Piątek 09.05 infolinia czynna do 11:00
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Peugeot » silnik Peugeot 307 CC (3B) » uszczelki Peugeot 307 CC (3B) » pierścień uszczelniający, simmerring Peugeot 307 CC (3B)

pierścień uszczelniający, simmerring do PEUGEOT 307 CC (3B)

wybierz typ samochodu PEUGEOT 307 CC (3B):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Średnica wewnętrzna [mm] 80
średnica zewnętrzna [mm] 100
Wysokość [mm] 8
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału ASW
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
Materiał FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 4041248127919
Strona zabudowy Pokrywa głowicy cylindra
Średnica wewnętrzna [mm] 28
średnica zewnętrzna [mm] 42
Wysokość [mm] 5
nr EAN 8427769555626
Średnica wewnętrzna [mm] 80
średnica zewnętrzna [mm] 100
Wysokość [mm] 9
nr EAN 8427769705892
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 28
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 42
Wysokość 1 [mm] 6
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z tuleją montażową
Strona zabudowy Silnik
nr EAN 3358960473363
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 28
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 42
Wysokość 1 [mm] 5
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
Strona zabudowy Silnik
nr EAN 3358960281814
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 80
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 100
Wysokość 1 [mm] 9
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z tuleją montażową
nr EAN 3358960187222
Strona zabudowy od strony czołowej
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 35
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 47
Wysokość 1 [mm] 7
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z tuleją montażową
Rodzaj gwintu Gwint zmienny
nr EAN 3358960216298
Średnica wewnętrzna [mm] 35
średnica zewnętrzna [mm] 47
Wysokość [mm] 7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału AW
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Materiał FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Ochrona przeciwpyłowa bez uszczelki przeciwpyłowej
nr EAN 4041248120675
Średnica wewnętrzna [mm] 80
średnica zewnętrzna [mm] 100
Wysokość [mm] 8
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału ASW
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
Materiał FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 4041248127919
Średnica wewnętrzna [mm] 28
średnica zewnętrzna [mm] 42
Wysokość [mm] 5
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału AS
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 4041248149218
Wyświetlanie od 1 do 10 (z 10 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
pierścień uszczelniający, simmerring

Pierścień uszczlniający, simering


Głównym zadaniem simmeringów jest uszczelnienie połączenia obrotowego przed wyciekami olejów i smarów. Uszczelnienia promieniowe zapobiegają również przed dostawaniem się do układu zanieczyszczeń i wilgoci, które nie mogą się tam dostawać. Przez takie czynniki olej może stracić swoje właściwości. Zastosowanie simmeringów jest bardzo powszechne. Są one montowane głównie na wyjściach wału w pojazdach, jak i w maszynach. Na przykład: wałka rozrządu, wału korbowego, wału napędowego itd. Dobre simmeringi powinny zostać wykonane z wysokiej jakości materiałów, wytrzymałych na wahania temperatury i substancje, z którymi będą miały styczność.

Simmering jest zbudowany z metalowego pierścienia, sprężyny zaciskowej, wargi przeciwpyłowej, elastomerowej powłoki i wargi uszczelniającej. Simmeringi należy dobierać w stosunku do warunków, w których będą pracowały, na przykład: temperatury, substancji, kierunku obrotu wału. Gdy uszkodzony zostanie pierścień uszczelniający od strony sprzęgła, może dojść do ślizgania się, co powoduje brak przyspieszania pojazdu. Wtedy należy wymienić uszczelniacz, zaoliwioną tarczę sprzęgłową, lub całe sprzęgło. Kolejnym objawem zniszczenia pierścienia jest ubywanie oleju z miski olejowej, może to doprowadzić do zatarcia jednostki napędowej. Uszkodzenie simmeringów może być spowodowane przez starość (są wymagane z gumy, które z czasem parcieją), lub przez duże wahania temperatur. Można temu zapobiec przez parkowanie samochodu w garażu, podczas dużych mrozów.

Gdy uszczelniacz promieniowy ulegnie wyeksploatowaniu, pasek rozrządu może zostać zalany olejem, przez co powinien zostać wymieniony wraz z simmeringiem, pompą wody, olejem silnikowym, filtrem oleju. Same uszczelniacze nie są drogie, lecz przez trudny dostęp do części i elementy, które powinny być wymienione wraz z simmeringami, naprawa ta jest dość kosztowna, lecz powinna być wykonana jak najszybciej.