
| Rodzaj oporu | czujnik gorącej warstwy masy powietrza |
| Ilość połączeń | 6 |
| Ciężar [kg] | 0,184 |
| nr EAN | 5050063194555 |

| Zakres temperatury od [°C] | -40 |
| Zakres temperatury do [°C] | 130 |
| nr EAN | 4047024417014 |

| nr EAN | 4047025204378 |

| nr EAN | 4047026507089 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759511602 |

| kod | 2 Pin |
| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | czarny |
| nr EAN | 5012759533345 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Opór od [Ohm] | 723 |
| nr EAN | 5012759514030 |

| nr EAN | 5012759972823 |

| Numer silnika od | 090316 |
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759968611 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
| Ilość podłączonych styków | 6 |
| nr EAN | 5012759981306 |

| nr EAN | 5012759987780 |

| Kolor | niebieski |
| Wymiar gwintu | M14X1.5 |
| nr EAN | 5012759989791 |

| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 5012759989821 |

| Liczba zestyków | 6 |

| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,052 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379053087 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M14 x 1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,6 |
| nr EAN | 8053379031726 |

| TECDOC-Nr silnika | 22192 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| nr EAN | 8012510017593 |

| TECDOC-Nr silnika | 22192 |
| Ciśnienie [bar] | 0,50 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 8012510094044 |

| TECDOC-Nr silnika | 22192 |
| Rok prod. do | 200612 |
| TECDOC-Nr silnika | 22192 |
| Rok prod. do | 200612 |
| TECDOC-Nr silnika | 22192 |
| Rok prod. do | 200612 |
| TECDOC-Nr silnika | 22192 |
| Rok prod. do | 200612 |
| nr EAN | 8012510091104 |

| TECDOC-Nr silnika | 22192 |
| Ciśnienie [bar] | 0,60 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 8012510016893 |

| TECDOC-Nr silnika | 22192 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 47,3 |
| nr EAN | 8012510022740 |

| TECDOC-Nr silnika | 22192 |
| Wymiar gwintu | M12x1,25 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Specyfikacja | 18 |
| nr EAN | 8012510024676 |

| TECDOC-Nr silnika | 22192 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| nr EAN | 8012510017463 |

| TECDOC-Nr silnika | 22192 |
| TECDOC-Nr silnika | 22192 |
| Ciśnienie od [kPa] | 12,7 |
| ciśnienie do [kPa] | 255,3 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510035856 |

| TECDOC-Nr silnika | 22192 |
| TECDOC-Nr silnika | 22192 |
| Długość [mm] | 110 |
| Dolot - Ø [mm] | 70 |
| Wylot - Ø [mm] | 70 |
| nr EAN | 8012510050149 |

| TECDOC-Nr silnika | 22192 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8435050636275 |

| Rodzaj oporu | czujnik gorącej warstwy masy powietrza |
| Ilość połączeń | 6 |
| Ciężar [kg] | 0,180 |
| dla numeru OE | 82 00 280 060 |
| nr EAN | 4027816457879 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,60 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 4082300293548 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | szary |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,5 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 4082300207521 |

| Rok prod. do | 200612 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałami dodatkowymi |
| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 4082300306255 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 4082300306736 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 22 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Wymiar gwintu | M12 x 1,25 |
| Rodzaj czujnika | czujnik piezoelektryczny |
| nr EAN | 4082300407884 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Opór [Ohm] | 770 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 47,3 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| nr EAN | 4082300408065 |

| Rok prod. od | 200701 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 4082300619843 |



| nr EAN | 8001063960739 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| nr EAN | 8001063872131 |

| nr EAN | 8001063666044 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Opór od [Ohm] | 720 |
| nr EAN | 5907558572506 |

| Kod silnika | K9K734 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28 |
| nr EAN | 5907558582116 |

| nr EAN | 5901619512371 |

| Rok prod. od | 200701 |
| Kod silnika | K9K734 |
| Rok prod. od | 200701 |
| Rok prod. od | 200701 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Kolor wtyczki | czarny |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Sposób montażu | spięty |
| Średnica obudowy [mm] | 20 |
| nr EAN | 5902659783592 |

| Kod silnika | K9K734 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 47,3 |
| nr EAN | 5902659791054 |

| Kod silnika | K9K734 |
| Ciśnienie [bar] | 0,60 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 5902659752628 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Głębokość zabudowy [mm] | 28 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| dla numeru OE | 82 00 285 798 |
| dla numeru OE | 93179803 |

| Kod silnika | K9K 734 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Wymiar gwintu | M12x1,25 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| dla numeru OE | 82 00 680 689 |
| dla numeru OE | 22060 00Q0A |

| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 5-biegowa |
| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 6-biegowa |
| Numer silnika do | 090315 |
| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Głębokość zabudowy [mm] | 28 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074118726 |

| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Ciężar netto [g] | 20 |
| nr EAN | 5902048031389 |

| TECDOC-Nr silnika | 22192 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Napięcie [V] | 12 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Renault GRAND SCÉNIC II (JM0/1_) 1.5 dCi.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Renault GRAND SCÉNIC II (JM0/1_) 1.5 dCi produkowanego od 2006.06 do roku 2008.11
Jeżeli twój Renault dysponuje silnikiem o mocy 103 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Renault GRAND SCÉNIC II (JM0/1_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Renault GRAND SCÉNIC II (JM0/1_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Renault z rocznika od 2006.06 do roku 2008.11, i mocy silnika 103 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025