Ilość połączeń | 1 | |
Ciężar [kg] | 0,046 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
dla numeru OE | 12 61 7 568 481 | |
nr EAN | 5050063366082 |
Ilość połączeń | 2 | |
Kolor | zielony | |
Ciężar [kg] | 0,018 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
dla numeru OE | 1338.C1 | |
nr EAN | 5050063218336 |
Rok prod. do | 200411 | |
nr EAN | 4047024267336 |
Rok prod. od | 200409 | |
Ilość podłączonych styków | 3 | |
alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-931 | |
nr EAN | 5012759376744 |
Ilość połączeń | 2 | |
Opór od [Ohm] | 400 | |
alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-923 | |
nr EAN | 5012759469095 |
Ciśnienie [bar] | 0,5 | |
Kolor | szary | |
Wymiar gwintu | M16x1.5 | |
Rozmiar klucza | 22mm | |
nr EAN | 5012759498217 |
Ciśnienie [bar] | 0,5 | |
Kolor | szary | |
Wymiar gwintu | M16x1.5 | |
Rozmiar klucza | 22mm | |
nr EAN | 5012759498224 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową | |
Ilość podłączonych styków | 5 | |
nr EAN | 5012759981245 |
Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. | |
Gwintowana złączka | M16 x 1,5 | |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,5 | |
nr EAN | 8053379026067 |
Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. | |
Gwintowana złączka | M16 x 1,5 | |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,5 | |
Ilość połączeń | 1 | |
nr EAN | 8053379026098 |
TECDOC-Nr silnika | 10727 | |
Ograniczenia producenta | BOSCH | |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 | |
nr EAN | 8012510089460 |
TECDOC-Nr silnika | 10727 | |
Ciśnienie [bar] | 0,50 | |
Wymiar gwintu | M16x1,5 | |
Rozmiar klucza | 21 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy | |
nr EAN | 8012510078860 |
TECDOC-Nr silnika | 10727 | |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie | |
Tryb pracy | mechaniczne | |
nr EAN | 8012510007105 |
TECDOC-Nr silnika | 10727 | |
Ciśnienie [bar] | 0,50 | |
Wymiar gwintu | M16x1,5 | |
Rozmiar klucza | 21 | |
nr EAN | 8012510064511 |
TECDOC-Nr silnika | 10727 | |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony | |
Tryb pracy | mechaniczne | |
nr EAN | 8012510007112 |
TECDOC-Nr silnika | 10727 | |
Rok prod. do | 200308 | |
Numer pozycji do | 09820 | |
Wymagana ilość | 1 | |
TECDOC-Nr silnika | 10727 | |
Rok prod. do | 200308 | |
Numer pozycji do | 09820 | |
Wymagana ilość | 1 | |
Ciśnienie od [kPa] | 10 | |
ciśnienie do [kPa] | 250 | |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,944 | |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 | |
nr EAN | 8012510006740 |
TECDOC-Nr silnika | 10727 | |
TECDOC-Nr silnika | 10727 | |
TECDOC-Nr silnika | 10727 | |
TECDOC-Nr silnika | 10727 | |
nr EAN | 8012510094020 |
TECDOC-Nr silnika | 10727 | |
Rok prod. od | 200309 | |
Numer pozycji od | 09821 | |
Wymagana ilość | 1 | |
TECDOC-Nr silnika | 10727 | |
Rok prod. od | 200309 | |
Numer pozycji od | 09821 | |
Wymagana ilość | 1 | |
Ciśnienie od [kPa] | 10 | |
ciśnienie do [kPa] | 252 | |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,942 | |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 | |
nr EAN | 8012510016794 |
TECDOC-Nr silnika | 10727 | |
Tryb pracy | mechaniczne | |
nr EAN | 8012510007129 |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z klimatyzacją | |
nr EAN | 8435050603673 |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów bez klimatyzacji | |
Punkt włączania [°C] | 115 | |
nr EAN | 8435050604489 |
Kod silnika | RHZ (DW10ATED) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
nr EAN | 8435050622438 |
Kod silnika | RHZ (DW10ATED) . | |
Ilość biegunów | 3 | |
Kolor obudowy | biały | |
nr EAN | 8435050622599 |
Numer VET do | 07846 | |
Wymiar gwintu | M 16x1,5 | |
Kolor obudowy | szary | |
nr EAN | 8435050600757 |
Numer VET od | 07847 | |
Kolor obudowy | szary | |
Wymiar gwintu | M 16x1,5 | |
Ciśnienie [bar] | 0,50 | |
nr EAN | 8435050614617 |
Ilość biegunów | 2 | |
Kolor obudowy | zielony | |
Średnica zabudowy [mm] | 20 | |
nr EAN | 8435050620885 |
Długość [mm] | 24 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
dla numeru OE | 1920.8S | |
nr EAN | 4027816312017 |
Ilość połączeń | 2 | |
Kolor | zielony | |
Ciężar [kg] | 0,02 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
dla numeru OE | 1338.C1 | |
nr EAN | 4027816360384 |
Rozmiar klucza | 22 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Kolor | szary | |
Punkty zmienne [bar] | 0,5 | |
Długość śruby pod główką [mm] | 13 | |
Ciężar [kg] | 0,045 | |
dla numeru OE | 12 61 7 568 481 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4027816375067 |
Wymagana ilość | 1 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary | |
Oznaczenie koloru | czarny | |
nr EAN | 4082300243604 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Opór [Ohm] | 490 | |
Ilość biegunów | 2 | |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | |
Tolerancja [%] | 15 | |
nr EAN | 4082300184594 |
Wymagana ilość | 1 | |
Sposób montażu | przykręcany | |
Ilość połączeń | 5 | |
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 80 | |
nr EAN | 4082300184754 |
Sposób montażu | wciśnięty | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Średnica 1 [mm] | 25,4 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony | |
Rodzaj korpusu | obudowa z tworzywa sztucznego | |
Długość 1 [mm] | 53 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
nr EAN | 4082300289923 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Kolor | czarny | |
Wymiar gwintu | M16x1,5 | |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,5 | |
Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny | |
Rozmiar klucza | 21 | |
nr EAN | 4082300147650 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary | |
Rodzaj gwintu | z gwintem metrycznym | |
Wymiar gwintu | M16x1,5 | |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,5 | |
Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny | |
Rozmiar klucza | 21 | |
nr EAN | 4082300237337 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
nr EAN | 4029416391607 |
Kod silnika | RHZ (DW10ATED) | |
Opór [Ohm] | 390 | |
Ciężar [kg] | 0,028 | |
dla numeru artykułu | 550011 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Wysokość [mm] | 24 | |
Kolor | czarny | |
nr EAN | 5901779819075 |
Numer seryjny | K8805924 | |
nr EAN | 5901159270489 |
Tryb pracy | elektryczny | |
nr EAN | 8001063508399 |
Rozmiar klucza | 22 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Kolor | szary | |
Punkty zmienne [bar] | 0,5 | |
Długość śruby pod główką [mm] | 13 | |
Ciężar [kg] | 0,045 | |
nr EAN | 5907558547955 |
Ilość połączeń | 2 | |
Kolor | zielony | |
Ciężar [kg] | 0,02 | |
nr EAN | 5907558548228 |
Ograniczenia producenta | BOSCH | |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 | |
nr EAN | 5907558582062 |
Wymagana ilość | 1 | |
nr EAN | 5907558562323 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 23,3 | |
nr EAN | 5901619593851 |
Kod silnika | RHS | |
Kod silnika | RHZ | |
Ilość biegunów | 2 | |
Kolor wtyczki | zielony | |
średnica zewnętrzna [mm] | 25,5 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 8,5 | |
Średnica obudowy [mm] | 20 |
Ilość biegunów | 2 | |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | |
Kolor wtyczki | jasnoszary | |
Liczba otworów do mocowania | 1 | |
Długość przewodu [mm] | 160 | |
Średnica obudowy [mm] | 12 | |
Sposób montażu | wciskany |
Ilość biegunów | 3 | |
Kolor wtyczki | szary | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Głębokość zabudowy [mm] | 22 | |
dla numeru OE | 1920 QN | |
dla numeru OE | 1695278 | |
dla numeru OE | 31216443 | |
dla numeru OE | 13 62 7 805 005 |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik | |
Głębokość zabudowy [mm] | 22 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Kolor | szary | |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 4040074158678 |
Kod silnika | RHZ (DW10ATED) | |
Rozmiar klucza | 25.4 | |
Kod silnika | RHZ (DW10ATED) | |
Rozmiar klucza | 25.4 | |
Kod silnika | RHZ (DW10ATED) | |
Rozmiar klucza | 25.4 | |
Kod silnika | RHZ (DW10ATED) | |
Rozmiar klucza | 25.4 | |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Ilość biegunów | 2 | |
nr EAN | 4040074281178 |
Dolot - Ø [mm] | 80 | |
Wylot - Ø [mm] | 78 | |
Długość [mm] | 95,2 | |
Rodzaj korpusu | z obudową | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza | |
nr EAN | 4010326933834 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Peugeot 607 (9D, 9U) 2.0 HDI.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Peugeot 607 (9D, 9U) 2.0 HDI produkowanego od 2000.05 do roku 2005.09
Jeżeli twój Peugeot dysponuje silnikiem o mocy 109 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak wycieraczki szyb, układ wydechowy, części silnikowe, filtr kabiny
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Peugeot 607 (9D, 9U)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Peugeot 607 (9D, 9U) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Peugeot z rocznika od 2000.05 do roku 2005.09, i mocy silnika 109 KM
.
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024