
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łącznikiem charakterystycznym dla pojazdu |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dokumentacją techniczną |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 840 |
| Ilość biegunów | 2 |
| zawiera więcej pozycji niż zestaw OE (nr art.) | 6PU 009 146-311 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
| nr EAN | 4082300294231 |

| TECDOC-Nr silnika | 16219 |
| Kod silnika | K9K 740 |
| Rok prod. do | 201406 |
| Zakres temperatury od [°C] | -40 |
| Zakres temperatury do [°C] | 130 |
| nr EAN | 4047023187536 |

| TECDOC-Nr silnika | 16219 |
| Rok prod. do | 201406 |
| nr EAN | 4047025204378 |

| Kod silnika | K9K 740 |
| Rok prod. do | 201406 |
| nr EAN | 4047026209983 |

| TECDOC-Nr silnika | 16219 |
| Rok prod. do | 201406 |
| nr EAN | 4047026300994 |

| Rok prod. do | 201406 |
| kod | 2 Pin |
| Ilość połączeń | 2 |
| Opór od [Ohm] | 720 |
| nr EAN | 5012759455371 |

| Rok prod. do | 201406 |
| Numer silnika do | 100315 |
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759511602 |

| Rok prod. do | 201406 |
| nr EAN | 5012759972823 |

| Rok prod. do | 201406 |
| Numer silnika od | 081006 |
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759968611 |

| nr EAN | 5012759987780 |

| Rok prod. do | 201406 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| nr EAN | 5012759988008 |

| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
| Liczba zestyków | 6 |
| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M14 x 1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,2 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379026104 |

| TECDOC-Nr silnika | 16219 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez elementów przyłączeniowych |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
| nr EAN | 8012510006986 |

| TECDOC-Nr silnika | 16219 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28 |
| nr EAN | 8012510006658 |

| TECDOC-Nr silnika | 16219 |
| Ciśnienie [bar] | 0,20 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 8012510077764 |

| TECDOC-Nr silnika | 16219 |
| TECDOC-Nr silnika | 16219 |
| TECDOC-Nr silnika | 16219 |
| TECDOC-Nr silnika | 16219 |
| nr EAN | 8012510091104 |

| TECDOC-Nr silnika | 16219 |
| Ciśnienie [bar] | 0,30 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 8012510016930 |

| TECDOC-Nr silnika | 16219 |
| Wymiar gwintu | M12x1,25 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Specyfikacja | 18 |
| nr EAN | 8012510024676 |

| TECDOC-Nr silnika | 16219 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 8012510025925 |

| TECDOC-Nr silnika | 16219 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 8012510023471 |

| TECDOC-Nr silnika | 16219 |
| Ciśnienie od [kPa] | 12,5 |
| ciśnienie do [kPa] | 255,7 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510045398 |

| Ilość połączeń | 4 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,020 |
| dla numeru OE | 22 63 094 18R |
| nr EAN | 4027816269366 |

| Długość [mm] | 48,9 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,020 |
| dla numeru OE | 82 00 285 798 |
| nr EAN | 4027816331353 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,01 |
| nr EAN | 4027816371748 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łącznikiem charakterystycznym dla pojazdu |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dokumentacją techniczną |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 840 |
| Ilość biegunów | 2 |
| zawiera więcej pozycji niż zestaw OE (nr art.) | 6PU 009 146-311 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
| nr EAN | 4082300294231 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | zielony |
| Rodzaj gwintu | z gwintem metrycznym |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,2 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 4082300237320 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałami dodatkowymi |
| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 4082300306255 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 4082300306736 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 22 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Wymiar gwintu | M12 x 1,25 |
| Rodzaj czujnika | czujnik piezoelektryczny |
| nr EAN | 4082300407884 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
| Kolor | czarny |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,3 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 4082300341058 |

| Ilość połączeń | 2 |
| dla numeru producenta | 6PT 009 109-221 |
| nr EAN | 4082300619256 |

| Ilość połączeń | 4 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,020 |
| nr EAN | 5907558581003 |

| Rok prod. do | 201406 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Opór od [Ohm] | 720 |
| nr EAN | 5907558572506 |

| Kod silnika | K9K700 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28 |
| nr EAN | 5907558582116 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,01 |
| nr EAN | 5903364358204 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Głębokość zabudowy [mm] | 28 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| dla numeru OE | 82 00 285 798 |
| dla numeru OE | 93179803 |

| TECDOC-Nr silnika | 16219 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
| nr EAN | 4010326811774 |

| Opcja wyposażenia | Symbol |
| kod | LU24 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Ciężar netto [g] | 20 |
| nr EAN | 5902048031389 |

| Ilość połączeń | 4 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,020 |
| nr EAN | 4044688269362 |

| Długość [mm] | 48,9 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,020 |
| nr EAN | 4044688331359 |

| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość biegunów | 4 |
| Oznaczenie koloru | czarny |

| Ilość biegunów | 2 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |

| Strona zabudowy | Rura ssąca |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Ilość biegunów | 2 |

| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Ilość biegunów | 2 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |

| Kod silnika | K9K.7.40 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| nr EAN | 3276422550035 |

| Kod silnika | K9K.7.40 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Ilość biegunów | 3 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Kształt obudowy wtyczki | ustawiony pod kątem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ciężar [kg] | 0,04 |
| nr EAN | 3276422538033 |

| Kod silnika | K9K.7.40 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Ilość biegunów | 2 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Opór [Ohm] | 700 |
| Ciężar [kg] | 0,08 |
| nr EAN | 3276422540173 |

| Kod silnika | K9K.7.40 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Ilość biegunów | 2 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Kształt obudowy wtyczki | ustawiony pod kątem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Opór [Ohm] | 770 |
| Ciężar [kg] | 0,06 |
| nr EAN | 3276422540852 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | dla wału korbowego |
| Opór [Ohm] | 700 |
| Kolor | czarny |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Ilość połączeń | 2 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
| Specyfikacja | Moteur diesel |
| Specyfikacja | Diesel engine |
| Ciężar [kg] | 0,081 |
| nr EAN | 4046001364334 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi produkowanego od 2009.01
Jeżeli twój Renault dysponuje silnikiem o mocy 65 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak zestaw rozrządu, skraplacz klimatyzacji, klocki hamulcowe, filtr powietrza
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Renault THALIA II (LU_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Renault THALIA II (LU_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Renault z rocznika od 2009.01, i mocy silnika 65 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025