Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Szerokość [mm] | 10 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
nr EAN | 4026635029199 |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 32 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 47 | |
Wysokość 1 [mm] | 10 | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Wersja | PTFE POP/ACM | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
nr EAN | 3358960562562 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Wysokość [mm] | 10 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AW | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | bez uszczelki przeciwpyłowej | |
Przestrzegaj informacji montażowych | ||
nr EAN | 4041248534540 |
dla numeru OE | 03L103085C | |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
Wysokość [mm] | 10 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara | |
nr EAN | 5027049342156 |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Szerokość [mm] | 10 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
nr EAN | 4026635029199 |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | |
Wysokość [mm] | 10 | |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Materiał uszczelnienia wargowego | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
Pierścienie uszczelniające wałka rozrządu to elementy silnika samochodu, które odpowiadają za uszczelnienie wałka rozrządu i utrzymanie ciśnienia oleju silnikowego na odpowiednim poziomie. Wałek rozrządu jest ważnym elementem silnika samochodu i odpowiada za przenoszenie ruchu z wału korbowego na zawory silnika oraz rozprowadzanie mocy silnika na koła pojazdu.
Pierścienie uszczelniające wałka rozrządu są umieszczane w specjalnych kanałach wałka rozrządu i pełnią rolę uszczelki między wałkiem rozrządu a skrzynią korbową. Mają one za zadanie zapobiegać przeciekom oleju silnikowego z wałka rozrządu do innych elementów silnika oraz utrzymywać odpowiednie ciśnienie oleju w silniku.
Pierścienie uszczelniające wałka rozrządu są wykonane z wysokiej jakości tworzyw, takich jak elastomer lub kauczuk, i są poddawane rygorystycznym testom jakościowym, aby zapewnić ich niezawodność i skuteczność. Są one również odporne na wysokie temperatury i ciśnienie, które występują w silniku podczas pracy.
Uszkodzenie pierścieni uszczelniających wałka rozrządu może prowadzić do awarii silnika i zagrożenia dla bezpieczeństwa kierowcy
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024