TECDOC-Nr silnika | 2300 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 50 | |
Wysokość [mm] | 8 | |
nr EAN | 8427769115363 |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 2300 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 44 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 60 | |
Wysokość [mm] | 7 | |
nr EAN | 8427769227820 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 2300 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 80 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 96 | |
Wysokość [mm] | 7,5 | |
nr EAN | 8427769228070 |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 44 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 60 | |
Wysokość 1 [mm] | 7 | |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
nr EAN | 3358960281432 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 80 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 96 | |
Wysokość 1 [mm] | 9 | |
Materiał | MVQ (silikon-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
nr EAN | 3358960165985 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 35 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 50 | |
Wysokość 1 [mm] | 8 | |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Strona zabudowy | Silnik | |
nr EAN | 3358960281258 |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 50 | |
Wysokość [mm] | 8 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | bez uszczelki przeciwpyłowej |
Średnica wewnętrzna [mm] | 25 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 35 | |
Wysokość [mm] | 6 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AS | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 44 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 60 | |
Wysokość [mm] | 7 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AS | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 80 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 96 | |
Wysokość [mm] | 8 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AS | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Wysokość [mm] | 9,00 | |
Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 80,00 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 96,00 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S SP | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara | |
Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara | |
kierunkowa |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 2300 | |
Wysokość [mm] | 9,00 | |
Materiał | MVQ (silikon-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 80,00 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 96,00 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S LD | |
Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
TECDOC-Nr silnika | 2300 | |
Wysokość [mm] | 6,00 | |
Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 25,00 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 35,00 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S RD | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
TECDOC-Nr silnika | 2300 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 50 | |
Szerokość [mm] | 8 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 2300 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 44 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 60 | |
Szerokość [mm] | 7 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 2300 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 80 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 96 | |
Szerokość [mm] | 7,5 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii pierścień uszczelniający, simmerring do Mitsubishi COLT II (C1_A) 1.8 GL Diesel (C14A).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Mitsubishi COLT II (C1_A) 1.8 GL Diesel (C14A) produkowanego od 1984.02 do roku 1986.09
Jeżeli twoje Mitsubishi dysponuje silnikiem o mocy 58 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak zestaw rozrządu, skraplacz klimatyzacji, klocki hamulcowe, filtr powietrza
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii pierścień uszczelniający, simmerring do Mitsubishi COLT II (C1_A)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na pierścień uszczelniający, simmerring do Mitsubishi COLT II (C1_A) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Mitsubishi z rocznika od 1984.02 do roku 1986.09, i mocy silnika 58 KM
.
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024