Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volkswagen » silnik Volkswagen PASSAT B5.5 Variant (3B6) » uszczelki Volkswagen PASSAT B5.5 Variant (3B6) » pierścień uszczelniający, simmerring Volkswagen PASSAT B5.5 Variant (3B6)

pierścień uszczelniający, simmerring do VOLKSWAGEN PASSAT B5.5 Variant (3B6)

wybierz typ samochodu VOLKSWAGEN PASSAT B5.5 Variant (3B6):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Średnica wewnętrzna [mm] 35
średnica zewnętrzna [mm] 48
Wysokość [mm] 10
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału ASW
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Materiał FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 4041248018958
Średnica wewnętrzna [mm] 32
średnica zewnętrzna [mm] 47
Wysokość [mm] 10
Rodzaj gwintu Gwint zmienny
nr EAN 8427769086014
Średnica wewnętrzna [mm] 35
średnica zewnętrzna [mm] 48
Wysokość [mm] 10
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
nr EAN 8427769067747
Średnica wewnętrzna [mm] 35
średnica zewnętrzna [mm] 48
Wysokość [mm] 10
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
nr EAN 8427769728402
Średnica wewnętrzna [mm] 32
średnica zewnętrzna [mm] 47
Wysokość [mm] 10
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału ASW
Rodzaj gwintu Gwint zmienny
Materiał FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
alternatywny zestaw naprawczy 325.156
nr EAN 4041248021125
Średnica wewnętrzna [mm] 35
średnica zewnętrzna [mm] 48
Wysokość [mm] 10
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału ASW
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 4041248029817
Średnica wewnętrzna [mm] 35
średnica zewnętrzna [mm] 48
Wysokość [mm] 10
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału ASW
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Materiał FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 4041248018958
Średnica wewnętrzna [mm] 32
średnica zewnętrzna [mm] 47
Wysokość [mm] 10
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału ASW
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
Przestrzegaj informacji montażowych 
nr EAN 4041248122341
Średnica wewnętrzna [mm] 32
średnica zewnętrzna [mm] 47
Wysokość [mm] 10
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału ASW
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
Przestrzegaj informacji montażowych 
nr EAN 4041248178423
Średnica wewnętrzna [mm] 35
średnica zewnętrzna [mm] 48
Wysokość [mm] 10
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału ASW
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
Przestrzegaj informacji montażowych 
nr EAN 4041248158067
Średnica wewnętrzna [mm] 85
średnica zewnętrzna [mm] 105
Wysokość [mm] 12
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału AW/BS
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z tuleją montażową
Przestrzegaj informacji montażowych 
nr EAN 4041248504215
Średnica wewnętrzna [mm] 32
średnica zewnętrzna [mm] 47
Wysokość [mm] 10
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału ASW
Rodzaj gwintu Gwint zmienny
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
alternatywny zestaw naprawczy 325.155
nr EAN 4041248021149
Średnica wewnętrzna [mm] 32
średnica zewnętrzna [mm] 47
Wysokość [mm] 10
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału ASW OF
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 4041248724446
Grubość [mm] 11,0
Średnica wewnętrzna [mm] 85,0
średnica zewnętrzna [mm] 105,0
Materiał FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Ciężar [kg] 0,058
dla numeru OE 068 103 051 G
nr EAN 4027816010906
Grubość [mm] 10,0
Średnica wewnętrzna [mm] 35,0
średnica zewnętrzna [mm] 48,0
Strona zabudowy od strony czołowej
Ciężar [kg] 0,010
dla numeru OE 038 103 085 E
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816324713
Grubość [mm] 10,0
Średnica wewnętrzna [mm] 32,0
średnica zewnętrzna [mm] 47,0
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Materiał ACM (poliakryl-kauczuk)
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)
Strona zabudowy od strony czołowej
Ciężar [kg] 0,01
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816382386
Średnica wewnętrzna [mm] 85,0
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Ciężar [kg] 0,418
dla numeru OE 078 103 171 L
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z kołnierzem
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816471967
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 32
średnica zewnętrzna [mm] 47
Szerokość [mm] 10
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału A SL
Rodzaj gwintu Gwint zmienny
nr EAN 4026634101872
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)
Materiał ACM (poliakryl-kauczuk)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z tuleją montażową
Średnica wewnętrzna [mm] 35
średnica zewnętrzna [mm] 48
Szerokość [mm] 10
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału A SL
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
nr EAN 4026634275542
Wyświetlanie od 1 do 19 (z 19 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
pierścień uszczelniający, simmerring

Pierścień uszczlniający, simering


Głównym zadaniem simmeringów jest uszczelnienie połączenia obrotowego przed wyciekami olejów i smarów. Uszczelnienia promieniowe zapobiegają również przed dostawaniem się do układu zanieczyszczeń i wilgoci, które nie mogą się tam dostawać. Przez takie czynniki olej może stracić swoje właściwości. Zastosowanie simmeringów jest bardzo powszechne. Są one montowane głównie na wyjściach wału w pojazdach, jak i w maszynach. Na przykład: wałka rozrządu, wału korbowego, wału napędowego itd. Dobre simmeringi powinny zostać wykonane z wysokiej jakości materiałów, wytrzymałych na wahania temperatury i substancje, z którymi będą miały styczność.

Simmering jest zbudowany z metalowego pierścienia, sprężyny zaciskowej, wargi przeciwpyłowej, elastomerowej powłoki i wargi uszczelniającej. Simmeringi należy dobierać w stosunku do warunków, w których będą pracowały, na przykład: temperatury, substancji, kierunku obrotu wału. Gdy uszkodzony zostanie pierścień uszczelniający od strony sprzęgła, może dojść do ślizgania się, co powoduje brak przyspieszania pojazdu. Wtedy należy wymienić uszczelniacz, zaoliwioną tarczę sprzęgłową, lub całe sprzęgło. Kolejnym objawem zniszczenia pierścienia jest ubywanie oleju z miski olejowej, może to doprowadzić do zatarcia jednostki napędowej. Uszkodzenie simmeringów może być spowodowane przez starość (są wymagane z gumy, które z czasem parcieją), lub przez duże wahania temperatur. Można temu zapobiec przez parkowanie samochodu w garażu, podczas dużych mrozów.

Gdy uszczelniacz promieniowy ulegnie wyeksploatowaniu, pasek rozrządu może zostać zalany olejem, przez co powinien zostać wymieniony wraz z simmeringiem, pompą wody, olejem silnikowym, filtrem oleju. Same uszczelniacze nie są drogie, lecz przez trudny dostęp do części i elementy, które powinny być wymienione wraz z simmeringami, naprawa ta jest dość kosztowna, lecz powinna być wykonana jak najszybciej.