Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Subaru » silnik Subaru LEONE II Hatchback » głowica i części Subaru LEONE II Hatchback » pierścienie uszczelniające Subaru LEONE II Hatchback

pierścienie uszczelniające do SUBARU LEONE II Hatchback

wybierz typ samochodu SUBARU LEONE II Hatchback:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 30
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 47
Wysokość 1 [mm] 7
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Rodzaj gwintu Gwint zmienny
Strona zabudowy Silnik
nr EAN 3358960142337
Strona zabudowy Pokrywa głowicy cylindra
Średnica wewnętrzna [mm] 30
średnica zewnętrzna [mm] 47
Wysokość [mm] 7
nr EAN 8427769120039
Strona zabudowy Pokrywa głowicy cylindra
Średnica wewnętrzna [mm] 45
średnica zewnętrzna [mm] 57
Wysokość [mm] 6,5
nr EAN 8427769443879
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 45
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 57
Wysokość 1 [mm] 7
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Strona zabudowy Silnik
nr EAN 3358960182876
Strona zabudowy od strony czołowej
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 35
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 47
Wysokość 1 [mm] 6
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 3358960198518
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 30
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 47
Wysokość 1 [mm] 7
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Rodzaj gwintu Gwint zmienny
Strona zabudowy Silnik
nr EAN 3358960142337
Średnica wewnętrzna [mm] 45
średnica zewnętrzna [mm] 57
Wysokość [mm] 6,5
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału AS
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 4041248153888
Średnica wewnętrzna [mm] 30
średnica zewnętrzna [mm] 47
Wysokość [mm] 7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału A
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
Materiał FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Ochrona przeciwpyłowa bez uszczelki przeciwpyłowej
nr EAN 4041248648377
Grubość [mm] 7,0
Średnica wewnętrzna [mm] 45,0
średnica zewnętrzna [mm] 57,0
Materiał FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Strona zabudowy od strony czołowej
Ciężar [kg] 0,16
dla numeru OE 6842272
nr EAN 4027816149859
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 45
średnica zewnętrzna [mm] 57
Szerokość [mm] 7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału A SL
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
nr EAN 4026634261460
Materiał NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 30
średnica zewnętrzna [mm] 47
Szerokość [mm] 7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału B
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
nr EAN 4026634273616
Szerokość [mm] 7,0
Średnica wewnętrzna [mm] 30,0
średnica zewnętrzna [mm] 47,0
Materiał FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Ciężar [kg] 0,12
nr EAN 4044688149848
Wyświetlanie od 1 do 12 (z 12 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
pierścienie uszczelniające

Pierścienie uszczelniające wałka rozrządu to elementy silnika samochodu, które odpowiadają za uszczelnienie wałka rozrządu i utrzymanie ciśnienia oleju silnikowego na odpowiednim poziomie. Wałek rozrządu jest ważnym elementem silnika samochodu i odpowiada za przenoszenie ruchu z wału korbowego na zawory silnika oraz rozprowadzanie mocy silnika na koła pojazdu.

Pierścienie uszczelniające wałka rozrządu są umieszczane w specjalnych kanałach wałka rozrządu i pełnią rolę uszczelki między wałkiem rozrządu a skrzynią korbową. Mają one za zadanie zapobiegać przeciekom oleju silnikowego z wałka rozrządu do innych elementów silnika oraz utrzymywać odpowiednie ciśnienie oleju w silniku.

Pierścienie uszczelniające wałka rozrządu są wykonane z wysokiej jakości tworzyw, takich jak elastomer lub kauczuk, i są poddawane rygorystycznym testom jakościowym, aby zapewnić ich niezawodność i skuteczność. Są one również odporne na wysokie temperatury i ciśnienie, które występują w silniku podczas pracy.

Uszkodzenie pierścieni uszczelniających wałka rozrządu może prowadzić do awarii silnika i zagrożenia dla bezpieczeństwa kierowcy