
| Długość [mm] | 52,17 | 
| Gwint zewn. [mm] | M14 | 
| Rozmiar klucza | 22 | 
| Ilość połączeń | 1 | 
| Punkty zmienne [bar] | 0,60 | 
| Ciężar [kg] | 0,038 | 
| dla numeru OE | 82 00 671 272 | 
| nr EAN | 5057746169442 | 

| Rok prod. do | 201812 | 
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna | 
| Układ wydechowy | przed katalizatorem | 
| Liczba przewodów | 5 | 
| Długość całkowita [mm] | 445 | 
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 | 
| nr EAN | 4047025089364 | 

| Rok prod. do | 201812 | 
| nr EAN | 4047025091916 | 

| Rok prod. do | 201812 | 
| nr EAN | 4047026209983 | 

| Ilość podłączonych styków | 2 | 
| Kolor | czarny | 
| nr EAN | 5012759533345 | 

| Ilość podłączonych styków | 3 | 
| nr EAN | 5012759968611 | 

| nr EAN | 5012759987780 | 

| Kolor | niebieski | 
| Wymiar gwintu | M14X1.5 | 
| nr EAN | 5012759989791 | 

| nr EAN | 5012759544037 | 

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. | 
| Gwintowana złączka | M14 x 1,5 | 
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,6 | 
| nr EAN | 8053379031726 | 

| Ilość połączeń | 4 | 
| nr EAN | 8053379156825 | 

| TECDOC-Nr silnika | 27683 | 
| Tryb pracy | mechaniczne | 
| nr EAN | 8012510017593 | 

| TECDOC-Nr silnika | 27683 | 
| Ciśnienie [bar] | 0,60 | 
| Wymiar gwintu | M14x1,5 | 
| Rozmiar klucza | 21 | 
| nr EAN | 8012510016893 | 

| TECDOC-Nr silnika | 27683 | 
| TECDOC-Nr silnika | 27683 | 
| TECDOC-Nr silnika | 27683 | 
| TECDOC-Nr silnika | 27683 | 
| nr EAN | 8012510021804 | 

| TECDOC-Nr silnika | 27683 | 
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 47,2 | 
| nr EAN | 8012510027752 | 

| TECDOC-Nr silnika | 27683 | 
| TECDOC-Nr silnika | 27683 | 
| Długość [mm] | 110 | 
| Dolot - Ø [mm] | 70 | 
| Wylot - Ø [mm] | 70 | 
| nr EAN | 8012510050163 | 

| Długość [mm] | 47,4 | 
| Ilość połączeń | 2 | 
| Ciężar [kg] | 0,040 | 
| nr EAN | 4027816446477 | 

| Długość [mm] | 52,17 | 
| Gwint zewn. [mm] | M14 | 
| Rozmiar klucza | 22 | 
| Ilość połączeń | 1 | 
| Punkty zmienne [bar] | 0,60 | 
| Ciężar [kg] | 0,038 | 
| dla numeru OE | 82 00 671 272 | 
| nr EAN | 4054224087114 | 

| Sposób montażu | przykręcany | 
| Napięcie znamionowe [V] | 12 | 
| Ilość połączeń | 1 | 
| Wymiar gwintu | M14x1,5 | 
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,60 | 
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny | 
| Rozmiar klucza | 21 | 
| nr EAN | 4082300293548 | 

| Ilość połączeń | 2 | 
| nr EAN | 4082300619843 | 

| kod | Van | 
| Liczba otworów do mocowania | 2 | 
| Ilość połączeń | 6 | 
| Rodzaj skrzyni biegów | Automatyczna skrzynia biegów | 
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony | 
| nr EAN | 4082300648096 | 

| Sposób montażu | Nasadka rurowa | 
| Ilość połączeń | 4 | 
| Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 69,5 | 
| nr EAN | 4082300752281 | 

| Ilość biegunów | 3 | 
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | 
| nr EAN | 4082300775532 | 


| Kod silnika | K9K612 | 
| Kod silnika | K9K612 | 
| Kod silnika | K9K612 | 
| Kod silnika | K9K612 | 
| Kształt obudowy wtyczki | owalny | 
| Kolor wtyczki | czarny | 
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC | 
| Sposób montażu | spięty | 
| Średnica obudowy [mm] | 20 | 
| nr EAN | 5902659783592 | 

| Kod silnika | K9K612 | 
| Ciśnienie [bar] | 0,60 | 
| Wymiar gwintu | M14x1,5 | 
| Rozmiar klucza | 21 | 
| nr EAN | 5902659752628 | 

| Kod silnika | K9K612 | 
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28,2 | 
| nr EAN | 5903364311117 | 

| TECDOC-Nr silnika | K9K 612 | 
| Napięcie [V] | 12 | 

| Napięcie robocze [V] | 12 | 
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik | 
| Ilość biegunów | 2 | 
| nr EAN | 4040074279236 | 

| Rodzaj korpusu | z obudową | 
| Ilość połączeń | 4 | 
| Ciężar netto [g] | 166 | 
| nr EAN | 5902048904263 | 

| TECDOC-Nr silnika | 27683 | 
| Tryb pracy | elektryczny | 
| Napięcie [V] | 12 | 

| Kod silnika | K9K 612 | 
| Kod silnika | K9K 612 | 
| Kod silnika | K9K 612 | 
| Kod silnika | K9K 612 | 
| Ciężar [kg] | 0,02067 | 
| nr EAN | 4046001444371 | 

| Wymiar gwintu | 20 mm | 
| nr EAN | 3531650029204 | 
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Renault CLIO IV Furgon/hatchback (BH_) 1.5 dCi 75.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Renault CLIO IV Furgon/hatchback (BH_) 1.5 dCi 75 produkowanego od 2014.01
Jeżeli twój Renault dysponuje silnikiem o mocy 75 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Renault CLIO IV Furgon/hatchback (BH_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Renault CLIO IV Furgon/hatchback (BH_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Renault z rocznika od 2014.01, i mocy silnika 75 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych 
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów 
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie 
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać? 
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta? 
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych. 
15-04-2025