Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Fiat » paski napędowe Fiat STRADA pick-up (178_, 278_) » pasek wieloklinowy Fiat STRADA pick-up (178_, 278_) » pasek klinowy wielorowkowy Fiat STRADA pick-up (178_, 278_)

pasek klinowy wielorowkowy do FIAT STRADA pick-up (178_, 278_)

wybierz typ samochodu FIAT STRADA pick-up (178_, 278_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Ilość żeber 4
Długość [mm] 673
nr EAN 3165141069990
Ilość żeber 4
Długość [mm] 698
nr EAN 3165141183023
Ilość żeber 4
Długość [mm] 841
nr EAN 3165141183047
Ilość żeber 4
Długość [mm] 668
nr EAN 3165141092134
Ilość żeber 3
Długość [mm] 915
nr EAN 3165141069297
Ciężar [kg] 0,056
Ilość żeber 4
Długość [mm] 698
nr EAN 4010858477080
Ciężar [kg] 0,065
Ilość żeber 4
Długość [mm] 841
nr EAN 4010858481698
Ciężar [kg] 0,055
Ilość żeber 3
Długość [mm] 915
nr EAN 4010858481599
Ciężar [kg] 0,054
Ilość żeber 4
Długość [mm] 673
nr EAN 4010858481612
Ilość żeber 4
nr EAN 8021787530353
Ilość żeber 4
nr EAN 8021787528282
Ilość żeber 4
nr EAN 8021787504828
Ilość żeber 4
nr EAN 8021787536676
Ilość żeber 3
nr EAN 8021787504101
Ilość żeber 4
nr EAN 8021787536669
Materiał Poliester
Materiał EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
Kolor czarny
Ilość żeber 4
Szerokość [mm] 14,2
Długość [mm] 698
nr EAN 5414465354731
Materiał Poliester
Materiał EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
Kolor czarny
Ilość żeber 4
Szerokość [mm] 14,2
Długość [mm] 840
nr EAN 5414465355011
Materiał Poliester
Materiał EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
Kolor czarny
Ilość żeber 4
Szerokość [mm] 14,2
Długość [mm] 675
nr EAN 5414465352270
Materiał Poliester
Materiał EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
Kolor czarny
Ilość żeber 3
Szerokość [mm] 10,7
Długość [mm] 913
nr EAN 5414465353734
Ilość żeber 3
Długość [mm] 915
nr EAN 4014870117733
Ilość żeber 4
Długość [mm] 673
nr EAN 4014870115975
Ilość żeber 4
Długość [mm] 840
nr EAN 4005108893079
EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Długość [mm] 841
Szerokość [mm] 14
Ilość żeber 4
EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Długość [mm] 698
Szerokość [mm] 14
Ilość żeber 4
Długość [mm] 675
Ilość żeber 4
Materiał EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
nr EAN 4040074203675
Długość [mm] 913
Ilość żeber 3
Materiał EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
nr EAN 4040074203507
Długość [mm] 698
Ilość żeber 4
Materiał EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
nr EAN 4040074200650
Długość [mm] 841
Szerokość [mm] 14,24
Kolor czarny
Ilość żeber 4
Materiał pasa EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
nr EAN 7316573939139
Długość [mm] 675
Szerokość [mm] 14,24
Kolor czarny
Ilość żeber 4
Materiał pasa EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
nr EAN 7316573396376
Długość [mm] 915
Szerokość [mm] 10,68
Kolor czarny
Ilość żeber 3
Materiał pasa EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
nr EAN 7316573396253
Długość [mm] 668
Szerokość [mm] 14,24
Kolor czarny
Ilość żeber 4
Materiał pasa EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
nr EAN 7316573396369
Długość [mm] 1190
Szerokość [mm] 17,80
Kolor czarny
Ilość żeber 5
Materiał pasa EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
nr EAN 7316573939788
Długość [mm] 675
Ciężar [kg] 0,046
Ilość żeber 4
nr EAN 4044688560094
Długość [mm] 841
Szerokość [mm] 14,24
Grubość [mm] 4,5
DIN / ISO 7867
Ciężar [kg] 0,04
Ilość żeber 4
nr EAN 4044688581365
Wyświetlanie od 1 do 34 (z 34 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
pasek klinowy wielorowkowy

Pasek klinowy wielorowkowy


Pasek klinowy wielorowkowy odpowiedzialny jest za napędzanie kluczowych elementów osprzętu, w tym m.in. alternatora, który z kolei ładuje akumulator. Jeżeli alternator przestanie pracować, akumulator się rozładuje, co skutkuje zaprzestaniem pracy silnika. Paski klinowe są elementami eksploatacyjnymi, podlegają zatem wymianie, ponieważ w wyniku  eksploatacji pojazdu zużywają się. Zdarza się również, że pasek wielorowkowy należy wymienić wcześniej, ponieważ nie spełnia swojej funkcji. Przyczyną może być jego załamanie, zabrudzenie smarem lub olejem oraz uszkodzenie mechaniczne. Pasek klinowy wielorowkowy w normalnych warunkach wymieniamy po przejechaniu 30 tys. km, w przypadku droższych pasków o wyższej jakości okres ten może się wydłużyć. Szacuje się, że nowy pasek wielorowkowy potrzebny będzie po 4 latach użytkowania pojazdu.
 

Pasek wielorowkowy i jego funkcja 


W nowych autach pasek wielorowkowy napędza kilka podzespołów, w starszych modelach odpowiedzialny jest jedynie za przekazywanie napędu z koła pasywnego na alternator. 
 

Pasek klinowy wielorowkowy współpracuje z takimi podzespołami, jak:

 
  • Sprężarka układu klimatyzacji będąca najważniejszym elementem tego układu 
  • Alternator odpowiadający za zasilanie akumulatora oraz dostarczający prąd do oświetlenia, rozrusznika, wszelkich czujników i komputera pokładowego 
  • Pompa cieczy chłodzącej, dzięki której możliwy jest obieg płynu chłodniczego 
  • Pompa wspomagania hydraulicznego układu kierowniczego, która reguluje ciśnienie płynu wspomagania 
pasek wieloklinowyPasek wielorowkowy znajduje się pod maską, po prawej lub lewej stronie silnika. Najprostszym sposobem na jego zlokalizowanie jest znalezienie najpierw alternatora. Awarię paska poznamy po metalicznym szumie nasilającym się wraz ze wzrostem obciążenia silnika. Mogą pojawić się także piski, co świadczy o niedostatecznym napięciu paska. Pasek jest zbyt luźny, jeżeli słyszymy uderzenia o osłonę silnika. Może się również zdarzyć, iż w pasku utknie np. mały kamyk. Wtedy pojawia się stukanie lub ocieranie.