Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volkswagen » silnik Volkswagen CADDY III nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (2KB, 2KJ, 2CB, » głowica i części Volkswagen CADDY III nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (2KB, 2KJ, 2CB, » pierścienie uszczelniające Volkswagen CADDY III nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (2KB, 2KJ, 2CB,

pierścienie uszczelniające do VOLKSWAGEN CADDY III nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (2KB, 2KJ, 2CB,

wybierz typ samochodu VOLKSWAGEN CADDY III nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (2KB, 2KJ, 2CB,:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Średnica wewnętrzna [mm] 32
średnica zewnętrzna [mm] 47
Wysokość [mm] 10
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
nr EAN 8427769782695
Strona zabudowy Położenie osi 1
nr EAN 4251475110831
Strona zabudowy od strony czołowej
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 32
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 47
Wysokość 1 [mm] 10
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 3358960282088
Strona zabudowy od strony rolki paska
nr EAN 3358960238054
Średnica wewnętrzna [mm] 32
średnica zewnętrzna [mm] 47
Wysokość [mm] 10
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału ASW
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
Przestrzegaj informacji montażowych 
nr EAN 4041248122341
Grubość [mm] 10,0
Średnica wewnętrzna [mm] 32,0
średnica zewnętrzna [mm] 47,0
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Materiał ACM (poliakryl-kauczuk)
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)
Strona zabudowy od strony czołowej
Ciężar [kg] 0,01
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816382386
Średnica wewnętrzna [mm] 32
średnica zewnętrzna [mm] 47
Szerokość [mm] 10
nr EAN 4014870170820
Wysokość [mm] 10,00
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 32,00
średnica zewnętrzna [mm] 47,00
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału 827S RD W
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)
Materiał ACM (poliakryl-kauczuk)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z tuleją montażową
Średnica wewnętrzna [mm] 32
średnica zewnętrzna [mm] 47
Szerokość [mm] 10
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału A SL
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
nr EAN 4026634448366
Wysokość [mm] 10
Średnica wewnętrzna [mm] 32
średnica zewnętrzna [mm] 47
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
dla numeru OE 03G 105 021 C
Grubość [mm] 10
Średnica wewnętrzna [mm] 35
Strona zabudowy od strony czołowej
średnica zewnętrzna [mm] 48
Ciężar [kg] 0,031
nr EAN 4046001639524
Wyświetlanie od 1 do 11 (z 11 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
pierścienie uszczelniające

Pierścienie uszczelniające wałka rozrządu to elementy silnika samochodu, które odpowiadają za uszczelnienie wałka rozrządu i utrzymanie ciśnienia oleju silnikowego na odpowiednim poziomie. Wałek rozrządu jest ważnym elementem silnika samochodu i odpowiada za przenoszenie ruchu z wału korbowego na zawory silnika oraz rozprowadzanie mocy silnika na koła pojazdu.

Pierścienie uszczelniające wałka rozrządu są umieszczane w specjalnych kanałach wałka rozrządu i pełnią rolę uszczelki między wałkiem rozrządu a skrzynią korbową. Mają one za zadanie zapobiegać przeciekom oleju silnikowego z wałka rozrządu do innych elementów silnika oraz utrzymywać odpowiednie ciśnienie oleju w silniku.

Pierścienie uszczelniające wałka rozrządu są wykonane z wysokiej jakości tworzyw, takich jak elastomer lub kauczuk, i są poddawane rygorystycznym testom jakościowym, aby zapewnić ich niezawodność i skuteczność. Są one również odporne na wysokie temperatury i ciśnienie, które występują w silniku podczas pracy.

Uszkodzenie pierścieni uszczelniających wałka rozrządu może prowadzić do awarii silnika i zagrożenia dla bezpieczeństwa kierowcy