Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Tesla » silnik Tesla » uszczelki Tesla » pierścień uszczelniający, simmerring Tesla

pierścień uszczelniający, simmerring do TESLA

wybierz model samochodu TESLA:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 85
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 140
Wysokość 1 [mm] 13
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z kołnierzem
nr EAN 3358960479334
Średnica wewnętrzna [mm] 27
średnica zewnętrzna [mm] 40
Wysokość [mm] 6,5
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału AS
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 4041248477625
Średnica wewnętrzna [mm] 83,6
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Ciężar [kg] 0,130
nr EAN 4027816460411
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z ramką wspornika
Średnica wewnętrzna [mm] 85
nr EAN 4026635110309
Wyświetlanie od 1 do 4 (z 4 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
pierścień uszczelniający, simmerring

Pierścień uszczlniający, simering


Głównym zadaniem simmeringów jest uszczelnienie połączenia obrotowego przed wyciekami olejów i smarów. Uszczelnienia promieniowe zapobiegają również przed dostawaniem się do układu zanieczyszczeń i wilgoci, które nie mogą się tam dostawać. Przez takie czynniki olej może stracić swoje właściwości. Zastosowanie simmeringów jest bardzo powszechne. Są one montowane głównie na wyjściach wału w pojazdach, jak i w maszynach. Na przykład: wałka rozrządu, wału korbowego, wału napędowego itd. Dobre simmeringi powinny zostać wykonane z wysokiej jakości materiałów, wytrzymałych na wahania temperatury i substancje, z którymi będą miały styczność.

Simmering jest zbudowany z metalowego pierścienia, sprężyny zaciskowej, wargi przeciwpyłowej, elastomerowej powłoki i wargi uszczelniającej. Simmeringi należy dobierać w stosunku do warunków, w których będą pracowały, na przykład: temperatury, substancji, kierunku obrotu wału. Gdy uszkodzony zostanie pierścień uszczelniający od strony sprzęgła, może dojść do ślizgania się, co powoduje brak przyspieszania pojazdu. Wtedy należy wymienić uszczelniacz, zaoliwioną tarczę sprzęgłową, lub całe sprzęgło. Kolejnym objawem zniszczenia pierścienia jest ubywanie oleju z miski olejowej, może to doprowadzić do zatarcia jednostki napędowej. Uszkodzenie simmeringów może być spowodowane przez starość (są wymagane z gumy, które z czasem parcieją), lub przez duże wahania temperatur. Można temu zapobiec przez parkowanie samochodu w garażu, podczas dużych mrozów.

Gdy uszczelniacz promieniowy ulegnie wyeksploatowaniu, pasek rozrządu może zostać zalany olejem, przez co powinien zostać wymieniony wraz z simmeringiem, pompą wody, olejem silnikowym, filtrem oleju. Same uszczelniacze nie są drogie, lecz przez trudny dostęp do części i elementy, które powinny być wymienione wraz z simmeringami, naprawa ta jest dość kosztowna, lecz powinna być wykonana jak najszybciej.