Wymagana ilość | 2 | |
TECDOC-Nr silnika | 2886 | |
TECDOC-Nr silnika | 2754 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 50 | |
Wysokość [mm] | 8 | |
nr EAN | 8427769100352 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 2886 | |
TECDOC-Nr silnika | 2754 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 90 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 110 | |
Wysokość [mm] | 10 | |
nr EAN | 8427769089626 |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 2886 | |
TECDOC-Nr silnika | 2754 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 42 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 62 | |
Wysokość [mm] | 8 | |
nr EAN | 8427769089619 |
TECDOC-Nr silnika | 2886 | |
TECDOC-Nr silnika | 2754 | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 90 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 110 | |
Wysokość 1 [mm] | 7 | |
Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
nr EAN | 3358960154552 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 90 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 110 | |
Wysokość 1 [mm] | 12 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową | |
Rodzaj gwintu | Gwint zmienny | |
nr EAN | 3358960195463 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 90 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 110 | |
Wysokość 1 [mm] | 10 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
nr EAN | 3358960107503 |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 35 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 50 | |
Wysokość 1 [mm] | 8 | |
Rodzaj gwintu | Gwint zmienny | |
nr EAN | 3358960115478 |
Strona zabudowy | wylot | |
Strona zabudowy | z lewej | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 40 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 58 | |
Wysokość 1 [mm] | 10 | |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Rodzaj gwintu | Gwint zmienny | |
nr EAN | 3358960341839 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 90 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 110 | |
Wysokość [mm] | 7 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 42 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 62 | |
Wysokość [mm] | 7 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 50 | |
Wysokość [mm] | 8 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A | |
Rodzaj gwintu | Gwint zmienny | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | bez uszczelki przeciwpyłowej |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Kod silnika | XUD9 (162) | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Kod silnika | XUD9 (D9A) | |
Wysokość [mm] | 7,00 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 90,00 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 110,00 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 829S LD W | |
Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Kod silnika | XUD9 (162) | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Kod silnika | XUD9 (D9A) | |
Wysokość [mm] | 7,00 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 42,00 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 62,00 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 829S RD W | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Kod silnika | XUD9 (D9A) | |
Kod silnika | XUD9 (162) | |
Wysokość [mm] | 8,00 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35,00 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 50,00 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827N DD | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara | |
Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara | |
kierunkowa |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
TECDOC-Nr silnika | 2754 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
TECDOC-Nr silnika | 2886 | |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 50 | |
Szerokość [mm] | 8 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 2754 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 2886 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 42 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 62 | |
Szerokość [mm] | 8 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 2754 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 2886 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 90 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 110 | |
Szerokość [mm] | 7 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii pierścień uszczelniający, simmerring do Peugeot 305 II (581M) 1.9 D.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Peugeot 305 II (581M) 1.9 D produkowanego od 1982.10 do roku 1988.07
Jeżeli twój Peugeot dysponuje silnikiem o mocy 64 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak wycieraczki szyb, układ wydechowy, części silnikowe, filtr kabiny
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii pierścień uszczelniający, simmerring do Peugeot 305 II (581M)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na pierścień uszczelniający, simmerring do Peugeot 305 II (581M) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Peugeot z rocznika od 1982.10 do roku 1988.07, i mocy silnika 64 KM
.
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024