TECDOC-Nr silnika | 25137 |
Wymagana ilość | 1 |
TECDOC-Nr silnika | 25157 |
Wymagana ilość | 1 |
TECDOC-Nr silnika | 34430 |
Wymagana ilość | 1 |
TECDOC-Nr silnika | 41769 |
Wymagana ilość | 1 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez elementów przyłączeniowych |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
nr EAN | 8012510006986 |
Ilość podłączonych styków | 2 |
Kolor | czarny |
nr EAN | 5012759533345 |
Ilość podłączonych styków | 2 |
nr EAN | 5012759513767 |
Ilość połączeń | 2 |
Opór od [Ohm] | 821 |
nr EAN | 5012759514047 |
Wymagana ilość | 1 |
TECDOC-Nr silnika | 34430 |
TECDOC-Nr silnika | 41769 |
Ilość podłączonych styków | 3 |
nr EAN | 5012759968611 |
Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
Gwintowana złączka | M14 x 1,5 |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,6 |
nr EAN | 8053379031726 |
Głębokość zabudowy [mm] | 28 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Ciężar [kg] | 0,024 |
Kolor | czarny |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379053124 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 8053379912384 |
TECDOC-Nr silnika | 25137 |
Wymagana ilość | 1 |
TECDOC-Nr silnika | 25157 |
Wymagana ilość | 1 |
TECDOC-Nr silnika | 34430 |
Wymagana ilość | 1 |
TECDOC-Nr silnika | 41769 |
Wymagana ilość | 1 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez elementów przyłączeniowych |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
nr EAN | 8012510006986 |
TECDOC-Nr silnika | 25137 |
TECDOC-Nr silnika | 25157 |
TECDOC-Nr silnika | 34430 |
TECDOC-Nr silnika | 41769 |
Tryb pracy | mechaniczne |
nr EAN | 8012510017593 |
TECDOC-Nr silnika | 25137 |
TECDOC-Nr silnika | 25157 |
TECDOC-Nr silnika | 34430 |
TECDOC-Nr silnika | 41769 |
Ciśnienie [bar] | 0,60 |
Wymiar gwintu | M14x1,5 |
Rozmiar klucza | 21 |
nr EAN | 8012510016893 |
TECDOC-Nr silnika | 25137 |
Kod silnika | M9T678/M9T680 |
Kod silnika | M9T880 |
TECDOC-Nr silnika | 25157 |
Kod silnika | M9T678/M9T680 |
Kod silnika | M9T880 |
TECDOC-Nr silnika | 34430 |
Kod silnika | M9T706/M9T708 |
TECDOC-Nr silnika | 41769 |
Kod silnika | M9T706/M9T708 |
TECDOC-Nr silnika | 25137 |
Kod silnika | M9T678/M9T680 |
Kod silnika | M9T880 |
TECDOC-Nr silnika | 25157 |
Kod silnika | M9T678/M9T680 |
Kod silnika | M9T880 |
TECDOC-Nr silnika | 34430 |
Kod silnika | M9T706/M9T708 |
TECDOC-Nr silnika | 41769 |
Kod silnika | M9T706/M9T708 |
TECDOC-Nr silnika | 25137 |
Kod silnika | M9T678/M9T680 |
Kod silnika | M9T880 |
TECDOC-Nr silnika | 25157 |
Kod silnika | M9T678/M9T680 |
Kod silnika | M9T880 |
TECDOC-Nr silnika | 34430 |
Kod silnika | M9T706/M9T708 |
TECDOC-Nr silnika | 41769 |
Kod silnika | M9T706/M9T708 |
TECDOC-Nr silnika | 25137 |
Kod silnika | M9T678/M9T680 |
Kod silnika | M9T880 |
TECDOC-Nr silnika | 25157 |
Kod silnika | M9T678/M9T680 |
Kod silnika | M9T880 |
TECDOC-Nr silnika | 34430 |
Kod silnika | M9T706/M9T708 |
TECDOC-Nr silnika | 41769 |
Kod silnika | M9T706/M9T708 |
nr EAN | 8012510021804 |
TECDOC-Nr silnika | 25137 |
TECDOC-Nr silnika | 25157 |
TECDOC-Nr silnika | 34430 |
TECDOC-Nr silnika | 41769 |
Tryb pracy | mechaniczne |
nr EAN | 8012510017463 |
TECDOC-Nr silnika | 25137 |
Kod silnika | M9T678/M9T680 |
Kod silnika | M9T880 |
Wymagana ilość | 1 |
TECDOC-Nr silnika | 25157 |
Kod silnika | M9T678/M9T680 |
Kod silnika | M9T880 |
Wymagana ilość | 1 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28,6 |
nr EAN | 8012510026694 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 43,2 |
nr EAN | 8012510024591 |
TECDOC-Nr silnika | 25137 |
Kod silnika | M9T678/M9T680 |
Kod silnika | M9T880 |
Wymagana ilość | 1 |
TECDOC-Nr silnika | 25157 |
Kod silnika | M9T678/M9T680 |
Kod silnika | M9T880 |
Wymagana ilość | 1 |
TECDOC-Nr silnika | 25137 |
Kod silnika | M9T678/M9T680 |
Kod silnika | M9T880 |
Wymagana ilość | 1 |
TECDOC-Nr silnika | 25157 |
Kod silnika | M9T678/M9T680 |
Kod silnika | M9T880 |
Wymagana ilość | 1 |
Ciśnienie od [kPa] | 31,1 |
ciśnienie do [kPa] | 372 |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
nr EAN | 8012510032596 |
TECDOC-Nr silnika | 34430 |
Kod silnika | M9T706/M9T708 |
Wymagana ilość | 1 |
TECDOC-Nr silnika | 41769 |
Kod silnika | M9T706/M9T708 |
Wymagana ilość | 1 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28,2 |
nr EAN | 8012510033647 |
Wymiar gwintu | M 14x1,5 |
Kolor obudowy | biały |
nr EAN | 8435050631010 |
Kolor obudowy | czarny |
Ilość biegunów | 2 |
Średnica zabudowy [mm] | 20 |
nr EAN | 8435050631164 |
Ilość biegunów | 3 |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
Kolor obudowy | czarny |
nr EAN | 8435050634707 |
Długość [mm] | 52,17 |
Gwint zewn. [mm] | M14 |
Rozmiar klucza | 22 |
Ilość połączeń | 1 |
Punkty zmienne [bar] | 0,60 |
Ciężar [kg] | 0,038 |
dla numeru OE | 82 00 671 272 |
nr EAN | 4054224087114 |
Sposób montażu | przykręcany |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość połączeń | 1 |
Wymiar gwintu | M14x1,5 |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,60 |
Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
Rozmiar klucza | 21 |
nr EAN | 4082300293548 |
Wymagana ilość | 1 |
Kod silnika | M9T880/M9T678/M9T680 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Ilość połączeń | 3 |
Głębokość zabudowy [mm] | 28,6 |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
nr EAN | 4082300408188 |
Kod silnika | M9T880/M9T678/M9T680 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Opór [Ohm] | 850 |
Ilość biegunów | 2 |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
nr EAN | 4082300479515 |
Kod silnika | M9T880/M9T678/M9T680 |
Kod silnika | M9T706/M9T708 |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 4082300619843 |
Wymagana ilość | 1 |
Kod silnika | M9T880/M9T678/M9T680 |
Sposób montażu | Nasadka rurowa |
Ilość połączeń | 4 |
Średnica mocowania nasadki rurowej [mm] | 80 |
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 80 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez materiałów dodatkowych |
nr EAN | 4082300774276 |
Kod silnika | M9T880 |
Kod silnika | M9T678/M9T680 |
Kod silnika | M9T880 |
Kod silnika | M9T678/M9T680 |
Kod silnika | M9T678 |
Kod silnika | M9T680 |
Kod silnika | M9T678 |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Kolor wtyczki | czarny |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Sposób montażu | spięty |
Średnica obudowy [mm] | 20 |
nr EAN | 5902659783592 |
Kod silnika | M9T678/M9T680 |
Kod silnika | M9T880 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28,6 |
nr EAN | 5902659787002 |
TECDOC-Nr silnika | 25137 |
Kod silnika | M9T678/M9T680 |
Kod silnika | M9T880 |
TECDOC-Nr silnika | 25157 |
Kod silnika | M9T678/M9T680 |
Kod silnika | M9T880 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Ilość biegunów | 2 |
Kształt obudowy wtyczki | ustawiony pod kątem |
nr EAN | 4010326812283 |
Strona zabudowy | z przodu |
Układ wydechowy | przed katalizatorem |
Wymagana ilość | 1 |
nie dla kodu silnika | M9T706/M9T708 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
nr EAN | 5902048923486 |
Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,04 |
Tryb pracy | elektryczny |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |
TECDOC-Nr silnika | 25157 |
TECDOC-Nr silnika | 25137 |
Ilość połączeń | 2 |
Ciężar [kg] | 0,05 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
nr EAN | 4054228068010 |
Rok prod. do | 201505 |
Kod silnika | M9T.6.78,M9T.6.80 |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
Ilość biegunów | 3 |
Napięcie [V] | 12 |
Kształt obudowy wtyczki | ustawiony pod kątem |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Ciężar [kg] | 0,04 |
nr EAN | 3276422538033 |
Kod silnika | M9T 680 |
Kod silnika | M9T678/M9T680 |
Kod silnika | M9T880 |
Kod silnika | M9T 680 |
Kod silnika | M9T 678 |
Kod silnika | M9T678/M9T680 |
Kod silnika | M9T880 |
Kod silnika | M9T 678 |
Kod silnika | M9T 680 |
Kod silnika | M9T678/M9T680 |
Kod silnika | M9T880 |
Kod silnika | M9T 680 |
Kod silnika | M9T 678 |
Kod silnika | M9T678/M9T680 |
Kod silnika | M9T880 |
Kod silnika | M9T 678 |
Kod silnika | M9T 680 |
Kod silnika | M9T678/M9T680 |
Kod silnika | M9T880 |
Kod silnika | M9T 680 |
Kod silnika | M9T 678 |
Kod silnika | M9T678/M9T680 |
Kod silnika | M9T880 |
Kod silnika | M9T 678 |
Kod silnika | M9T 680 |
Kod silnika | M9T678/M9T680 |
Kod silnika | M9T880 |
Kod silnika | M9T 680 |
Kod silnika | M9T 678 |
Kod silnika | M9T678/M9T680 |
Kod silnika | M9T880 |
Kod silnika | M9T 678 |
Ciężar [kg] | 0,02067 |
nr EAN | 4046001444371 |
Wymiar gwintu | 20 mm |
nr EAN | 3531650029204 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Opel MOVANO B Platforma / podwozie (X62) 2.3 CDTI FWD (EV, HV, UV).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Opel MOVANO B Platforma / podwozie (X62) 2.3 CDTI FWD (EV, HV, UV) produkowanego od 2010.05
Jeżeli twój Opel dysponuje silnikiem o mocy 146 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Opel MOVANO B Platforma / podwozie (X62)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Opel MOVANO B Platforma / podwozie (X62) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Opel z rocznika od 2010.05, i mocy silnika 146 KM
.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025