Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łącznikiem charakterystycznym dla pojazdu |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dokumentacją techniczną |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Opór [Ohm] | 840 |
Ilość biegunów | 2 |
zawiera więcej pozycji niż zestaw OE (nr art.) | 6PU 009 146-311 |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
nr EAN | 4082300294231 |
Rodzaj oporu | czujnik cieplny masy powietrza |
Ilość połączeń | 6 |
Ciężar [kg] | 0,240 |
nr EAN | 5050063015270 |
TECDOC-Nr silnika | 17498 |
Rok prod. od | 200008 |
Zakres temperatury od [°C] | -40 |
Zakres temperatury do [°C] | 130 |
nr EAN | 4047023187536 |
nr EAN | 4047026300994 |
Ilość połączeń | 2 |
Opór od [Ohm] | 720 |
nr EAN | 5012759455371 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
Ilość podłączonych styków | 6 |
nr EAN | 5012759505366 |
Rok prod. do | 200501 |
kod | 3 Pin |
Ilość podłączonych styków | 3 |
Kolor | czarny |
Wymiar gwintu | M12 |
Rozmiar klucza | 21mm |
nr EAN | 5012759516430 |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
nr EAN | 5012759988008 |
TECDOC-Nr silnika | 17498 |
Rozmiar klucza | 21 |
nr EAN | 5012759989821 |
Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
Liczba zestyków | 6 |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
Gwintowana złączka | M14 x 1,5 |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,2 |
Ilość połączeń | 1 |
nr EAN | 8053379026104 |
Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
Gwintowana złączka | M14 x 1,5 |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,35 |
Ilość połączeń | 1 |
nr EAN | 8053379029082 |
Ciężar [kg] | 0,032 |
Opór [Ohm] | 680 |
Ilość połączeń | 2 |
Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
nr EAN | 8053379053339 |
Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,188 |
Materiał | PBT (polibutylentereftalat) |
Ilość połączeń | 6 |
Dolot - Ø [mm] | 70 |
Wylot - Ø [mm] | 70 |
nr EAN | 8053379067480 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 8053379912384 |
TECDOC-Nr silnika | 16339 |
Wymagana ilość | 1 |
TECDOC-Nr silnika | 17498 |
Wymagana ilość | 1 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez elementów przyłączeniowych |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
nr EAN | 8012510006986 |
TECDOC-Nr silnika | 16339 |
Rok prod. do | 200501 |
TECDOC-Nr silnika | 17498 |
Rok prod. do | 200501 |
TECDOC-Nr silnika | 16339 |
Rok prod. do | 200501 |
TECDOC-Nr silnika | 17498 |
Rok prod. do | 200501 |
TECDOC-Nr silnika | 16339 |
Rok prod. do | 200501 |
TECDOC-Nr silnika | 17498 |
Rok prod. do | 200501 |
TECDOC-Nr silnika | 16339 |
Rok prod. do | 200501 |
TECDOC-Nr silnika | 17498 |
Rok prod. do | 200501 |
Wymiar gwintu | M12x1,5 |
Rozmiar klucza | 21 |
nr EAN | 8012510080528 |
TECDOC-Nr silnika | 16339 |
TECDOC-Nr silnika | 17498 |
Tryb pracy | mechaniczne |
nr EAN | 8012510017593 |
TECDOC-Nr silnika | 16339 |
TECDOC-Nr silnika | 17498 |
TECDOC-Nr silnika | 16339 |
TECDOC-Nr silnika | 17498 |
Tryb pracy | mechaniczne |
Dopasowanie | z automatycznym nastawianiem |
nr EAN | 8012510084960 |
TECDOC-Nr silnika | 17498 |
Kod silnika | F9Q782 |
Ciśnienie [bar] | 0,50 |
Wymiar gwintu | M14x1,5 |
Rozmiar klucza | 21 |
nr EAN | 8012510094044 |
TECDOC-Nr silnika | 16339 |
Rok prod. od | 200502 |
TECDOC-Nr silnika | 17498 |
Rok prod. od | 200502 |
TECDOC-Nr silnika | 16339 |
Rok prod. od | 200502 |
TECDOC-Nr silnika | 17498 |
Rok prod. od | 200502 |
TECDOC-Nr silnika | 16339 |
Rok prod. od | 200502 |
TECDOC-Nr silnika | 17498 |
Rok prod. od | 200502 |
TECDOC-Nr silnika | 16339 |
Rok prod. od | 200502 |
TECDOC-Nr silnika | 17498 |
Rok prod. od | 200502 |
nr EAN | 8012510091104 |
TECDOC-Nr silnika | 16339 |
TECDOC-Nr silnika | 17498 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
nr EAN | 8012510023471 |
Wymiar gwintu | M 14x1,5 |
Kolor obudowy | zielony |
nr EAN | 8435050614600 |
Ilość biegunów | 4 |
Kolor obudowy | czarny |
Średnica [mm] | 20 |
nr EAN | 8435050620878 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z zestawem przewodów |
Ilość biegunów | 2 |
Opór [Ohm] | 700 |
Kolor obudowy | czarny |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z instrukcją montażu |
nr EAN | 8435050634943 |
Ilość połączeń | 4 |
Kolor | czarny |
Ciężar [kg] | 0,020 |
dla numeru OE | 22 63 094 18R |
nr EAN | 4027816269366 |
Rok prod. do | 200501 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość połączeń | 3 |
Gwint zewn. [mm] | 12 |
Skok gwintu [mm] | 1,5 |
Rozmiar klucza | 21 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
nr EAN | 4082300186260 |
Tryb pracy | elektryczny |
Sposób montażu | Bagnet |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość połączeń | 2 |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
nr EAN | 4082300294507 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łącznikiem charakterystycznym dla pojazdu |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dokumentacją techniczną |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Opór [Ohm] | 840 |
Ilość biegunów | 2 |
zawiera więcej pozycji niż zestaw OE (nr art.) | 6PU 009 146-311 |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
nr EAN | 4082300294231 |
Kod silnika | F9Q782 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość połączeń | 1 |
Kolor | szary |
Wymiar gwintu | M14x1,5 |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,5 |
Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
Rozmiar klucza | 21 |
nr EAN | 4082300207521 |
Kod silnika | F9Q780/F9Q782 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość połączeń | 1 |
Kolor | zielony |
Rodzaj gwintu | z gwintem metrycznym |
Wymiar gwintu | M14x1,5 |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,2 |
Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
Rozmiar klucza | 21 |
nr EAN | 4082300237320 |
Rok prod. od | 200502 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałami dodatkowymi |
Ilość połączeń | 4 |
nr EAN | 4082300306255 |
Wymagana ilość | 1 |
Ilość połączeń | 2 |
dla numeru producenta | 6PT 009 109-221 |
nr EAN | 4082300619256 |
dla numeru artykułu | 550024 |
Opór [Ohm] | 230 |
Ilość połączeń | 2 |
Ciężar [kg] | 0,042 |
Kolor | czarny |
Wysokość [mm] | 24 |
nr EAN | 5901779819266 |
Numer seryjny | K8805040 |
nr EAN | 5901159153751 |
Tryb pracy | elektryczny |
nr EAN | 8001063508559 |
nr EAN | 8001063686066 |
Ilość połączeń | 4 |
Kolor | czarny |
Ciężar [kg] | 0,020 |
nr EAN | 5907558581003 |
Ilość połączeń | 2 |
Opór od [Ohm] | 720 |
nr EAN | 5907558572506 |
nr EAN | 5907558558937 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28 |
nr EAN | 5902659724724 |
Kod silnika | F9Q 780 |
Kod silnika | F9Q 782 |
Ilość biegunów | 2 |
Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
Opór [Ohm] | 700 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
Kod silnika | F9Q 780 |
Jakość | EQUIVALENT |
dla numeru artykułu | 86028E |
Napięcie robocze [V] | 12 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Wymiar gwintu | -- |
Rozmiar klucza | -- |
Kolor | czarny |
Ilość biegunów | 4 |
nr EAN | 4040074615218 |
TECDOC-Nr silnika | 16339 |
Napięcie robocze [V] | 12 |
Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
Opór [Ohm] | 250 |
Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z zestawem przewodów |
Kolor | czarny |
Ilość biegunów | 2 |
uwzględnić informację serwisową | |
nr EAN | 4040074169100 |
Kod silnika | F9Q 780 |
Rok prod. do | 200501 |
Kod silnika | F9Q 780 |
Rok prod. do | 200501 |
Kod silnika | F9Q 780 |
Rok prod. do | 200501 |
Kod silnika | F9Q 780 |
Rok prod. do | 200501 |
Napięcie robocze [V] | 12 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Kolor | czarny |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 4040074287194 |
Rok prod. do | 200104 |
Dolot - Ø [mm] | 69,8 |
Wylot - Ø [mm] | 69,8 |
Długość [mm] | 109 |
Rodzaj korpusu | z obudową |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
nr EAN | 4010326901444 |
TECDOC-Nr silnika | 16339 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Ilość biegunów | 2 |
Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
nr EAN | 4010326811774 |
Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,28 |
Tryb pracy | elektryczny |
Rodzaj korpusu | z obudową |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.9 dTi (B/CB0U).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.9 dTi (B/CB0U) produkowanego od 1999.12 do roku 2005.05
Jeżeli twój Renault dysponuje silnikiem o mocy 80 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak świeca zapłonowa, filtr oleju, wahacze
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Renault CLIO II (BB_, CB_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Renault CLIO II (BB_, CB_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Renault z rocznika od 1999.12 do roku 2005.05, i mocy silnika 80 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025