Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Fiat » silnik Fiat DUCATO Platforma / podwozie (230_) » uszczelki Fiat DUCATO Platforma / podwozie (230_) » pierścień uszczelniający, simmerring Fiat DUCATO Platforma / podwozie (230_)

pierścień uszczelniający, simmerring do FIAT DUCATO Platforma / podwozie (230_)

wybierz typ samochodu FIAT DUCATO Platforma / podwozie (230_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Średnica wewnętrzna [mm] 70
średnica zewnętrzna [mm] 90
Wysokość [mm] 10
nr EAN 8427769085130
Średnica wewnętrzna [mm] 100
średnica zewnętrzna [mm] 118
Wysokość [mm] 12
nr EAN 8427769139956
Średnica wewnętrzna [mm] 114
średnica zewnętrzna [mm] 132
średnica zewnętrzna [mm] 179
Wysokość [mm] 16
nr EAN 8427769556272
Średnica wewnętrzna [mm] 55
średnica zewnętrzna [mm] 70
Wysokość [mm] 8
nr EAN 8427769085123
Strona zabudowy od strony czołowej
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 70
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 159
Średnica zewnętrzna 2 [mm] 179
Wysokość 1 [mm] 16
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z kołnierzem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z tuleją montażową
nr EAN 3358960169181
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 114
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 171
Średnica zewnętrzna 2 [mm] 177
Wysokość 1 [mm] 13
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z kołnierzem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z tuleją montażową
nr EAN 3358960169204
Strona zabudowy od strony czołowej
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 55
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 70
Wysokość 1 [mm] 8
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z tuleją montażową
Rodzaj gwintu Gwint zmienny
nr EAN 3358960147288
Strona zabudowy od strony czołowej
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 70
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 90
Wysokość 1 [mm] 10
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 3358960147004
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 100
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 118
Wysokość 1 [mm] 10
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z tuleją montażową
Rodzaj gwintu Gwint zmienny
nr EAN 3358960147271
Strona zabudowy od strony czołowej
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 70
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 90
Średnica zewnętrzna 2 [mm] 108
Wysokość 1 [mm] 10
Wysokość 2 [mm] 21,6
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z tuleją montażową
Rodzaj gwintu Gwint zmienny
nr EAN 3358960147295
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 50
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 70
Wysokość 1 [mm] 10
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z tuleją montażową
nr EAN 3358960147264
Średnica wewnętrzna [mm] 100
średnica zewnętrzna [mm] 118
Wysokość [mm] 10
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału AW/BS
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 4041248120651
Średnica wewnętrzna [mm] 70
średnica zewnętrzna [mm] 90
Wysokość [mm] 10
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału AW/BS
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 4041248128985
Średnica wewnętrzna [mm] 55
średnica zewnętrzna [mm] 70
Wysokość [mm] 8
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału AW/BS
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 4041248120743
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 70
średnica zewnętrzna [mm] 90
Szerokość [mm] 10
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału A SL
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
nr EAN 4026634261569
Wyświetlanie od 1 do 15 (z 15 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
pierścień uszczelniający, simmerring

Pierścień uszczlniający, simering


Głównym zadaniem simmeringów jest uszczelnienie połączenia obrotowego przed wyciekami olejów i smarów. Uszczelnienia promieniowe zapobiegają również przed dostawaniem się do układu zanieczyszczeń i wilgoci, które nie mogą się tam dostawać. Przez takie czynniki olej może stracić swoje właściwości. Zastosowanie simmeringów jest bardzo powszechne. Są one montowane głównie na wyjściach wału w pojazdach, jak i w maszynach. Na przykład: wałka rozrządu, wału korbowego, wału napędowego itd. Dobre simmeringi powinny zostać wykonane z wysokiej jakości materiałów, wytrzymałych na wahania temperatury i substancje, z którymi będą miały styczność.

Simmering jest zbudowany z metalowego pierścienia, sprężyny zaciskowej, wargi przeciwpyłowej, elastomerowej powłoki i wargi uszczelniającej. Simmeringi należy dobierać w stosunku do warunków, w których będą pracowały, na przykład: temperatury, substancji, kierunku obrotu wału. Gdy uszkodzony zostanie pierścień uszczelniający od strony sprzęgła, może dojść do ślizgania się, co powoduje brak przyspieszania pojazdu. Wtedy należy wymienić uszczelniacz, zaoliwioną tarczę sprzęgłową, lub całe sprzęgło. Kolejnym objawem zniszczenia pierścienia jest ubywanie oleju z miski olejowej, może to doprowadzić do zatarcia jednostki napędowej. Uszkodzenie simmeringów może być spowodowane przez starość (są wymagane z gumy, które z czasem parcieją), lub przez duże wahania temperatur. Można temu zapobiec przez parkowanie samochodu w garażu, podczas dużych mrozów.

Gdy uszczelniacz promieniowy ulegnie wyeksploatowaniu, pasek rozrządu może zostać zalany olejem, przez co powinien zostać wymieniony wraz z simmeringiem, pompą wody, olejem silnikowym, filtrem oleju. Same uszczelniacze nie są drogie, lecz przez trudny dostęp do części i elementy, które powinny być wymienione wraz z simmeringami, naprawa ta jest dość kosztowna, lecz powinna być wykonana jak najszybciej.