 
| Norma emisji spalin | Euro 4 (D4) | 
| TECDOC-Nr silnika | 18757 | 
| Strona zabudowy | za filtrem cząstek stałych | 
| Norma emisji spalin | Euro 4 (D4) | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez elementów przyłączeniowych | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez króćca przyłączeniowego | 
| Ciśnienie od [kPa] | 1,5 | 
| ciśnienie do [kPa] | 75,4 | 
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,5 | 
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,5 | 
| nr EAN | 8012510042823 | 

| Kod silnika | QJBA | 
| Ilość biegunów | 2 | 
| nr EAN | 8435050622308 | 

| Ilość biegunów | 2 | 
| Kolor obudowy | szary | 
| Wymiar gwintu | M 12x1,5 | 
| nr EAN | 8435050617588 | 

| Wymiar gwintu | 1/4x18 NPTF | 
| Ciśnienie [bar] | 0,60 | 
| nr EAN | 8435050617557 | 

| Napięcie [V] | 12 | 
| Ilość biegunów | 2 | 
| Kolor obudowy | biały | 
| Wymiar gwintu | 3/8x18 NPTF | 
| nr EAN | 8435050615041 | 

| Ilość biegunów | 3 | 
| Kolor obudowy | szary | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | 
| nr EAN | 8435050632079 | 

| Ilość połączeń | 2 | 
| Kolor obudowy | czarny | 
| nr EAN | 8435050635841 | 

| Strona zabudowy | od strony koła zamachowego | 
| Napięcie znamionowe [V] | 12 | 
| Opór [Ohm] | 440 | 
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | 
| Tolerancja [%] | 15 | 
| Ilość biegunów | 2 | 
| nr EAN | 4082300243871 | 

| Wymagana ilość | 1 | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | 
| Liczba otworów do mocowania | 1 | 
| Napięcie znamionowe [V] | 12 | 
| Ilość połączeń | 3 | 
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary przydymiony | 
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | 
| nr EAN | 4082300288162 | 

| Napięcie znamionowe [V] | 12 | 
| Ilość połączeń | 1 | 
| Kolor | czarny | 
| Wymiar gwintu | 1/4-18NPT | 
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,4 | 
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny | 
| Rozmiar klucza | 24 | 
| nr EAN | 4082300207514 | 

| TECDOC-Nr silnika | 18756 | 
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z tempomatem | 
| TECDOC-Nr silnika | 18757 | 
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z tempomatem | 
| Ilość połączeń | 4 | 
| Tryb pracy | mechaniczne | 
| nr EAN | 4082300621075 | 

| nr EAN | 8001063915302 | 

| nr EAN | 8001063941202 | 

| nr EAN | 8001063785097 | 

| nr EAN | 8001063831473 | 

| Gwint zewn. [mm] | 1/4" - 18 NPT | 
| Rozmiar klucza | 24 | 
| Ilość połączeń | 1 | 
| Kolor | czarny | 
| Punkty zmienne [bar] | 0,4 | 
| Ciężar [kg] | 0,03 | 
| nr EAN | 5901619505205 | 

| Ilość biegunów | 2 | 
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | 
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | 
| Opór [Ohm] | 400 | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | 
| Głębokość zabudowy [mm] | 37,5 | 

| Kod silnika | QJBA | 
| Kod silnika | QJBB | 
| Ilość biegunów | 2 | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | 
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | 
| Rezystancja znamionowa [Ohm] | 400 | 

| Ilość biegunów | 3 | 
| Kształt obudowy wtyczki | owalny | 
| Kolor wtyczki | szary | 
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | 
| Głębokość zabudowy [mm] | 26,5 | 
| Liczba otworów do mocowania | 1 | 
| dla numeru OE | 6C11-12K073-AC | 
| dla numeru OE | 1920.KX | 
| dla numeru OE | JDE3763 | 
| dla numeru OE | LR004492 | 

| TECDOC-Nr silnika | 18756 | 
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 18757 | 
| TECDOC-Nr silnika | 18756 | 
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 18757 | 
| TECDOC-Nr silnika | 18756 | 
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 18757 | 
| TECDOC-Nr silnika | 18756 | 
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 18757 | 
| Napięcie robocze [V] | 12 | 
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC | 
| Rozmiar klucza | 15 | 
| Ilość biegunów | 2 | 
| nr EAN | 4040074295069 | 

| Rodzaj czujnika | czujnik piezoelektryczny | 
| Liczba zestyków | 2 | 

| Wymagana ilość | 1 | 
| Ciężar netto [g] | 15 | 
| nr EAN | 5902048031020 | 

| Napięcie [V] | 12 | 
| Ciężar [kg] | 0,03 | 
| Tryb pracy | elektryczny | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna | 


| Kształt obudowy wtyczki | owalny | 
| Ilość biegunów | 3 | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | 

| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna | 
| Tryb pracy | mechaniczne | 
| Ilość biegunów | 2 | 

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | 

| Rok prod. od | 200410 | 
| Kod silnika | DURATQ22 | 
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | 
| Ilość biegunów | 3 | 
| Napięcie [V] | 12 | 
| Kształt obudowy wtyczki | owalny | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | 
| Ciężar [kg] | 0,04 | 
| nr EAN | 3276422538002 | 

| Rok prod. od | 200410 | 
| Kod silnika | DURATQ22 | 
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | 
| Ilość biegunów | 2 | 
| Napięcie [V] | 12 | 
| Kształt obudowy wtyczki | ustawiony pod kątem | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | 
| Opór [Ohm] | 400 | 
| Ciężar [kg] | 0,04 | 
| nr EAN | 3276422540074 | 

| Rok prod. od | 200410 | 
| Gwintowana złączka | M10x1.5 | 
| Ciężar [kg] | 0,07 | 
| nr EAN | 3276427000955 | 

| Ilość połączeń | 3 | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | dla wałka rozrządu | 
| Ciężar [kg] | 0,018 | 
| nr EAN | 4046001500268 | 

| Wymiar gwintu | 3/8x18 NPTF | 
| nr EAN | 3531650022281 | 

| Ciśnienie załączania [bar] | 0,6 | 
| Wymiar gwintu | 1/4x18 NPTF | 
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny | 
| nr EAN | 3531650021420 | 
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Ford MONDEO III (B5Y) 2.2 TDCi.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Ford MONDEO III (B5Y) 2.2 TDCi produkowanego od 2004.09 do roku 2007.03
Jeżeli twój Ford dysponuje silnikiem o mocy 155 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak wycieraczki szyb, układ wydechowy, części silnikowe, filtr kabiny
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Ford MONDEO III (B5Y)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Ford MONDEO III (B5Y) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Ford z rocznika od 2004.09 do roku 2007.03, i mocy silnika 155 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych 
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów 
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie 
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać? 
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta? 
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych. 
15-04-2025