
| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,25 |
| nr EAN | 8053379029105 |

| TECDOC-Nr silnika | 9367 |
| Wymiar gwintu | M14x1.5 |
| nr EAN | 3531650022106 |


| TECDOC-Nr silnika | 9367 |
| Rok prod. od | 198702 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Typ katalizatora | dla pojazdów z doposażeniem w katalizator |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 4069 |
| Rok prod. do | 198707 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Liczba przewodów | 3 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165143342299 |

| TECDOC-Nr silnika | 4069 |
| Rok prod. do | 198707 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Liczba przewodów | 3 |
| Długość całkowita [mm] | 1236 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 100000 |
| nr EAN | 3165142740881 |

| nr EAN | 3165142699639 |

| Ciśnienie [bar] od | 0,15 |
| Ciśnienie [bar] do | 0,45 |
| Kolor | niebieski |
| nr EAN | 3165143176603 |

| TECDOC-Nr silnika | 9367 |
| Rok prod. od | 198908 |
| Kolor | niebieski |
| nr EAN | 3165142699615 |

| TECDOC-Nr silnika | 9367 |
| Rok prod. od | 198702 |
| Kolor | zielony |
| nr EAN | 3165142867533 |

| Rok prod. do | 198707 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| TECDOC-Nr silnika | 4069 |
| Sonda lambda | Sonda palcowa |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759387221 |

| Rok prod. od | 198702 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| TECDOC-Nr silnika | 9367 |
| Sonda lambda | Sonda palcowa |
| Sonda lambda | nieogrzewany |
| nr EAN | 5012759387344 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | biały |
| Wymiar gwintu | M10 |
| Rozmiar klucza | 19mm |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-957 |
| nr EAN | 5012759464755 |

| Kolor | czarny |
| kod | 1 Pin |
| Ilość podłączonych styków | 1 |
| Wymiar gwintu | M10 |
| Rozmiar klucza | 14mm |
| nr EAN | 5012759464809 |

| kod | 2 Pin |
| TECDOC-Nr silnika | 9367 |
| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | czerwony |
| nr EAN | 5012759492222 |

| Ciśnienie [bar] | 1,2 |
| Kolor | czarny |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| Ciśnienie [bar] do | 1,6 |
| Ciśnienie [bar] od | 1,2 |
| nr EAN | 5012759497074 |

| Ciśnienie [bar] | 0,75 |
| Kolor | szary |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| Ciśnienie [bar] do | 1,05 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,75 |
| nr EAN | 5012759497098 |

| Ciśnienie [bar] | 0,3 |
| Kolor | niebieski |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| nr EAN | 5012759497142 |

| Ciśnienie [bar] | 1,8 |
| Kolor | biały |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| nr EAN | 5012759505632 |

| nr EAN | 5012759505632 |

| Rok prod. do | 198807 |
| TECDOC-Nr silnika | 4069 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | dla katalizatora wstępnego |
| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Masa [g] | 95 |
| nr EAN | 8717613018361 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 1,4 |
| nr EAN | 8053379028931 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,25 |
| nr EAN | 8053379029105 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 1,8 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379029051 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,9 |
| nr EAN | 8053379029099 |

| Długość przewodu [mm] | 730 |
| Ciężar [kg] | 0,090 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379055470 |

| TECDOC-Nr silnika | 4069 |
| nr EAN | 8012510048115 |

| TECDOC-Nr silnika | 9367 |
| Ilość biegunów | 2 |
| TECDOC-Nr silnika | 9367 |
| Ilość biegunów | 2 |
| TECDOC-Nr silnika | 9367 |
| Ilość biegunów | 2 |
| TECDOC-Nr silnika | 9367 |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 8012510040904 |

| TECDOC-Nr silnika | 4069 |
| TECDOC-Nr silnika | 9367 |
| Ciśnienie [bar] | 1,80 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510037829 |

| TECDOC-Nr silnika | 4069 |
| TECDOC-Nr silnika | 9367 |
| Ciśnienie [bar] | 1,40 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510037836 |

| TECDOC-Nr silnika | 4069 |
| TECDOC-Nr silnika | 9367 |
| Ciśnienie [bar] | 0,30 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510057650 |

| TECDOC-Nr silnika | 9367 |
| Ilość biegunów | 2 |
| TECDOC-Nr silnika | 9367 |
| Ilość biegunów | 2 |
| TECDOC-Nr silnika | 9367 |
| Ilość biegunów | 2 |
| TECDOC-Nr silnika | 9367 |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 8012510041055 |

| TECDOC-Nr silnika | 9367 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Gwint zewn. [mm] | M10x1 |
| TECDOC-Nr silnika | 9367 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Gwint zewn. [mm] | M10x1 |
| TECDOC-Nr silnika | 9367 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Gwint zewn. [mm] | M10x1 |
| TECDOC-Nr silnika | 9367 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Gwint zewn. [mm] | M10x1 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510062746 |

| nr EAN | 8435050603505 |

| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Kolor obudowy | biały |
| Ciśnienie [bar] | 0,90 |
| Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. |
| nr EAN | 8435050600894 |

| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Ciśnienie [bar] | 0,40 |
| nr EAN | 8435050600153 |

| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | biały |
| nr EAN | 8435050604069 |

| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Ciśnienie [bar] | 1,40 |
| Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. |
| nr EAN | 8435050600863 |

| Długość przewodu [mm] | 550 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor obudowy | niebieski |
| nr EAN | 8435050634370 |

| TECDOC-Nr silnika | 9367 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,75 |
| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania do [bar] | 1,05 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,48 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | szary |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| dla numeru OE | 068 919 081 C |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816084440 |

| Zakres temperatury do [°C] | 125 |
| Długość [mm] | 25 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 10,9 |
| Rozmiar klucza | 14 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,012 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 049 919 501 |
| nr EAN | 4027816019398 |

| TECDOC-Nr silnika | 9367 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Oznaczenie koloru | zielony |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| dla numeru OE | 251 919 501 D |
| nr EAN | 4027816186663 |

| Punkt włączania od [bar] | 1,2 |
| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania do [bar] | 1,5 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Oznaczenie koloru | czarny |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 068 919 081 D |
| nr EAN | 4027816084846 |

| TECDOC-Nr silnika | 9367 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Oznaczenie koloru | czerwony |
| Punkt włączania [°C] | 55 |
| Punkt włączania [°C] | 65 |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| dla numeru OE | 251 919 369 B |
| nr EAN | 4027816186502 |

| Typ katalizatora | dla pojazdów z katalizatorem |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | niebieski |
| Ciężar [kg] | 0,015 |
| dla numeru OE | 025 906 041 A |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| nr EAN | 4027816347620 |

| Długość [mm] | 52 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | biały |
| Materiał | mosiądz |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Długość śruby pod główką [mm] | 28 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| dla numeru OE | 12 62 1 288 158 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816364184 |

| TECDOC-Nr silnika | 9367 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | biały |
| Ciężar [kg] | 0,025 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 026 906 161 |
| nr EAN | 4027816377825 |

| Moment dokręcenia od [Nm] | 20 |
| Ciśnienie załączania od [bar] | 1,6 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 2,0 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | mlecznobiały |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Natężenie prądu [A] | 0,250 |
| Tolerancja [%] | 15 |
| nr EAN | 4082300038668 |

| Sposób montażu | wciśnięty |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 1000 |
| Opór [Ohm] | 148 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Kolor | czarny |
| Oznaczenie koloru | zielony |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Zakres temperatury [°C] | 25 |
| Zakres temperatury [°C] | 80 |
| nr EAN | 4082300144444 |

| Kod silnika | EV |
| Kod silnika | PB |
| Ilość połączeń | 3 |
| Długość przewodu [mm] | 730 |
| Ciężar [kg] | 0,090 |
| dla numeru artykułu | 550207 |
| nr EAN | 5901779819556 |

| Długość [mm] | 1215 |
| Liczba przewodów | 3 |
| Ilość przewodów | 3 |
| Opór [Ohm] | 4,5 |
| Długość przewodu [mm] | 1215 |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 8001063700830 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Volkswagen JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Volkswagen JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 produkowanego od 1984.01 do roku 1991.10
Jeżeli twój Volkswagen dysponuje silnikiem o mocy 112 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Volkswagen JETTA II (19E, 1G2, 165)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Volkswagen JETTA II (19E, 1G2, 165) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Volkswagen z rocznika od 1984.01 do roku 1991.10, i mocy silnika 112 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025