Sposób montażu | Nasadka rurowa | |
Ilość połączeń | 6 | |
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 70 | |
nr EAN | 4082300131017 |
Rodzaj oporu | czujnik cieplny masy powietrza | |
Ilość połączeń | 6 | |
Ciężar [kg] | 0,240 | |
nr EAN | 5050063015270 |
TECDOC-Nr silnika | 20391 | |
Rok prod. do | 200910 | |
nr EAN | 4047024267299 |
TECDOC-Nr silnika | 20391 | |
Rok prod. do | 200910 | |
nr EAN | 4047026507065 |
Rok prod. do | 200811 | |
TECDOC-Nr silnika | 20391 | |
TECDOC-Nr silnika | 20973 | |
TECDOC-Nr silnika | 22184 | |
TECDOC-Nr silnika | 22185 | |
Ilość podłączonych styków | 3 | |
nr EAN | 5012759376867 |
Rok prod. do | 200811 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową | |
Ilość podłączonych styków | 6 | |
nr EAN | 5012759505366 |
Rok prod. do | 200811 | |
Numer silnika od | 060925 | |
kod | 2 Pin | |
Ilość podłączonych styków | 2 | |
Kolor | czarny | |
nr EAN | 5012759533345 |
Rok prod. do | 200811 | |
Długość przewodu [mm] | 1451 | |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | |
nr EAN | 5012759988015 |
Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. | |
Gwintowana złączka | M14 x 1,5 | |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,6 | |
nr EAN | 8053379031726 |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,188 | |
Materiał | PBT (polibutylentereftalat) | |
Ilość połączeń | 6 | |
Dolot - Ø [mm] | 70 | |
Wylot - Ø [mm] | 70 | |
nr EAN | 8053379067480 |
TECDOC-Nr silnika | 20391 | |
TECDOC-Nr silnika | 20973 | |
TECDOC-Nr silnika | 22184 | |
TECDOC-Nr silnika | 22185 | |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 32 | |
nr EAN | 8012510006528 |
TECDOC-Nr silnika | 20391 | |
TECDOC-Nr silnika | 20973 | |
TECDOC-Nr silnika | 22184 | |
TECDOC-Nr silnika | 22185 | |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28 | |
nr EAN | 8012510014554 |
TECDOC-Nr silnika | 20391 | |
Rok prod. do | 200609 | |
TECDOC-Nr silnika | 20973 | |
Rok prod. do | 200609 | |
TECDOC-Nr silnika | 22184 | |
Rok prod. do | 200609 | |
TECDOC-Nr silnika | 22185 | |
Rok prod. do | 200609 | |
TECDOC-Nr silnika | 20391 | |
Rok prod. do | 200609 | |
TECDOC-Nr silnika | 20973 | |
Rok prod. do | 200609 | |
TECDOC-Nr silnika | 22184 | |
Rok prod. do | 200609 | |
TECDOC-Nr silnika | 22185 | |
Rok prod. do | 200609 | |
TECDOC-Nr silnika | 20391 | |
Rok prod. do | 200609 | |
TECDOC-Nr silnika | 20973 | |
Rok prod. do | 200609 | |
TECDOC-Nr silnika | 22184 | |
Rok prod. do | 200609 | |
TECDOC-Nr silnika | 22185 | |
Rok prod. do | 200609 | |
TECDOC-Nr silnika | 20391 | |
Rok prod. do | 200609 | |
TECDOC-Nr silnika | 20973 | |
Rok prod. do | 200609 | |
TECDOC-Nr silnika | 22184 | |
Rok prod. do | 200609 | |
TECDOC-Nr silnika | 22185 | |
Rok prod. do | 200609 | |
nr EAN | 8012510091104 |
TECDOC-Nr silnika | 20391 | |
TECDOC-Nr silnika | 20973 | |
TECDOC-Nr silnika | 22184 | |
TECDOC-Nr silnika | 22185 | |
Ciśnienie [bar] | 0,60 | |
Wymiar gwintu | M14x1,5 | |
Rozmiar klucza | 21 | |
nr EAN | 8012510016893 |
TECDOC-Nr silnika | 20391 | |
Rok prod. od | 200610 | |
TECDOC-Nr silnika | 20973 | |
Rok prod. od | 200610 | |
TECDOC-Nr silnika | 22184 | |
Rok prod. od | 200610 | |
TECDOC-Nr silnika | 22185 | |
Rok prod. od | 200610 | |
TECDOC-Nr silnika | 20391 | |
Rok prod. od | 200610 | |
TECDOC-Nr silnika | 20973 | |
Rok prod. od | 200610 | |
TECDOC-Nr silnika | 22184 | |
Rok prod. od | 200610 | |
TECDOC-Nr silnika | 22185 | |
Rok prod. od | 200610 | |
TECDOC-Nr silnika | 20391 | |
Rok prod. od | 200610 | |
TECDOC-Nr silnika | 20973 | |
Rok prod. od | 200610 | |
TECDOC-Nr silnika | 22184 | |
Rok prod. od | 200610 | |
TECDOC-Nr silnika | 22185 | |
Rok prod. od | 200610 | |
TECDOC-Nr silnika | 20391 | |
Rok prod. od | 200610 | |
TECDOC-Nr silnika | 20973 | |
Rok prod. od | 200610 | |
TECDOC-Nr silnika | 22184 | |
Rok prod. od | 200610 | |
TECDOC-Nr silnika | 22185 | |
Rok prod. od | 200610 | |
nr EAN | 8012510021804 |
TECDOC-Nr silnika | 20391 | |
TECDOC-Nr silnika | 20973 | |
TECDOC-Nr silnika | 22184 | |
TECDOC-Nr silnika | 22185 | |
Tryb pracy | mechaniczne | |
nr EAN | 8012510017463 |
TECDOC-Nr silnika | 20391 | |
TECDOC-Nr silnika | 20973 | |
TECDOC-Nr silnika | 22184 | |
TECDOC-Nr silnika | 22185 | |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 32 | |
nr EAN | 8012510023501 |
TECDOC-Nr silnika | 20391 | |
TECDOC-Nr silnika | 20973 | |
TECDOC-Nr silnika | 22184 | |
TECDOC-Nr silnika | 22185 | |
TECDOC-Nr silnika | 20391 | |
TECDOC-Nr silnika | 20973 | |
TECDOC-Nr silnika | 22184 | |
TECDOC-Nr silnika | 22185 | |
TECDOC-Nr silnika | 20391 | |
TECDOC-Nr silnika | 20973 | |
TECDOC-Nr silnika | 22184 | |
TECDOC-Nr silnika | 22185 | |
Ciśnienie od [kPa] | 45 | |
ciśnienie do [kPa] | 370 | |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,42 | |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,74 | |
nr EAN | 8012510022610 |
Ilość biegunów | 2 | |
nr EAN | 8435050624470 |
Rok prod. do | 200608 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Kolor obudowy | czarny | |
Średnica [mm] | 20 | |
nr EAN | 8435050620878 |
Ilość biegunów | 3 | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Kolor obudowy | czarny | |
nr EAN | 8435050622674 |
Wymiar gwintu | M 14x1,5 | |
Kolor obudowy | ciemnoszary | |
nr EAN | 8435050623848 |
Wymiar gwintu | M 14x1,5 | |
Kolor obudowy | biały | |
nr EAN | 8435050631010 |
Rok prod. od | 200609 | |
Kolor obudowy | czarny | |
Ilość biegunów | 2 | |
Średnica zabudowy [mm] | 20 | |
nr EAN | 8435050631164 |
Ilość biegunów | 2 | |
Kolor obudowy | czarny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | |
Opór [Ohm] | 700 | |
nr EAN | 8435050632215 |
TECDOC-Nr silnika | 20391 | |
Ilość połączeń | 4 | |
Kolor | czarny | |
Ciężar [kg] | 0,020 | |
dla numeru OE | 22 63 094 18R | |
nr EAN | 4027816269366 |
Długość [mm] | 52,17 | |
Gwint zewn. [mm] | M14 | |
Rozmiar klucza | 22 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Punkty zmienne [bar] | 0,60 | |
Ciężar [kg] | 0,038 | |
dla numeru OE | 82 00 671 272 | |
nr EAN | 4054224087114 |
Sposób montażu | Nasadka rurowa | |
Ilość połączeń | 6 | |
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 70 | |
nr EAN | 4082300131017 |
Liczba otworów do mocowania | 1 | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Opór [Ohm] | 840 | |
Ilość biegunów | 2 | |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | |
nr EAN | 4082300252743 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
nr EAN | 4082300243642 |
Sposób montażu | przykręcany | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Wymiar gwintu | M14x1,5 | |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,60 | |
Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny | |
Rozmiar klucza | 21 | |
nr EAN | 4082300293548 |
Rok prod. do | 200609 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałami dodatkowymi | |
Ilość połączeń | 4 | |
nr EAN | 4082300306255 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Opór [Ohm] | 700 | |
Ilość biegunów | 2 | |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | |
nr EAN | 4082300479522 |
Rok prod. od | 200610 | |
Ilość połączeń | 2 | |
nr EAN | 4082300619843 |
Gwarancja | 5 lata gwarancji | |
nr EAN | 4044079381338 |
Numer seryjny | K8805075 | |
nr EAN | 5901159270373 |
Tryb pracy | elektryczny | |
nr EAN | 8001063508559 |
nr EAN | 8001063709291 |
nr EAN | 8001063845135 |
TECDOC-Nr silnika | 20391 | |
Ilość połączeń | 4 | |
Kolor | czarny | |
Ciężar [kg] | 0,020 | |
nr EAN | 5907558581003 |
Kod silnika | F9Q804 | |
Kod silnika | F9Q803 | |
Kod silnika | F9Q816 | |
Kod silnika | F9Q818 | |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 32 | |
nr EAN | 5907558581966 |
nr EAN | 5907558558937 |
Kod silnika | F9Q804 | |
Kod silnika | F9Q803 | |
Kod silnika | F9Q816 | |
Kod silnika | F9Q818 | |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28 | |
nr EAN | 5902659724724 |
Kod silnika | F9Q804 | |
Kod silnika | F9Q803 | |
Kod silnika | F9Q816 | |
Kod silnika | F9Q818 | |
Kod silnika | F9Q804 | |
Rok prod. od | 200610 | |
Kod silnika | F9Q816 | |
Rok prod. od | 200610 | |
Kod silnika | F9Q803 | |
Kod silnika | F9Q804 | |
Kod silnika | F9Q803 | |
Kod silnika | F9Q816 | |
Kod silnika | F9Q818 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Kolor wtyczki | czarny | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Sposób montażu | spięty | |
Średnica obudowy [mm] | 20 | |
nr EAN | 5902659783592 |
Ilość biegunów | 4 | |
Kształt obudowy wtyczki | kanciasty | |
Kolor wtyczki | czarny | |
Specyfikacja | 2x NTC | |
Sposób montażu | spięty | |
Średnica obudowy [mm] | 20 | |
dla numeru OE | 22 63 094 18R | |
dla numeru OE | 22630 00QAF | |
dla numeru OE | 4406830 |
Ilość biegunów | 3 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Głębokość zabudowy [mm] | 28 |
Ilość biegunów | 2 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | |
Rezystancja znamionowa [Ohm] | 680 |
Kod silnika | F9Q 804 | |
Kod silnika | F9Q 818 | |
Jakość | EQUIVALENT | |
dla numeru artykułu | 86028E |
Rok prod. od | 200609 | |
Ilość biegunów | 2 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Kolor wtyczki | czarny | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Sposób montażu | spięty | |
Średnica obudowy [mm] | 20 | |
dla numeru OE | 22630 00Q0K | |
dla numeru OE | 4433120 | |
dla numeru OE | 22 63 018 72R | |
Jakość | EQUIVALENT |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Renault MEGANE II sedan (LM0/1_) 1.9 dCi (LM14, LM1D).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Renault MEGANE II sedan (LM0/1_) 1.9 dCi (LM14, LM1D) produkowanego od 2005.05
Jeżeli twój Renault dysponuje silnikiem o mocy 110 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Renault MEGANE II sedan (LM0/1_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Renault MEGANE II sedan (LM0/1_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Renault z rocznika od 2005.05, i mocy silnika 110 KM
.
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023