Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. | |
Gwintowana złączka | M10 x 1 | |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,25 | |
nr EAN | 8053379029105 |
Punkt włączania [°C] | 140 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 20 | |
Ciężar [kg] | 0,023 | |
Ilość połączeń | 4 | |
Kolor | czarny | |
Oznaczenie koloru | żółty | |
nr EAN | 4251475103062 |
TECDOC-Nr silnika | 4976 | |
Rok prod. do | 199409 | |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Układ wydechowy | przed katalizatorem | |
Liczba przewodów | 4 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze | |
nr EAN | 3165143342305 |
TECDOC-Nr silnika | 4019 | |
TECDOC-Nr silnika | 4981 | |
Rok prod. od | 199410 | |
Rok prod. do | 199712 | |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Układ wydechowy | przed katalizatorem | |
Liczba przewodów | 4 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze | |
nr EAN | 3165143342329 |
TECDOC-Nr silnika | 4019 | |
TECDOC-Nr silnika | 4981 | |
Rok prod. od | 199410 | |
Rok prod. do | 199712 | |
TECDOC-Nr silnika | 4019 | |
TECDOC-Nr silnika | 4981 | |
Rok prod. od | 199410 | |
Rok prod. do | 199712 | |
nr EAN | 3165142699639 |
TECDOC-Nr silnika | 4019 | |
TECDOC-Nr silnika | 4981 | |
Rok prod. od | 199410 | |
Rok prod. do | 199712 | |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Układ wydechowy | przed katalizatorem | |
Liczba przewodów | 4 | |
Długość całkowita [mm] | 580 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | |
nr EAN | 3165142099170 |
TECDOC-Nr silnika | 4976 | |
Rok prod. do | 199409 | |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Układ wydechowy | przed katalizatorem | |
Liczba przewodów | 4 | |
Długość całkowita [mm] | 650 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 100000 | |
nr EAN | 3165143054949 |
TECDOC-Nr silnika | 4019 | |
TECDOC-Nr silnika | 4981 | |
Rok prod. od | 199410 | |
Rok prod. do | 199712 | |
Ciśnienie [bar] od | 0,15 | |
Ciśnienie [bar] do | 0,45 | |
nr EAN | 3165143176603 |
TECDOC-Nr silnika | 4019 | |
TECDOC-Nr silnika | 4981 | |
Rok prod. od | 199410 | |
Rok prod. do | 199712 | |
Kolor | brązowy | |
nr EAN | 3165142577890 |
TECDOC-Nr silnika | 4976 | |
Rok prod. do | 199407 | |
TECDOC-Nr silnika | 4976 | |
Rok prod. do | 199407 | |
nr EAN | 3165142147031 |
TECDOC-Nr silnika | 4976 | |
Rok prod. do | 199407 | |
TECDOC-Nr silnika | 4976 | |
Rok prod. do | 199407 | |
nr EAN | 3165142424194 |
Rok prod. do | 199409 | |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Numer podwozia do | 1H-S-120 000 | |
TECDOC-Nr silnika | 4976 | |
Sonda lambda | Sonda palcowa | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 5012759387283 |
Rok prod. od | 199409 | |
Rok prod. do | 199712 | |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Numer podwozia od | 1H-S-120 001 | |
TECDOC-Nr silnika | 4019 | |
TECDOC-Nr silnika | 4981 | |
Sonda lambda | Sonda palcowa | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 5012759387498 |
Rok prod. do | 199507 | |
TECDOC-Nr silnika | 4976 | |
Ciśnienie [bar] | 1,2 | |
Kolor | czarny | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24mm | |
Ciśnienie [bar] do | 1,6 | |
Ciśnienie [bar] od | 1,2 | |
nr EAN | 5012759497074 |
Rok prod. do | 199712 | |
Ciśnienie [bar] | 0,75 | |
Kolor | szary | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24mm | |
Ciśnienie [bar] do | 1,05 | |
Ciśnienie [bar] od | 0,75 | |
nr EAN | 5012759497098 |
Rok prod. do | 199712 | |
Ciśnienie [bar] | 0,3 | |
Kolor | niebieski | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24mm | |
nr EAN | 5012759497142 |
Ciśnienie [bar] | 1,8 | |
Kolor | biały | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24mm | |
nr EAN | 5012759505632 |
Rok prod. do | 199712 | |
Ilość podłączonych styków | 2 | |
nr EAN | 5012759963234 |
Rok prod. od | 199410 | |
Rok prod. do | 199507 | |
TECDOC-Nr silnika | 4019 | |
Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna | |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Układ wydechowy | dla katalizatora wstępnego | |
Rok prod. od | 199507 | |
Rok prod. do | 199712 | |
TECDOC-Nr silnika | 4981 | |
Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna | |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Układ wydechowy | dla katalizatora wstępnego | |
Jakość | OE | |
Wymiar gwintu | M18x1.5 | |
Długość przewodu [mm] | 750 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Masa [g] | 103 | |
nr EAN | 8717613018385 |
Rok prod. do | 199409 | |
TECDOC-Nr silnika | 4976 | |
Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna | |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Układ wydechowy | dla katalizatora wstępnego | |
Jakość | OE | |
Wymiar gwintu | M18x1.5 | |
Długość przewodu [mm] | 750 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Masa [g] | 103 | |
nr EAN | 8717613018392 |
Rok prod. do | 199409 | |
TECDOC-Nr silnika | 4976 | |
Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna | |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Układ wydechowy | dla katalizatora wstępnego | |
Jakość | OE | |
Wymiar gwintu | M18x1.5 | |
Długość przewodu [mm] | 620 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Masa [g] | 107 | |
nr EAN | 8717613017906 |
Rok prod. od | 199410 | |
Rok prod. do | 199507 | |
TECDOC-Nr silnika | 4019 | |
Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna | |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Układ wydechowy | dla katalizatora wstępnego | |
Rok prod. od | 199507 | |
Rok prod. do | 199712 | |
TECDOC-Nr silnika | 4981 | |
Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna | |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Układ wydechowy | dla katalizatora wstępnego | |
Jakość | OE | |
Wymiar gwintu | M18x1.5 | |
Długość przewodu [mm] | 785 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Masa [g] | 119 | |
nr EAN | 8717613017890 |
Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. | |
Gwintowana złączka | M10 x 1 | |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,25 | |
nr EAN | 8053379029105 |
Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. | |
Gwintowana złączka | M10 x 1 | |
Ciśnienie załączania [bar] | 1,8 | |
Ilość połączeń | 1 | |
nr EAN | 8053379029051 |
Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. | |
Gwintowana złączka | M10 x 1 | |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,3 | |
nr EAN | 8053379025879 |
Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. | |
Gwintowana złączka | M10 x 1 | |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,9 | |
nr EAN | 8053379029099 |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | |
Kolor wtyczki | czarny | |
Gwint zewn. [mm] | M 12x1,5 | |
Ilość połączeń | 2 | |
nr EAN | 8053379057542 |
TECDOC-Nr silnika | 4019 | |
nr EAN | 8012510048153 |
TECDOC-Nr silnika | 4019 | |
Ciśnienie [bar] | 1,80 | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
nr EAN | 8012510037829 |
TECDOC-Nr silnika | 4976 | |
Ciśnienie [bar] | 1,40 | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
nr EAN | 8012510037836 |
TECDOC-Nr silnika | 4019 | |
TECDOC-Nr silnika | 4976 | |
Ciśnienie [bar] | 0,30 | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
nr EAN | 8012510057650 |
TECDOC-Nr silnika | 4976 | |
Ciśnienie [bar] | 0,90 | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy | |
nr EAN | 8012510038321 |
TECDOC-Nr silnika | 4019 | |
Ilość biegunów | 4 | |
TECDOC-Nr silnika | 4976 | |
Ilość biegunów | 4 | |
TECDOC-Nr silnika | 4019 | |
Ilość biegunów | 4 | |
TECDOC-Nr silnika | 4976 | |
Ilość biegunów | 4 | |
TECDOC-Nr silnika | 4019 | |
Ilość biegunów | 4 | |
TECDOC-Nr silnika | 4976 | |
Ilość biegunów | 4 | |
TECDOC-Nr silnika | 4019 | |
Ilość biegunów | 4 | |
TECDOC-Nr silnika | 4976 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | żółty | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | niebieski | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny | |
nr EAN | 8012510056394 |
TECDOC-Nr silnika | 4019 | |
TECDOC-Nr silnika | 4976 | |
TECDOC-Nr silnika | 4019 | |
TECDOC-Nr silnika | 4976 | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 13 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | biały | |
nr EAN | 8012510058329 |
nr EAN | 8435050603369 |
Ilość połączeń | 2 | |
Ilość biegunów | 2 | |
Kolor obudowy | niebieski | |
Średnica zabudowy [mm] | 20 | |
nr EAN | 8435050604359 |
Ilość połączeń | 4 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Kolor obudowy | czarny | |
Średnica zabudowy [mm] | 20 | |
nr EAN | 8435050604366 |
Wymiar gwintu | M 10x1 | |
Kolor obudowy | biały | |
Ciśnienie [bar] | 0,90 | |
Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. | |
nr EAN | 8435050600894 |
Wymiar gwintu | M 10x1 | |
Kolor obudowy | niebieski | |
Ciśnienie [bar] | 0,25 | |
nr EAN | 8435050600412 |
Rok prod. do | 199605 | |
Wymiar gwintu | M 10x1 | |
Kolor obudowy | czarny | |
Ciśnienie [bar] | 1,40 | |
Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. | |
nr EAN | 8435050600863 |
Rok prod. do | 199605 | |
Wymiar gwintu | M 10x1 | |
Kolor obudowy | biały | |
Ciśnienie [bar] | 1,80 | |
Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. | |
nr EAN | 8435050600870 |
Rok prod. od | 199601 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Ilość biegunów | 2 | |
Kolor obudowy | czarny | |
Wymiar gwintu | M12x1,5 | |
nr EAN | 8435050604083 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Ilość biegunów | 2 | |
Kolor obudowy | czarny | |
nr EAN | 8435050632345 |
Długość [mm] | 46 | |
Punkt włączania od [bar] | 0,15 | |
Punkt włączania do [bar] | 0,35 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Długość gwintu [mm] | 13 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Oznaczenie koloru | niebieski | |
Powierzchnia | ocynkowany | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
dla numeru OE | 028 919 081 H | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4027816084662 |
Punkt włączania od [bar] | 1,6 | |
Długość [mm] | 46 | |
Punkt włączania do [bar] | 2 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Długość gwintu [mm] | 13 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Oznaczenie koloru | biały | |
Powierzchnia | ocynkowany | |
Ciężar [kg] | 0,03 | |
dla numeru OE | 056 919 081 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4027816084853 |
Punkt włączania od [bar] | 0,75 | |
Długość [mm] | 46 | |
Punkt włączania do [bar] | 1,05 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 2,48 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Długość gwintu [mm] | 13 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Oznaczenie koloru | szary | |
Powierzchnia | ocynkowany | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
dla numeru OE | 068 919 081 C | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4027816084440 |
Zakres temperatury do [°C] | 125 | |
Długość [mm] | 25 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Długość gwintu [mm] | 10,9 | |
Rozmiar klucza | 14 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Oznaczenie koloru | czarny | |
Ciężar [kg] | 0,012 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
dla numeru OE | 049 919 501 | |
nr EAN | 4027816019398 |
średnica zewnętrzna [mm] | 20,0 | |
Ilość połączeń | 4 | |
Kolor | czarny | |
Oznaczenie koloru | niebieski | |
Ciężar [kg] | 0,023 | |
nr EAN | 4027816306160 |
TECDOC-Nr silnika | 4019 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Ciężar [kg] | 0,045 | |
dla numeru OE | 030 905 377 A | |
nr EAN | 4027816342809 |
TECDOC-Nr silnika | 4981 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 20,0 | |
Ilość połączeń | 4 | |
Kolor | czarny | |
Oznaczenie koloru | niebieski | |
Ciężar [kg] | 0,026 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
dla numeru OE | 6U0 919 501 B S1 | |
nr EAN | 4027816391425 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Volkswagen VENTO (1H2) 1.6.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Volkswagen VENTO (1H2) 1.6 produkowanego od 1992.09 do roku 1998.09
Jeżeli twój Volkswagen dysponuje silnikiem o mocy 75 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak wycieraczki szyb, układ wydechowy, części silnikowe, filtr kabiny
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Volkswagen VENTO (1H2)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Volkswagen VENTO (1H2) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Volkswagen z rocznika od 1992.09 do roku 1998.09, i mocy silnika 75 KM
.
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023