Rok prod. do | 201807 | |
nr EAN | 4047024439009 |
Rok prod. do | 201807 | |
nr EAN | 4047026150551 |
Rok prod. do | 201807 | |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Układ wydechowy | przed katalizatorem | |
Długość całkowita [mm] | 710 | |
nr EAN | 4047026417388 |
Rok prod. do | 201807 | |
nr EAN | 4047026511284 |
Ciśnienie [bar] | 0,55 | |
Kolor | brązowy | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24mm | |
Ciśnienie [bar] do | 0,85 | |
Ciśnienie [bar] od | 0,55 | |
nr EAN | 5012759498187 |
Ilość czopów | 3 |
Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. | |
Gwintowana złączka | M10 x 1 | |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,7 | |
Ilość połączeń | 1 | |
nr EAN | 8053379028962 |
Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. | |
Gwintowana złączka | M10 x 1 | |
Ciśnienie załączania [bar] | 2,5 | |
Ilość połączeń | 1 | |
nr EAN | 8053379138005 |
TECDOC-Nr silnika | 33682 | |
Ciśnienie [bar] | 0,70 | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
nr EAN | 8012510081440 |
TECDOC-Nr silnika | 33682 | |
Ciśnienie od [kPa] | 11 | |
ciśnienie do [kPa] | 307 | |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 | |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 | |
nr EAN | 8012510026762 |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
nr EAN | 8435050654569 |
Punkt włączania od [bar] | 0,55 | |
Punkt włączania do [bar] | 0,85 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Rozmiar klucza | 22 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Oznaczenie koloru | brązowy | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
dla numeru OE | 038 919 081 K | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4027816190189 |
Ilość połączeń | 2 | |
Kolor | czarny | |
Ciężar [kg] | 0,008 | |
dla numeru OE | 079 919 523 H S1 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4054224072103 |
Moment dokręcenia od [Nm] | 20 | |
Ciśnienie załączania od [bar] | 0,555 | |
ciśnienie załączania do [bar] | 0,85 | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Funkcja przełączania | Zestyk zwierny | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Natężenie prądu [A] | 0,150 | |
Tolerancja [%] | 15 | |
nr EAN | 4082300097085 |
Ilość połączeń | 1 | |
Gwint zewn. [mm] | 10 | |
Skok gwintu [mm] | 1 | |
Ciśnienie załączania [bar] | 2,5 | |
Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny | |
Rozmiar klucza | 24 | |
nr EAN | 4082300620863 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Ciśnienie załączania od [bar] | 0,3 | |
ciśnienie załączania do [bar] | 0,6 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Gwint zewn. [mm] | 10 | |
Kolor obudowy | zielony | |
Skok gwintu [mm] | 1 | |
nr EAN | 4082300642988 |
Kod silnika | CJXG | |
Ciśnienie [bar] | 0,70 | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
nr EAN | 5907558547993 |
Rok prod. do | 201807 | |
Ilość połączeń | 4 | |
nr EAN | 5907558580679 |
Ilość połączeń | 2 | |
Kolor | czarny | |
Ciężar [kg] | 0,008 | |
nr EAN | 5903766317199 |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
dla numeru OE | 04C 907 601 |
Punkt włączania od [bar] | 0,55 | |
Punkt włączania do [bar] | 0,85 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Rozmiar klucza | 22 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Oznaczenie koloru | brązowy | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4044688190185 |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,015 | |
nr EAN | 4054228758089 |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | |
Tryb pracy | hydrauliczny | |
Wymiar gwintu | M 10 | |
Skok gwintu [mm] | 1 | |
Ilość biegunów | 1 | |
Oznaczenie koloru | brązowy | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Zakres kontroli [bar] | 0,55 - 0,85 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
dla numeru OE | 04C 907 601K | |
dla numeru OE | 958 907 601 00 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Materiał obudowy | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Ilość biegunów | 3 | |
Kolor wtyczki | czarny | |
Długość całkowita [mm] | 58,5 |
Zakres kontroli [bar] | 0,7 | |
Ciężar [kg] | 0,04136 | |
nr EAN | 4046001277191 |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,7 | |
Wymiar gwintu | M10x1.0 | |
Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. | |
nr EAN | 3531650013722 |
Ciśnienie załączania [bar] | 2,5 | |
Wymiar gwintu | M10x1.0 | |
Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. | |
nr EAN | 3531650032907 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Volkswagen GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI Clubsport S.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Volkswagen GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI Clubsport S produkowanego od 2016.09
Jeżeli twój Volkswagen dysponuje silnikiem o mocy 310 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Volkswagen GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Volkswagen GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Volkswagen z rocznika od 2016.09, i mocy silnika 310 KM
.
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024