Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 20391 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 22185 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 20973 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 22184 | |
Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 42 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 54 | |
Szerokość [mm] | 6 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
TECDOC-Nr silnika | 22185 | |
TECDOC-Nr silnika | 22184 | |
TECDOC-Nr silnika | 20391 | |
TECDOC-Nr silnika | 20973 | |
Strona zabudowy | Pokrywa głowicy cylindra | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 25 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 42 | |
Wysokość [mm] | 7 | |
nr EAN | 8427769695858 |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 22185 | |
TECDOC-Nr silnika | 22184 | |
TECDOC-Nr silnika | 20391 | |
TECDOC-Nr silnika | 20973 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 42 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 54 | |
Wysokość [mm] | 6 | |
nr EAN | 8427769555749 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 22185 | |
TECDOC-Nr silnika | 22184 | |
TECDOC-Nr silnika | 20391 | |
TECDOC-Nr silnika | 20973 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 85 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 105 | |
Wysokość 1 [mm] | 6,8 | |
Wysokość 2 [mm] | 11 | |
nr EAN | 8427769555428 |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 42 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 54 | |
Wysokość 1 [mm] | 6 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
nr EAN | 3358960281821 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 25 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 42 | |
Wysokość 1 [mm] | 7 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Strona zabudowy | Silnik | |
nr EAN | 3358960154255 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 85 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 105 | |
Wysokość 1 [mm] | 6,8 | |
Wysokość 2 [mm] | 11 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
nr EAN | 3358960182463 |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 25 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 42 | |
Wysokość [mm] | 7 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 42 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 54 | |
Wysokość [mm] | 6 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 85 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 105 | |
Wysokość [mm] | 11 | |
Wysokość 2 [mm] | 6,8 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
TECDOC-Nr silnika | 20391 | |
TECDOC-Nr silnika | 20973 | |
TECDOC-Nr silnika | 22185 | |
TECDOC-Nr silnika | 22184 | |
Wysokość [mm] | 7,00 | |
Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 25,00 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 42,00 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S RD W | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 20391 | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 22185 | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 22184 | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 20973 | |
Wysokość [mm] | 11,00 | |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 85,00 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 105,00 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S LDW | |
Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
TECDOC-Nr silnika | 20391 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
TECDOC-Nr silnika | 22185 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
TECDOC-Nr silnika | 20973 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
TECDOC-Nr silnika | 22184 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 25 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 42 | |
Szerokość [mm] | 7 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 20391 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 22185 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 20973 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 22184 | |
Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 42 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 54 | |
Szerokość [mm] | 6 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 20391 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 22185 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 20973 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 22184 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 85 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 105 | |
Szerokość [mm] | 11 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
Szerokość [mm] | 6,8 |
kod | LM14/F9Q 803+804+816 | |
kod | LM17/F9Q 804 | |
kod | LM1D/F9Q 803+804+816 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Wysokość [mm] | 6 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 42 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 54 | |
Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
kod | LM14/F9Q 803+804+816 | |
kod | LM17/F9Q 804 | |
kod | LM1D/F9Q 803+804+816 | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Wysokość [mm] | 11 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 85 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 105 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii pierścień uszczelniający, simmerring do Renault MEGANE II sedan (LM0/1_) 1.9 dCi (LM14, LM1D).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Renault MEGANE II sedan (LM0/1_) 1.9 dCi (LM14, LM1D) produkowanego od 2005.05
Jeżeli twój Renault dysponuje silnikiem o mocy 110 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii pierścień uszczelniający, simmerring do Renault MEGANE II sedan (LM0/1_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na pierścień uszczelniający, simmerring do Renault MEGANE II sedan (LM0/1_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Renault z rocznika od 2005.05, i mocy silnika 110 KM
.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025