Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Porsche » silnik Porsche 911 targa (964) » uszczelki Porsche 911 targa (964) » pierścień uszczelniający, simmerring Porsche 911 targa (964)

pierścień uszczelniający, simmerring do PORSCHE 911 targa (964)

wybierz typ samochodu PORSCHE 911 targa (964):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Strona zabudowy Pokrywa głowicy cylindra
Średnica wewnętrzna [mm] 36
średnica zewnętrzna [mm] 50
Wysokość [mm] 7
nr EAN 8427769089817
Średnica wewnętrzna [mm] 90
średnica zewnętrzna [mm] 110
Wysokość [mm] 7
nr EAN 8427769297861
Średnica wewnętrzna [mm] 40
średnica zewnętrzna [mm] 55
Wysokość [mm] 7
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
nr EAN 8427769558313
Średnica wewnętrzna [mm] 39
średnica zewnętrzna [mm] 50
Wysokość [mm] 7
nr EAN 8427769679179
Strona zabudowy od strony czołowej
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 40
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 55
Wysokość 1 [mm] 7
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 3358960281517
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 36
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 50
Wysokość 1 [mm] 7
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Strona zabudowy Silnik
nr EAN 3358960154576
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 90
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 110
Wysokość 1 [mm] 7
Materiał FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 3358960154552
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 39
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 50
Wysokość 1 [mm] 7
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
Strona zabudowy Silnik
nr EAN 3358960198167
Średnica wewnętrzna [mm] 36
średnica zewnętrzna [mm] 50
Wysokość [mm] 7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału ASW
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Materiał FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 4041248127872
Średnica wewnętrzna [mm] 90
średnica zewnętrzna [mm] 110
Wysokość [mm] 7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału ASW
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
Materiał FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 4041248116029
Średnica wewnętrzna [mm] 40
średnica zewnętrzna [mm] 55
Wysokość [mm] 6,5
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału AS
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 4041248149874
Średnica wewnętrzna [mm] 39
średnica zewnętrzna [mm] 50
Wysokość [mm] 7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału ASW
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 4041248184745
Grubość [mm] 7,0
Średnica wewnętrzna [mm] 90,0
średnica zewnętrzna [mm] 110,0
Materiał FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Ciężar [kg] 0,014
dla numeru OE 0127.28
nr EAN 4027816118084
Wysokość [mm] 5,9
Średnica wewnętrzna [mm] 40,0
średnica zewnętrzna [mm] 55,0
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)
Materiał FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Strona zabudowy od strony czołowej
Ciężar [kg] 0,011
dla numeru OE 16 089 406 80
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4054224079775
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 36
średnica zewnętrzna [mm] 50
Szerokość [mm] 7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału A SL
nr EAN 4026634290460
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 90
średnica zewnętrzna [mm] 110
Szerokość [mm] 7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału A SL
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
nr EAN 4026634291146
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 39
średnica zewnętrzna [mm] 50
Szerokość [mm] 7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału A SL
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
nr EAN 4026634403426
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)
Średnica wewnętrzna [mm] 40
średnica zewnętrzna [mm] 55
Szerokość [mm] 6
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału A SL
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
nr EAN 4026635109785
Strona zabudowy od strony czołowej
Wysokość [mm] 6,4
Średnica wewnętrzna [mm] 40
średnica zewnętrzna [mm] 55
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Wyświetlanie od 1 do 19 (z 19 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
pierścień uszczelniający, simmerring

Pierścień uszczlniający, simering


Głównym zadaniem simmeringów jest uszczelnienie połączenia obrotowego przed wyciekami olejów i smarów. Uszczelnienia promieniowe zapobiegają również przed dostawaniem się do układu zanieczyszczeń i wilgoci, które nie mogą się tam dostawać. Przez takie czynniki olej może stracić swoje właściwości. Zastosowanie simmeringów jest bardzo powszechne. Są one montowane głównie na wyjściach wału w pojazdach, jak i w maszynach. Na przykład: wałka rozrządu, wału korbowego, wału napędowego itd. Dobre simmeringi powinny zostać wykonane z wysokiej jakości materiałów, wytrzymałych na wahania temperatury i substancje, z którymi będą miały styczność.

Simmering jest zbudowany z metalowego pierścienia, sprężyny zaciskowej, wargi przeciwpyłowej, elastomerowej powłoki i wargi uszczelniającej. Simmeringi należy dobierać w stosunku do warunków, w których będą pracowały, na przykład: temperatury, substancji, kierunku obrotu wału. Gdy uszkodzony zostanie pierścień uszczelniający od strony sprzęgła, może dojść do ślizgania się, co powoduje brak przyspieszania pojazdu. Wtedy należy wymienić uszczelniacz, zaoliwioną tarczę sprzęgłową, lub całe sprzęgło. Kolejnym objawem zniszczenia pierścienia jest ubywanie oleju z miski olejowej, może to doprowadzić do zatarcia jednostki napędowej. Uszkodzenie simmeringów może być spowodowane przez starość (są wymagane z gumy, które z czasem parcieją), lub przez duże wahania temperatur. Można temu zapobiec przez parkowanie samochodu w garażu, podczas dużych mrozów.

Gdy uszczelniacz promieniowy ulegnie wyeksploatowaniu, pasek rozrządu może zostać zalany olejem, przez co powinien zostać wymieniony wraz z simmeringiem, pompą wody, olejem silnikowym, filtrem oleju. Same uszczelniacze nie są drogie, lecz przez trudny dostęp do części i elementy, które powinny być wymienione wraz z simmeringami, naprawa ta jest dość kosztowna, lecz powinna być wykonana jak najszybciej.