Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 4722 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 80 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 98 | |
Szerokość [mm] | 10 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 4722 | |
Numer silnika do | 12ST-19391635 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 26 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 42 | |
Wysokość [mm] | 8 | |
nr EAN | 8427769084171 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 4722 | |
Numer silnika do | 12ST-19391635 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 80 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 98 | |
Wysokość [mm] | 10 | |
nr EAN | 8427769082696 |
TECDOC-Nr silnika | 4722 | |
Numer silnika do | 12ST-19391635 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 48 | |
Wysokość [mm] | 7 | |
nr EAN | 8427769082672 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 80 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 98 | |
Wysokość 1 [mm] | 10 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
nr EAN | 3358960138828 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 35 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 48 | |
Wysokość 1 [mm] | 7 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Strona zabudowy | Silnik | |
Strona zabudowy | Oś napędowa | |
nr EAN | 3358960112446 |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 26 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 42 | |
Wysokość 1 [mm] | 8 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
nr EAN | 3358960138583 |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 35 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 48 | |
Wysokość 1 [mm] | 7 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
nr EAN | 3358960281357 |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 26 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 42 | |
Wysokość [mm] | 8 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AS | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Materiał | MVQ (silikon-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 80 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 98 | |
Wysokość [mm] | 10 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A/BS | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 26 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 42 | |
Wysokość [mm] | 8 | |
Wysokość 2 [mm] | 6 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 48 | |
Wysokość [mm] | 7 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AW/BS | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Materiał | MVQ (silikon-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Szerokość [mm] | 10,0 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 80,0 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 98,0 | |
Materiał | MVQ (silikon-kauczuk) | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Ciężar [kg] | 0,04 | |
dla numeru OE | 06 14 830 | |
nr EAN | 4027816050995 |
Szerokość [mm] | 7,0 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35,0 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 48,0 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Ciężar [kg] | 0,014 | |
nr EAN | 4027816051022 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 4722 | |
Wysokość [mm] | 10,00 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 80,00 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 98,00 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S LD W | |
Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
TECDOC-Nr silnika | 4722 | |
Wysokość [mm] | 7,00 | |
Materiał | MVQ (silikon-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35,00 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 48,00 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 829S RD W | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 4722 | |
Wysokość [mm] | 8,00 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 26,00 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 42,00 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S RD W | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 4722 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 80 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 98 | |
Szerokość [mm] | 10 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
TECDOC-Nr silnika | 4722 | |
Materiał | MVQ (silikon-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 48 | |
Szerokość [mm] | 7 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 4722 | |
Materiał | MVQ (silikon-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 26 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 42 | |
Szerokość [mm] | 8 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AB SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Szerokość [mm] | 10,0 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 80,0 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 98,0 | |
Materiał | MVQ (silikon-kauczuk) | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Ciężar [kg] | 0,04 | |
nr EAN | 4044688050991 |
Szerokość [mm] | 7,0 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35,0 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 48,0 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Ciężar [kg] | 0,014 | |
nr EAN | 4044688051028 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii pierścień uszczelniający, simmerring do Opel KADETT D (31_-34_, 41_-44_) 1.2.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Opel KADETT D (31_-34_, 41_-44_) 1.2 produkowanego od 1982.08 do roku 1984.08
Jeżeli twój Opel dysponuje silnikiem o mocy 55 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii pierścień uszczelniający, simmerring do Opel KADETT D (31_-34_, 41_-44_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na pierścień uszczelniający, simmerring do Opel KADETT D (31_-34_, 41_-44_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Opel z rocznika od 1982.08 do roku 1984.08, i mocy silnika 55 KM
.
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024