
| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | czarny |
| Wymiar gwintu | M12 |
| Rozmiar klucza | 19mm |
| nr EAN | 5012759464786 |

| Ciśnienie [bar] | 0,25 |
| Kolor | czarny |
| Wymiar gwintu | R1/8 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| nr EAN | 5012759497067 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | 1/8 GAS |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,4 |
| nr EAN | 8053379025909 |

| TECDOC-Nr silnika | 18147 |
| TECDOC-Nr silnika | 18147 |
| TECDOC-Nr silnika | 18147 |
| TECDOC-Nr silnika | 18147 |
| TECDOC-Nr silnika | 18147 |
| TECDOC-Nr silnika | 18147 |
| TECDOC-Nr silnika | 18147 |
| TECDOC-Nr silnika | 18147 |
| Ciśnienie [bar] | 0,40 |
| Wymiar gwintu | 1/8 GAS |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510037522 |

| TECDOC-Nr silnika | 18147 |
| TECDOC-Nr silnika | 18147 |
| TECDOC-Nr silnika | 18147 |
| TECDOC-Nr silnika | 18147 |
| TECDOC-Nr silnika | 18147 |
| TECDOC-Nr silnika | 18147 |
| TECDOC-Nr silnika | 18147 |
| TECDOC-Nr silnika | 18147 |
| TECDOC-Nr silnika | 18147 |
| TECDOC-Nr silnika | 18147 |
| TECDOC-Nr silnika | 18147 |
| TECDOC-Nr silnika | 18147 |
| TECDOC-Nr silnika | 18147 |
| TECDOC-Nr silnika | 18147 |
| TECDOC-Nr silnika | 18147 |
| TECDOC-Nr silnika | 18147 |
| TECDOC-Nr silnika | 18147 |
| TECDOC-Nr silnika | 18147 |
| TECDOC-Nr silnika | 18147 |
| TECDOC-Nr silnika | 18147 |
| TECDOC-Nr silnika | 18147 |
| TECDOC-Nr silnika | 18147 |
| TECDOC-Nr silnika | 18147 |
| TECDOC-Nr silnika | 18147 |
| TECDOC-Nr silnika | 18147 |
| TECDOC-Nr silnika | 18147 |
| TECDOC-Nr silnika | 18147 |
| TECDOC-Nr silnika | 18147 |
| TECDOC-Nr silnika | 18147 |
| TECDOC-Nr silnika | 18147 |
| TECDOC-Nr silnika | 18147 |
| TECDOC-Nr silnika | 18147 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | biały |
| nr EAN | 8012510041024 |

| TECDOC-Nr silnika | 18147 |
| TECDOC-Nr silnika | 18147 |
| TECDOC-Nr silnika | 18147 |
| TECDOC-Nr silnika | 18147 |
| TECDOC-Nr silnika | 18147 |
| TECDOC-Nr silnika | 18147 |
| TECDOC-Nr silnika | 18147 |
| TECDOC-Nr silnika | 18147 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 26 |
| nr EAN | 8012510025109 |

| TECDOC-Nr silnika | 18147 |
| TECDOC-Nr silnika | 18147 |
| TECDOC-Nr silnika | 18147 |
| TECDOC-Nr silnika | 18147 |
| TECDOC-Nr silnika | 18147 |
| TECDOC-Nr silnika | 18147 |
| TECDOC-Nr silnika | 18147 |
| TECDOC-Nr silnika | 18147 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 36,5 |
| nr EAN | 8012510031117 |

| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Ilość biegunów | 2 |
| Opór [Ohm] | 2150 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8435050637197 |

| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Opór [Ohm] | 2100 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| nr EAN | 8435050638712 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 2700 |
| Opór [Ohm] | 311 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Kolor | czarny |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Zakres temperatury [°C] | 25 |
| Zakres temperatury [°C] | 80 |
| nr EAN | 4082300144475 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z opornikiem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łącznika |
| Rodzaj zabezpieczenia (kod IP) | 54 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Możliwość obciążania dla 12V | 10/20A |
| Obciążenie indukcyjne [A] | 10 |
| Obciążenie indukcyjne [A] | 20 |
| Obciążenie pojemnościowe [A] | 10 |
| Obciążenie pojemnościowe [A] | 20 |
| Obciążenie omowe [A] | 10 |
| Obciążenie omowe [A] | 20 |
| Ilość biegunów | 5 |
| Schemat połączeń | W2 |
| Funkcja przełączania | Zestyk przełączny |
| ID wykonania wtyczki | C1 |
| Zakres temperatury [°C] | 80 |
| Funkcja przekaźnika | Zestaw komfortowy |
| nr EAN | 4082300576092 |

| nr EAN | 8001063657950 |

| Kod silnika | Y30DT |
| Kod silnika | Y30DT |
| Kod silnika | Y30DT |
| Kod silnika | Y30DT |
| Kod silnika | Y30DT |
| Kod silnika | Y30DT |
| Kod silnika | Y30DT |
| Kod silnika | Y30DT |
| Kod silnika | Y30DT |
| Kod silnika | Y30DT |
| Kod silnika | Y30DT |
| Kod silnika | Y30DT |
| Kod silnika | Y30DT |
| Kod silnika | Y30DT |
| Kod silnika | Y30DT |
| Kod silnika | Y30DT |
| Kod silnika | Y30DT |
| Kod silnika | Y30DT |
| Kod silnika | Y30DT |
| Kod silnika | Y30DT |
| Kod silnika | Y30DT |
| Kod silnika | Y30DT |
| Kod silnika | Y30DT |
| Kod silnika | Y30DT |
| Kod silnika | Y30DT |
| Kod silnika | Y30DT |
| Kod silnika | Y30DT |
| Kod silnika | Y30DT |
| Kod silnika | Y30DT |
| Kod silnika | Y30DT |
| Kod silnika | Y30DT |
| Kod silnika | Y30DT |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 5907558580761 |

| Kod silnika | Y 30 DT |
| Kod silnika | Y 30 DT |
| Kod silnika | Y 30 DT |
| Kod silnika | Y 30 DT |
| Kod silnika | Y 30 DT |
| Kod silnika | Y 30 DT |
| Kod silnika | Y 30 DT |
| Kod silnika | Y 30 DT |
| Kod silnika | Y 30 DT |
| Kod silnika | Y 30 DT |
| Kod silnika | Y 30 DT |
| Kod silnika | Y 30 DT |
| Kod silnika | Y 30 DT |
| Kod silnika | Y 30 DT |
| Kod silnika | Y 30 DT |
| Kod silnika | Y 30 DT |
| Kod silnika | Y 30 DT |
| Kod silnika | Y 30 DT |
| Kod silnika | Y 30 DT |
| Kod silnika | Y 30 DT |
| Kod silnika | Y 30 DT |
| Kod silnika | Y 30 DT |
| Kod silnika | Y 30 DT |
| Kod silnika | Y 30 DT |
| Kod silnika | Y 30 DT |
| Kod silnika | Y 30 DT |
| Kod silnika | Y 30 DT |
| Kod silnika | Y 30 DT |
| Kod silnika | Y 30 DT |
| Kod silnika | Y 30 DT |
| Kod silnika | Y 30 DT |
| Kod silnika | Y 30 DT |
| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Kolor | czarny |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074287170 |

| Tryb pracy | mechaniczne |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | szary |
| Ciężar [kg] | 0,011 |
| nr EAN | 4046001853920 |

| Ciśnienie załączania [bar] | 0,3 |
| Wymiar gwintu | 1/8x28 BSPT |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| nr EAN | 3531650013487 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Opel VECTRA C Kombi (Z02) 3.0 V6 CDTI (F35).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Opel VECTRA C Kombi (Z02) 3.0 V6 CDTI (F35) produkowanego od 2003.10 do roku 2005.07
Jeżeli twój Opel dysponuje silnikiem o mocy 177 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak zestaw rozrządu, skraplacz klimatyzacji, klocki hamulcowe, filtr powietrza
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Opel VECTRA C Kombi (Z02)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Opel VECTRA C Kombi (Z02) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Opel z rocznika od 2003.10 do roku 2005.07, i mocy silnika 177 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025