Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Rolls-royce » paski napędowe Rolls-royce PHANTOM VII Drophead Coupe (RR2) » pasek wieloklinowy Rolls-royce PHANTOM VII Drophead Coupe (RR2) » pasek klinowy wielorowkowy Rolls-royce PHANTOM VII Drophead Coupe (RR2)

pasek klinowy wielorowkowy do ROLLS-ROYCE PHANTOM VII Drophead Coupe (RR2)

wybierz typ samochodu ROLLS-ROYCE PHANTOM VII Drophead Coupe (RR2):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Ilość żeber 6
Długość [mm] 906
nr EAN 3165141259100
Ilość żeber 6
Długość [mm] 900
nr EAN 3165141069747
Ilość żeber 6
Długość [mm] 684
nr EAN 4047025475716
Ciężar [kg] 0,097
Ilość żeber 6
Długość [mm] 894
nr EAN 4010858483616
Ciężar [kg] 0,077
Ilość żeber 6
Długość [mm] 684
nr EAN 4010858461546
Ciężar [kg] 0,098
Ilość żeber 6
Długość [mm] 905
nr EAN 4010858463274
Ilość żeber 6
nr EAN 8021787088830
Ilość żeber 6
nr EAN 8021787127119
Długość [mm] 905
Materiał EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
Ciężar [kg] 0,04
Ilość żeber 6
nr EAN 4027816289036
Długość [mm] 894
Materiał EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
Ciężar [kg] 0,131
Ilość żeber 6
nr EAN 4027816384328
Materiał PA (poliamid)
Materiał EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
Kolor czarny
Ilość żeber 6
Szerokość [mm] 21,4
Długość [mm] 684
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 5414465003240
Materiał Poliester
Materiał EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
Kolor czarny
Ilość żeber 6
Szerokość [mm] 21,4
Długość [mm] 903
nr EAN 5414465047152
Materiał Poliester
Materiał EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
Kolor czarny
Ilość żeber 6
Szerokość [mm] 21,4
Długość [mm] 893
nr EAN 5400608081213
Ilość żeber 6
Długość [mm] 894
nr EAN 4005108990099
elastyczny
EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Długość [mm] 684
Szerokość [mm] 21
Ilość żeber 6
EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Długość [mm] 894
Ilość żeber 6
Długość [mm] 894
Ilość żeber 6
Materiał EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
nr EAN 4040074213902
Długość [mm] 895
Szerokość [mm] 21,36
Kolor czarny
Ilość żeber 6
Materiał pasa EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
nr EAN 7316573397656
Długość [mm] 905
Szerokość [mm] 21,36
Kolor czarny
Ilość żeber 6
Materiał pasa EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
nr EAN 7316574668106
Długość [mm] 905
Ciężar [kg] 0,092
Ilość żeber 6
nr EAN 4044688557438
Wyświetlanie od 1 do 20 (z 20 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
inne części z kategorii pasek klinowy wielorowkowy pasujące do ROLLS-ROYCE PHANTOM VII Drophead Coupe (RR2)
pasek klinowy wielorowkowy

Pasek klinowy wielorowkowy


Pasek klinowy wielorowkowy odpowiedzialny jest za napędzanie kluczowych elementów osprzętu, w tym m.in. alternatora, który z kolei ładuje akumulator. Jeżeli alternator przestanie pracować, akumulator się rozładuje, co skutkuje zaprzestaniem pracy silnika. Paski klinowe są elementami eksploatacyjnymi, podlegają zatem wymianie, ponieważ w wyniku  eksploatacji pojazdu zużywają się. Zdarza się również, że pasek wielorowkowy należy wymienić wcześniej, ponieważ nie spełnia swojej funkcji. Przyczyną może być jego załamanie, zabrudzenie smarem lub olejem oraz uszkodzenie mechaniczne. Pasek klinowy wielorowkowy w normalnych warunkach wymieniamy po przejechaniu 30 tys. km, w przypadku droższych pasków o wyższej jakości okres ten może się wydłużyć. Szacuje się, że nowy pasek wielorowkowy potrzebny będzie po 4 latach użytkowania pojazdu.
 

Pasek wielorowkowy i jego funkcja 


W nowych autach pasek wielorowkowy napędza kilka podzespołów, w starszych modelach odpowiedzialny jest jedynie za przekazywanie napędu z koła pasywnego na alternator. 
 

Pasek klinowy wielorowkowy współpracuje z takimi podzespołami, jak:

 
  • Sprężarka układu klimatyzacji będąca najważniejszym elementem tego układu 
  • Alternator odpowiadający za zasilanie akumulatora oraz dostarczający prąd do oświetlenia, rozrusznika, wszelkich czujników i komputera pokładowego 
  • Pompa cieczy chłodzącej, dzięki której możliwy jest obieg płynu chłodniczego 
  • Pompa wspomagania hydraulicznego układu kierowniczego, która reguluje ciśnienie płynu wspomagania 
pasek wieloklinowyPasek wielorowkowy znajduje się pod maską, po prawej lub lewej stronie silnika. Najprostszym sposobem na jego zlokalizowanie jest znalezienie najpierw alternatora. Awarię paska poznamy po metalicznym szumie nasilającym się wraz ze wzrostem obciążenia silnika. Mogą pojawić się także piski, co świadczy o niedostatecznym napięciu paska. Pasek jest zbyt luźny, jeżeli słyszymy uderzenia o osłonę silnika. Może się również zdarzyć, iż w pasku utknie np. mały kamyk. Wtedy pojawia się stukanie lub ocieranie.