02.05 infolinia nieczynna
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Peugeot » silnik Peugeot BOXER Furgon » uszczelki Peugeot BOXER Furgon » pierścień uszczelniający, simmerring Peugeot BOXER Furgon

pierścień uszczelniający, simmerring do PEUGEOT BOXER Furgon

wybierz typ samochodu PEUGEOT BOXER Furgon:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Średnica wewnętrzna [mm] 40
średnica zewnętrzna [mm] 55
Wysokość [mm] 7
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
nr EAN 8427769558313
Średnica wewnętrzna [mm] 27
średnica zewnętrzna [mm] 37
Wysokość [mm] 7
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
nr EAN 8427769719080
Strona zabudowy od strony czołowej
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 40
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 55
Wysokość 1 [mm] 7
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 3358960281517
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 74
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 88
Wysokość 1 [mm] 8
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Rodzaj gwintu Gwint zmienny
nr EAN 3358960152688
Średnica wewnętrzna [mm] 74
średnica zewnętrzna [mm] 88
Wysokość [mm] 8
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału AW/BS
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 4041248148525
Średnica wewnętrzna [mm] 27
średnica zewnętrzna [mm] 37
Wysokość [mm] 7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału AW/BS
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 4041248148495
Średnica wewnętrzna [mm] 40
średnica zewnętrzna [mm] 55
Wysokość [mm] 7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału AW/BS
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 4041248458112
Grubość [mm] 8,0
Średnica wewnętrzna [mm] 74,0
średnica zewnętrzna [mm] 88,0
Materiał FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Ciężar [kg] 0,01
nr EAN 4027816142058
Wysokość [mm] 7
Średnica wewnętrzna [mm] 27,0
średnica zewnętrzna [mm] 37,0
Strona zabudowy od strony czołowej
Ciężar [kg] 0,007
dla numeru OE 46404094
nr EAN 4054224025215
Materiał FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 40
średnica zewnętrzna [mm] 55
Szerokość [mm] 7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału AB SL
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
nr EAN 4026634325520
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 74
średnica zewnętrzna [mm] 88
Szerokość [mm] 8
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału AB SL
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
nr EAN 4026634354209
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 27
średnica zewnętrzna [mm] 37
Szerokość [mm] 7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału AB
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
nr EAN 4026634405277
Wyświetlanie od 1 do 12 (z 12 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
pierścień uszczelniający, simmerring

Pierścień uszczlniający, simering


Głównym zadaniem simmeringów jest uszczelnienie połączenia obrotowego przed wyciekami olejów i smarów. Uszczelnienia promieniowe zapobiegają również przed dostawaniem się do układu zanieczyszczeń i wilgoci, które nie mogą się tam dostawać. Przez takie czynniki olej może stracić swoje właściwości. Zastosowanie simmeringów jest bardzo powszechne. Są one montowane głównie na wyjściach wału w pojazdach, jak i w maszynach. Na przykład: wałka rozrządu, wału korbowego, wału napędowego itd. Dobre simmeringi powinny zostać wykonane z wysokiej jakości materiałów, wytrzymałych na wahania temperatury i substancje, z którymi będą miały styczność.

Simmering jest zbudowany z metalowego pierścienia, sprężyny zaciskowej, wargi przeciwpyłowej, elastomerowej powłoki i wargi uszczelniającej. Simmeringi należy dobierać w stosunku do warunków, w których będą pracowały, na przykład: temperatury, substancji, kierunku obrotu wału. Gdy uszkodzony zostanie pierścień uszczelniający od strony sprzęgła, może dojść do ślizgania się, co powoduje brak przyspieszania pojazdu. Wtedy należy wymienić uszczelniacz, zaoliwioną tarczę sprzęgłową, lub całe sprzęgło. Kolejnym objawem zniszczenia pierścienia jest ubywanie oleju z miski olejowej, może to doprowadzić do zatarcia jednostki napędowej. Uszkodzenie simmeringów może być spowodowane przez starość (są wymagane z gumy, które z czasem parcieją), lub przez duże wahania temperatur. Można temu zapobiec przez parkowanie samochodu w garażu, podczas dużych mrozów.

Gdy uszczelniacz promieniowy ulegnie wyeksploatowaniu, pasek rozrządu może zostać zalany olejem, przez co powinien zostać wymieniony wraz z simmeringiem, pompą wody, olejem silnikowym, filtrem oleju. Same uszczelniacze nie są drogie, lecz przez trudny dostęp do części i elementy, które powinny być wymienione wraz z simmeringami, naprawa ta jest dość kosztowna, lecz powinna być wykonana jak najszybciej.