Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Kia » silnik Kia OPTIMA (FSGDS6B) » uszczelki Kia OPTIMA (FSGDS6B) » pierścień uszczelniający, simmerring Kia OPTIMA (FSGDS6B)

pierścień uszczelniający, simmerring do KIA OPTIMA (FSGDS6B)

wybierz typ samochodu KIA OPTIMA (FSGDS6B):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Średnica wewnętrzna [mm] 35
średnica zewnętrzna [mm] 48
Wysokość [mm] 7
nr EAN 8427769082672
Średnica wewnętrzna [mm] 90
średnica zewnętrzna [mm] 104
Wysokość [mm] 11
nr EAN 8427769140044
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 90
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 104
Wysokość 1 [mm] 11
Materiał FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
nr EAN 3358960187604
Strona zabudowy od strony czołowej
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 31
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 50
Wysokość 1 [mm] 8
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 3358960134585
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 90
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 104
Wysokość 1 [mm] 11
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 3358960145239
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 35
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 48
Wysokość 1 [mm] 7
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
Strona zabudowy Silnik
Strona zabudowy Oś napędowa
nr EAN 3358960112446
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 55
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 70,1
Wysokość 1 [mm] 8
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
Strona zabudowy Silnik
nr EAN 3358960155481
Średnica wewnętrzna [mm] 35
średnica zewnętrzna [mm] 48
Wysokość [mm] 7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału AW/BS
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Materiał MVQ (silikon-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 4041248040119
Średnica wewnętrzna [mm] 31
średnica zewnętrzna [mm] 50
Wysokość [mm] 8
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału AW/BS
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 4041248021552
Średnica wewnętrzna [mm] 90
średnica zewnętrzna [mm] 104
Wysokość [mm] 11
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału ASW
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
Materiał FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 4041248128725
Średnica wewnętrzna [mm] 55
średnica zewnętrzna [mm] 70
Wysokość [mm] 8
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału ASW
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
Materiał FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 4041248039816
Szerokość [mm] 7,0
Średnica wewnętrzna [mm] 35,0
średnica zewnętrzna [mm] 48,0
Strona zabudowy od strony czołowej
Ciężar [kg] 0,014
nr EAN 4027816051022
Szerokość [mm] 11,0
Średnica wewnętrzna [mm] 90,0
średnica zewnętrzna [mm] 104,0
Materiał FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Ciężar [kg] 0,05
dla numeru OE 06 14 840
nr EAN 4027816051015
Wysokość [mm] 7,00
Materiał MVQ (silikon-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 35,00
średnica zewnętrzna [mm] 48,00
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału 829S RD W
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Wysokość [mm] 11,00
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 90,00
średnica zewnętrzna [mm] 104,00
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału 829S LD
Kierunek obrotów przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
Materiał MVQ (silikon-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 35
średnica zewnętrzna [mm] 48
Szerokość [mm] 7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału A SL
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
nr EAN 4026634102091
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 31
średnica zewnętrzna [mm] 50
Szerokość [mm] 8
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału A SL
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Szerokość [mm] 7
nr EAN 4026634102145
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 55
średnica zewnętrzna [mm] 70,1
Szerokość [mm] 8
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału AB
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
Szerokość [mm] 5,5
nr EAN 4026634107638
Szerokość [mm] 7,0
Średnica wewnętrzna [mm] 35,0
średnica zewnętrzna [mm] 48,0
Strona zabudowy od strony czołowej
Ciężar [kg] 0,014
nr EAN 4044688051028
Wysokość [mm] 7
Średnica wewnętrzna [mm] 35
średnica zewnętrzna [mm] 48
Materiał MVQ (silikon-kauczuk)
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
Strona zabudowy od strony czołowej
Wyświetlanie od 1 do 20 (z 20 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
pierścień uszczelniający, simmerring

Pierścień uszczlniający, simering


Głównym zadaniem simmeringów jest uszczelnienie połączenia obrotowego przed wyciekami olejów i smarów. Uszczelnienia promieniowe zapobiegają również przed dostawaniem się do układu zanieczyszczeń i wilgoci, które nie mogą się tam dostawać. Przez takie czynniki olej może stracić swoje właściwości. Zastosowanie simmeringów jest bardzo powszechne. Są one montowane głównie na wyjściach wału w pojazdach, jak i w maszynach. Na przykład: wałka rozrządu, wału korbowego, wału napędowego itd. Dobre simmeringi powinny zostać wykonane z wysokiej jakości materiałów, wytrzymałych na wahania temperatury i substancje, z którymi będą miały styczność.

Simmering jest zbudowany z metalowego pierścienia, sprężyny zaciskowej, wargi przeciwpyłowej, elastomerowej powłoki i wargi uszczelniającej. Simmeringi należy dobierać w stosunku do warunków, w których będą pracowały, na przykład: temperatury, substancji, kierunku obrotu wału. Gdy uszkodzony zostanie pierścień uszczelniający od strony sprzęgła, może dojść do ślizgania się, co powoduje brak przyspieszania pojazdu. Wtedy należy wymienić uszczelniacz, zaoliwioną tarczę sprzęgłową, lub całe sprzęgło. Kolejnym objawem zniszczenia pierścienia jest ubywanie oleju z miski olejowej, może to doprowadzić do zatarcia jednostki napędowej. Uszkodzenie simmeringów może być spowodowane przez starość (są wymagane z gumy, które z czasem parcieją), lub przez duże wahania temperatur. Można temu zapobiec przez parkowanie samochodu w garażu, podczas dużych mrozów.

Gdy uszczelniacz promieniowy ulegnie wyeksploatowaniu, pasek rozrządu może zostać zalany olejem, przez co powinien zostać wymieniony wraz z simmeringiem, pompą wody, olejem silnikowym, filtrem oleju. Same uszczelniacze nie są drogie, lecz przez trudny dostęp do części i elementy, które powinny być wymienione wraz z simmeringami, naprawa ta jest dość kosztowna, lecz powinna być wykonana jak najszybciej.