
| Numer silnika od | 17G23741 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Ilość biegunów | 2 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |

| Numer silnika do | 17G23740 |
| nr EAN | 3165142953458 |

| Numer silnika od | 17G23741 |
| nr EAN | 3165143638279 |

| Długość przewodu [mm] | 420 |
| Ilość połączeń | 3 |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-959 |
| nr EAN | 5012759465905 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | niebieski |
| Wymiar gwintu | M12 |
| Rozmiar klucza | 19mm |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-929 |
| nr EAN | 5012759464779 |

| Ciśnienie [bar] | 0,3 |
| Kolor | czarny |
| Wymiar gwintu | M14x1.5 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| Ciśnienie [bar] od | 0,3 |
| Ciśnienie [bar] do | 0,55 |
| nr EAN | 5012759497173 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
| Ilość podłączonych styków | 5 |
| nr EAN | 5012759523513 |

| Numer silnika od | 17G23741 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 5012759514009 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M14 x 1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,4 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379029280 |

| TECDOC-Nr silnika | 14924 |
| Numer silnika od | 17G23741 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 34,5 |
| nr EAN | 8012510078884 |

| TECDOC-Nr silnika | 14924 |
| Numer silnika do | 17G23740 |
| Długość przewodu [mm] | 495 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 34,5 |
| nr EAN | 8012510076507 |

| TECDOC-Nr silnika | 14924 |
| Ciśnienie [bar] | 0,50 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510038062 |

| TECDOC-Nr silnika | 14924 |
| Wymagana ilość | 1 |
| Ograniczenia producenta | BOSCH |
| TECDOC-Nr silnika | 14924 |
| Wymagana ilość | 1 |
| Ograniczenia producenta | BOSCH |
| Ciśnienie od [kPa] | 11 |
| ciśnienie do [kPa] | 307 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510013328 |

| TECDOC-Nr silnika | 14924 |
| Ograniczenia producenta | BOSCH |
| TECDOC-Nr silnika | 14924 |
| Ograniczenia producenta | BOSCH |
| TECDOC-Nr silnika | 14924 |
| Ograniczenia producenta | BOSCH |
| TECDOC-Nr silnika | 14924 |
| Ograniczenia producenta | BOSCH |
| TECDOC-Nr silnika | 14924 |
| Ograniczenia producenta | BOSCH |
| TECDOC-Nr silnika | 14924 |
| Ograniczenia producenta | BOSCH |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez elementów przyłączeniowych |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | biały |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| nr EAN | 8012510078563 |

| Numer podwozia do | 17G23740 |
| Długość przewodu [mm] | 450 |
| nr EAN | 8435050622247 |

| Wymiar gwintu | M 14x1,5 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8435050600726 |

| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 8435050624210 |

| Kolor obudowy | czarny |
| Ilość biegunów | 2 |
| Wymiar gwintu | M 12x1,5 |
| nr EAN | 8435050620373 |

| Długość [mm] | 50 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,30 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,55 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Długość gwintu [mm] | 12 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | brązowy |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez pierścienia uszczelniającego |
| nr EAN | 4027816176640 |

| Numer silnika od | 17G23741 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| Opór [Ohm] | 970 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Tolerancja [%] | 10 |
| nr EAN | 4082300163735 |

| Numer silnika do | 17G23740 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 900 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Długość przewodu [mm] | 495 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Tolerancja [%] | 10 |
| nr EAN | 4082300144161 |

| średnica zewnętrzna [mm] | 7,4 |
| nie dla wariantu wyposażenia | 4mm |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Opór [Ohm] | 2080 |
| Opór [Ohm] | 294 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Gwint zewn. [mm] | 12 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | jasnoniebieski |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | biały |
| Kolor | niebieski |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Zakres temperatury [°C] | 25 |
| Zakres temperatury [°C] | 80 |
| Sposób montażu | przykręcany |
| nr EAN | 4082300203431 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z opornikiem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łącznika |
| Rodzaj zabezpieczenia (kod IP) | 54 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Możliwość obciążania dla 12V | 10/20A |
| Obciążenie indukcyjne [A] | 10 |
| Obciążenie indukcyjne [A] | 20 |
| Obciążenie pojemnościowe [A] | 10 |
| Obciążenie pojemnościowe [A] | 20 |
| Obciążenie omowe [A] | 10 |
| Obciążenie omowe [A] | 20 |
| Ilość biegunów | 5 |
| Schemat połączeń | W2 |
| Funkcja przełączania | Zestyk przełączny |
| ID wykonania wtyczki | C1 |
| Zakres temperatury [°C] | 80 |
| Funkcja przekaźnika | Zestaw komfortowy |
| nr EAN | 4082300576092 |

| Numer podwozia do | 17G23740 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Gwarancja | 5 lata gwarancji |
| nr EAN | 4044079381208 |

| Opór [Ohm] | 980 |
| Wysokość [mm] | 35 |
| dla numeru artykułu | 550192 |
| Ciężar [kg] | 0,072 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Długość przewodu [mm] | 490 |
| nr EAN | 5901779819020 |

| Opór [Ohm] | 950 |
| Wysokość [mm] | 34,5 |
| Ilość połączeń | 2 |
| dla numeru artykułu | 550327 |
| nr EAN | 5901779819181 |

| Numer seryjny | K8801540 |
| nr EAN | 5901159119887 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| nr EAN | 8001063507859 |

| Ciśnienie [bar] od | 0,2 |
| Ciśnienie [bar] do | 0,5 |
| Wymiar gwintu | M14x1,50 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 8001063452029 |

| Numer silnika do | 17G23740 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| nr EAN | 8001063999210 |

| Długość [mm] | 61 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | szary |
| Długość śruby pod główką [mm] | 28 |
| Ciężar [kg] | 0,023 |
| nr EAN | 5907558548143 |

| Kod silnika | Y22DTR |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 34,5 |
| nr EAN | 5907558570809 |

| Numer silnika do | 17G23740 |
| nr EAN | 5907558581546 |

| nr EAN | 5907558562286 |

| Długość [mm] | 59 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 7,4 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 5901619521793 |

| Punkt włączania od [bar] | 0,30 |
| Długość [mm] | 50 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,55 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Długość gwintu [mm] | 12 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | brązowy |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| nr EAN | 5901619530931 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor wtyczki | jasny niebieski |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Gwint zewn. [mm] | M 12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 mm |
| dla numeru OE | 12566778 |
| dla numeru OE | 1338.F9 |
| dla numeru OE | 500382599 |
| dla numeru OE | 50 10 412 450 |

| Numer silnika do | 17G23740 |
| Rok modelowy do | 2008 |
| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074516935 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Punkt włączania [°C] | 150 |
| Punkt włączania [°C] | -40 |
| Wymiar gwintu | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Kolor | szary |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074577288 |

| Rodzaj korpusu | bez obudowy |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
| nr EAN | 4010326930062 |

| TECDOC-Nr silnika | 14924 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Napięcie [V] | 12 |
| Techniczny numer informacyjny | SI 0104 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,07 |
| Tryb pracy | elektryczny |

| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 435 |
| Ciężar [kg] | 0,09 |
| Tryb pracy | elektryczny |

| Punkt włączania od [bar] | 0,30 |
| Długość [mm] | 50 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,55 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Długość gwintu [mm] | 12 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | brązowy |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez pierścienia uszczelniającego |
| nr EAN | 4044688176646 |

| Numer silnika od | 17G23741 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Ilość biegunów | 2 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |

| Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
| Tryb pracy | hydrauliczny |
| Wymiar gwintu | M 14 |
| Ilość biegunów | 1 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,3 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,55 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |

| Kod silnika | Y22DTR |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Ilość biegunów | 2 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Opór [Ohm] | 970 |
| Ciężar [kg] | 0,05 |
| nr EAN | 3276422540005 |

| Kod silnika | Y22DTR |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Ilość biegunów | 3 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Kształt obudowy wtyczki | ustawiony pod kątem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Opór [Ohm] | 900 |
| Ciężar [kg] | 0,08 |
| nr EAN | 3276422540050 |

| Kod silnika | Y 22 DTR |
| Ograniczenia producenta | BOSCH |
| Kod silnika | Y 22 DTR |
| Ograniczenia producenta | BOSCH |
| Kod silnika | Y 22 DTR |
| Ograniczenia producenta | BOSCH |
| ID wykonania wtyczki | 2-polig |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Kolor obudowy | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,03209 |
| nr EAN | 4046001300851 |

| Kod silnika | Y 22 DTR |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Zakres kontroli [bar] | 0,3 - 0,55 |
| Ciężar [kg] | 0,04909 |
| nr EAN | 4046001294624 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Opel VECTRA C (Z02) 2.2 DTI 16V (F69).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Opel VECTRA C (Z02) 2.2 DTI 16V (F69) produkowanego od 2002.04 do roku 2004.07
Jeżeli twój Opel dysponuje silnikiem o mocy 125 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak układ chłodzenia, hamulce, filtry
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Opel VECTRA C (Z02)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Opel VECTRA C (Z02) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Opel z rocznika od 2002.04 do roku 2004.07, i mocy silnika 125 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025