TECDOC-Nr silnika | 14332 |
TECDOC-Nr silnika | 14333 |
Kod silnika | K4M 742 |
Kod silnika | K4M 744 |
Kod silnika | K4M 745 |
Rok prod. od | 200101 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
Układ wydechowy | przed katalizatorem |
--------------- | |
TECDOC-Nr silnika | 14332 |
TECDOC-Nr silnika | 14333 |
Kod silnika | K4M 742 |
Kod silnika | K4M 744 |
Kod silnika | K4M 745 |
Rok prod. od | 200101 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
Układ wydechowy | za katalizatorem |
Liczba przewodów | 4 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
nr EAN | 3165144056461 |
TECDOC-Nr silnika | 14332 |
TECDOC-Nr silnika | 14333 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
Układ wydechowy | przed katalizatorem |
Liczba przewodów | 3 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
nr EAN | 3165143342299 |
Kod silnika | K4M 736 |
Rok prod. od | 200411 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
Układ wydechowy | przed katalizatorem |
Liczba przewodów | 4 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
nr EAN | 3165144056454 |
TECDOC-Nr silnika | 14332 |
TECDOC-Nr silnika | 14333 |
Kod silnika | K4M 742 |
Kod silnika | K4M 744 |
Kod silnika | K4M 745 |
Rok prod. od | 200101 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
Układ wydechowy | przed katalizatorem |
Liczba przewodów | 4 |
Długość całkowita [mm] | 480 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
nr EAN | 3165142696249 |
TECDOC-Nr silnika | 14332 |
TECDOC-Nr silnika | 14333 |
Kod silnika | K4M 742 |
Kod silnika | K4M 744 |
Kod silnika | K4M 745 |
Rok prod. od | 200101 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
Układ wydechowy | za katalizatorem |
Liczba przewodów | 4 |
Długość całkowita [mm] | 408 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
nr EAN | 3165143140413 |
TECDOC-Nr silnika | 14332 |
TECDOC-Nr silnika | 14333 |
Kod silnika | K7M |
nr EAN | 4047024267282 |
Kod silnika | K4M 736 |
Rok prod. od | 200411 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
Układ wydechowy | przed katalizatorem |
Liczba przewodów | 4 |
Długość całkowita [mm] | 480 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
nr EAN | 4047024181472 |
TECDOC-Nr silnika | 14332 |
TECDOC-Nr silnika | 14333 |
Kod silnika | K4M 736 |
Kod silnika | K4M 742 |
Kod silnika | K4M 744 |
Kod silnika | K4M 745 |
Kod silnika | K4M 746 |
Rok prod. od | 199910 |
nr EAN | 4047026301274 |
Strona zabudowy | z przodu |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
Układ wydechowy | przed katalizatorem |
TECDOC-Nr silnika | 14332 |
--------------- | |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
TECDOC-Nr silnika | 14332 |
--------------- | |
TECDOC-Nr silnika | 14333 |
Sonda lambda | Sonda palcowa |
Sonda lambda | ogrzewana |
nr EAN | 5012759387450 |
kod | Black Plug |
Ilość połączeń | 2 |
Opór od [Ohm] | 290 |
nr EAN | 5012759455388 |
TECDOC-Nr silnika | 14333 |
Opcja wyposażenia | S119974001 |
Opcja wyposażenia | A2C53183845 |
Ilość połączeń | 2 |
Opór od [Ohm] | 250 |
nr EAN | 5012759511572 |
Ilość podłączonych styków | 3 |
Kolor | czarny |
Wymiar gwintu | M12 |
Rozmiar klucza | 21mm |
nr EAN | 5012759516430 |
nr EAN | 5012759972823 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
Układ wydechowy | dla katalizatora wstępnego |
Jakość | OE |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 750 |
Ilość biegunów | 3 |
Masa [g] | 95 |
nr EAN | 8717613018378 |
Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
Gwintowana złączka | M14 x 1,5 |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,3 |
nr EAN | 8053379026012 |
Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
Gwintowana złączka | M14 x 1,5 |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,35 |
Ilość połączeń | 1 |
nr EAN | 8053379029082 |
Kolor | czarny |
Ciężar [kg] | 0,052 |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 8053379053087 |
Ciężar [kg] | 0,058 |
Opór [Ohm] | 250 |
Ilość połączeń | 2 |
Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
nr EAN | 8053379053483 |
Opór [Ohm] | 230 |
Ilość połączeń | 2 |
Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
nr EAN | 8053379059171 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 8053379912384 |
TECDOC-Nr silnika | 14332 |
Wymagana ilość | 1 |
TECDOC-Nr silnika | 14333 |
Wymagana ilość | 1 |
TECDOC-Nr silnika | 20918 |
Wymagana ilość | 1 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez elementów przyłączeniowych |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
nr EAN | 8012510006986 |
TECDOC-Nr silnika | 14332 |
TECDOC-Nr silnika | 14333 |
TECDOC-Nr silnika | 20918 |
TECDOC-Nr silnika | 14332 |
TECDOC-Nr silnika | 14333 |
TECDOC-Nr silnika | 20918 |
TECDOC-Nr silnika | 14332 |
TECDOC-Nr silnika | 14333 |
TECDOC-Nr silnika | 20918 |
TECDOC-Nr silnika | 14332 |
TECDOC-Nr silnika | 14333 |
TECDOC-Nr silnika | 20918 |
Wymiar gwintu | M12x1,5 |
Rozmiar klucza | 21 |
nr EAN | 8012510080528 |
TECDOC-Nr silnika | 14332 |
TECDOC-Nr silnika | 14333 |
TECDOC-Nr silnika | 20918 |
Tryb pracy | mechaniczne |
nr EAN | 8012510017593 |
TECDOC-Nr silnika | 14332 |
TECDOC-Nr silnika | 14333 |
TECDOC-Nr silnika | 20918 |
TECDOC-Nr silnika | 14332 |
TECDOC-Nr silnika | 14333 |
TECDOC-Nr silnika | 20918 |
Tryb pracy | mechaniczne |
Dopasowanie | z automatycznym nastawianiem |
nr EAN | 8012510084960 |
TECDOC-Nr silnika | 14332 |
TECDOC-Nr silnika | 14333 |
TECDOC-Nr silnika | 20918 |
Ciśnienie [bar] | 0,30 |
Wymiar gwintu | M14x1,5 |
Rozmiar klucza | 21 |
nr EAN | 8012510038130 |
TECDOC-Nr silnika | 20918 |
Kod silnika | K7M746 |
Wymagana ilość | 1 |
TECDOC-Nr silnika | 20918 |
Kod silnika | K7M746 |
Wymagana ilość | 1 |
Ciśnienie od [kPa] | 20 |
ciśnienie do [kPa] | 100 |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,52 |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,78 |
nr EAN | 8012510095119 |
TECDOC-Nr silnika | 14332 |
Wymagana ilość | 1 |
TECDOC-Nr silnika | 14333 |
Wymagana ilość | 1 |
TECDOC-Nr silnika | 20918 |
Wymagana ilość | 1 |
Wymiar gwintu | M12x1,25 |
Rozmiar klucza | 24 |
Specyfikacja | 18 |
nr EAN | 8012510024676 |
TECDOC-Nr silnika | 14332 |
Kod silnika | K7M746/K7M744 |
Opcja wyposażenia | A2C53183840 |
Opcja wyposażenia | S119915001 |
TECDOC-Nr silnika | 20918 |
Kod silnika | K7M746/K7M744 |
Opcja wyposażenia | A2C53183840 |
Opcja wyposażenia | S119915001 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
nr EAN | 8012510022498 |
TECDOC-Nr silnika | 14333 |
Kod silnika | K7M745 |
Opcja wyposażenia | A2C53183845 |
Opcja wyposażenia | S119974001 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
nr EAN | 8012510022528 |
Kolor obudowy | szary |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Napięcie [V] | 12 |
Ilość biegunów | 2 |
nr EAN | 8435050615119 |
Punkt włączania [°C] | 120 |
nr EAN | 8435050604472 |
Kod silnika | K7M 744 |
Ilość biegunów | 2 |
nr EAN | 8435050622094 |
Kod silnika | K7M-744 |
Ilość biegunów | 2 |
nr EAN | 8435050622070 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
Układ wydechowy | przed katalizatorem |
Rok prod. od | 200101 |
Długość [mm] | 560 |
Techniczny numer informacyjny | Zr Planar |
Techniczny numer informacyjny | Universal 77015 |
nr EAN | 8435050619391 |
Wymiar gwintu | M 14x1,5 |
Kolor obudowy | kość słoniowa |
nr EAN | 8435050600672 |
Rok prod. od | 200106 |
Ilość biegunów | 4 |
Kolor obudowy | czarny |
Średnica [mm] | 20 |
nr EAN | 8435050620878 |
Kod silnika | K7M 745 |
Ilość biegunów | 2 |
nr EAN | 8435050622100 |
Opór [Ohm] | 250 |
Ilość biegunów | 2 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Kolor obudowy | niebieski |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
nr EAN | 8435050626443 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Ilość biegunów | 2 |
Kolor obudowy | czarny |
nr EAN | 8435050636275 |
TECDOC-Nr silnika | 20918 |
TECDOC-Nr silnika | 14332 |
Długość [mm] | 453 |
Ilość połączeń | 2 |
Ciężar [kg] | 0,040 |
dla numeru OE | 82 00 436 025 |
nr EAN | 4027816228912 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość połączeń | 3 |
Gwint zewn. [mm] | 12 |
Skok gwintu [mm] | 1,5 |
Rozmiar klucza | 21 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
nr EAN | 4082300186260 |
Tryb pracy | elektryczny |
Sposób montażu | Bagnet |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość połączeń | 2 |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
nr EAN | 4082300294507 |
Opcja wyposażenia | A2C53183840 |
Opcja wyposażenia | S119915001 |
Kod silnika | K7M746/K7M744 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łącznikiem charakterystycznym dla pojazdu |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dokumentacją techniczną |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Opór [Ohm] | 290 |
Ilość biegunów | 2 |
zawiera więcej pozycji niż zestaw OE (nr art.) | 6PU 009 163-651 |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
nr EAN | 4082300284645 |
Opcja wyposażenia | A2C53183840 |
Opcja wyposażenia | S119915001 |
Kod silnika | K7M746/K7M744 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Opór [Ohm] | 290 |
alternatywny zestaw naprawczy | 6PU 009 163-641 |
Ilość biegunów | 2 |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
nr EAN | 4082300284669 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość połączeń | 1 |
Kolor | mlecznobiały |
Wymiar gwintu | M14x1,5 |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,3 |
Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
Rozmiar klucza | 21 |
nr EAN | 4082300071085 |
Wymagana ilość | 1 |
Ilość połączeń | 2 |
Moment dokręcenia [Nm] | 22 |
Rozmiar klucza | 24 |
Wymiar gwintu | M12 x 1,25 |
Rodzaj czujnika | czujnik piezoelektryczny |
nr EAN | 4082300407884 |
Wymagana ilość | 1 |
Ilość połączeń | 2 |
dla numeru producenta | 6PT 009 109-221 |
nr EAN | 4082300619256 |
dla numeru artykułu | 550024 |
Opór [Ohm] | 230 |
Ilość połączeń | 2 |
Ciężar [kg] | 0,042 |
Kolor | czarny |
Wysokość [mm] | 24 |
nr EAN | 5901779819266 |
Numer seryjny | K8805040 |
nr EAN | 5901159153751 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.6 (B/CB0D, BB00).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.6 (B/CB0D, BB00) produkowanego od 1998.09 do roku 2005.05
Jeżeli twój Renault dysponuje silnikiem o mocy 90 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak świeca zapłonowa, filtr oleju, wahacze
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Renault CLIO II (BB_, CB_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Renault CLIO II (BB_, CB_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Renault z rocznika od 1998.09 do roku 2005.05, i mocy silnika 90 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025