Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Ford » silnik Ford FIESTA VI (CB1, CCN) » uszczelki Ford FIESTA VI (CB1, CCN) » pierścień uszczelniający, simmerring Ford FIESTA VI (CB1, CCN)

pierścień uszczelniający, simmerring do FORD FIESTA VI (CB1, CCN)

wybierz typ samochodu FORD FIESTA VI (CB1, CCN):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 33
średnica zewnętrzna [mm] 47
Szerokość [mm] 5
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału A SL
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
nr EAN 4026634260289
Średnica wewnętrzna [mm] 33
średnica zewnętrzna [mm] 47
Wysokość [mm] 5
nr EAN 8427769445095
Średnica wewnętrzna [mm] 38
średnica zewnętrzna [mm] 52
Wysokość [mm] 6
nr EAN 8427769445088
Strona zabudowy od strony czołowej
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 33
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 47
Wysokość 1 [mm] 5
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 3358965100813
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 38
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 52
Wysokość 1 [mm] 6
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
Strona zabudowy Oś napędowa
nr EAN 3358965100806
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 80
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 142
Średnica zewnętrzna 2 [mm] 168
Wysokość 1 [mm] 15
Materiał TFE (Tetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-kauczuk) / włóknina
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z kołnierzem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z tuleją montażową
nr EAN 3358960556028
Średnica wewnętrzna [mm] 38
średnica zewnętrzna [mm] 52
Wysokość [mm] 6
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału ASW
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 4041248153451
Średnica wewnętrzna [mm] 33
średnica zewnętrzna [mm] 47
Wysokość [mm] 5
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału ASW
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 4041248153536
Średnica wewnętrzna [mm] 80
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału SP
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
Rodzaj korpusu z obudową
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z tuleją montażową
nr EAN 4041248667873
Grubość [mm] 7,0
Średnica wewnętrzna [mm] 38,0
średnica zewnętrzna [mm] 52,0
Strona zabudowy od strony czołowej
Ciężar [kg] 0,010
dla numeru OE 1 471 482
nr EAN 4027816263722
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z kołnierzem
Ciężar netto [g] 174
nr EAN 5902048901446
Wysokość [mm] 19,400
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)
Średnica wewnętrzna [mm] 80,00
średnica zewnętrzna [mm] 182,00
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału 841N LS SP
Kierunek obrotów przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 33
średnica zewnętrzna [mm] 47
Szerokość [mm] 5
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału A SL
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
nr EAN 4026634260289
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 38
średnica zewnętrzna [mm] 52
Szerokość [mm] 6
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału A SL
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
nr EAN 4026634260265
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z ramką wspornika
nr EAN 4026634305287
Wyświetlanie od 1 do 15 (z 15 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
pierścień uszczelniający, simmerring

Pierścień uszczlniający, simering


Głównym zadaniem simmeringów jest uszczelnienie połączenia obrotowego przed wyciekami olejów i smarów. Uszczelnienia promieniowe zapobiegają również przed dostawaniem się do układu zanieczyszczeń i wilgoci, które nie mogą się tam dostawać. Przez takie czynniki olej może stracić swoje właściwości. Zastosowanie simmeringów jest bardzo powszechne. Są one montowane głównie na wyjściach wału w pojazdach, jak i w maszynach. Na przykład: wałka rozrządu, wału korbowego, wału napędowego itd. Dobre simmeringi powinny zostać wykonane z wysokiej jakości materiałów, wytrzymałych na wahania temperatury i substancje, z którymi będą miały styczność.

Simmering jest zbudowany z metalowego pierścienia, sprężyny zaciskowej, wargi przeciwpyłowej, elastomerowej powłoki i wargi uszczelniającej. Simmeringi należy dobierać w stosunku do warunków, w których będą pracowały, na przykład: temperatury, substancji, kierunku obrotu wału. Gdy uszkodzony zostanie pierścień uszczelniający od strony sprzęgła, może dojść do ślizgania się, co powoduje brak przyspieszania pojazdu. Wtedy należy wymienić uszczelniacz, zaoliwioną tarczę sprzęgłową, lub całe sprzęgło. Kolejnym objawem zniszczenia pierścienia jest ubywanie oleju z miski olejowej, może to doprowadzić do zatarcia jednostki napędowej. Uszkodzenie simmeringów może być spowodowane przez starość (są wymagane z gumy, które z czasem parcieją), lub przez duże wahania temperatur. Można temu zapobiec przez parkowanie samochodu w garażu, podczas dużych mrozów.

Gdy uszczelniacz promieniowy ulegnie wyeksploatowaniu, pasek rozrządu może zostać zalany olejem, przez co powinien zostać wymieniony wraz z simmeringiem, pompą wody, olejem silnikowym, filtrem oleju. Same uszczelniacze nie są drogie, lecz przez trudny dostęp do części i elementy, które powinny być wymienione wraz z simmeringami, naprawa ta jest dość kosztowna, lecz powinna być wykonana jak najszybciej.