TECDOC-Nr silnika | 17080 | |
TECDOC-Nr silnika | 17080 | |
TECDOC-Nr silnika | 21070 | |
Kod silnika | CBEA | |
TECDOC-Nr silnika | 23179 | |
Rok prod. do | 200908 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 32 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 47 | |
Wysokość 1 [mm] | 10 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
nr EAN | 3358960282088 |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 21070 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 22176 | |
Rok prod. od | 200707 | |
Rok prod. do | 200907 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 17080 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 48 | |
Wysokość [mm] | 10 | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
nr EAN | 8427769728402 |
Wymagana ilość | 2 | |
TECDOC-Nr silnika | 17080 | |
--------------- | ||
TECDOC-Nr silnika | 23179 | |
Rok prod. od | 200907 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 21070 | |
Rok prod. do | 200907 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Wysokość [mm] | 10 | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
nr EAN | 8427769782695 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
--------------- | ||
TECDOC-Nr silnika | 17080 | |
--------------- | ||
TECDOC-Nr silnika | 23179 | |
Rok prod. od | 200907 | |
Wysokość [mm] | 16 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 85 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 170 | |
nr EAN | 8427769761010 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Rok prod. od | 200907 | |
TECDOC-Nr silnika | 23179 | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 21070 | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 22176 | |
Rok prod. od | 200707 | |
Rok prod. do | 200907 | |
nr EAN | 8427769994616 |
TECDOC-Nr silnika | 17080 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 35 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 48 | |
Wysokość 1 [mm] | 10 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową | |
nr EAN | 3358960282071 |
Strona zabudowy | wlot | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 28 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 42 | |
Wysokość 1 [mm] | 7 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
nr EAN | 3358960120809 |
TECDOC-Nr silnika | 17080 | |
TECDOC-Nr silnika | 17080 | |
TECDOC-Nr silnika | 21070 | |
Kod silnika | CBEA | |
TECDOC-Nr silnika | 23179 | |
Rok prod. do | 200908 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 32 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 47 | |
Wysokość 1 [mm] | 10 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
nr EAN | 3358960282088 |
TECDOC-Nr silnika | 21070 | |
TECDOC-Nr silnika | 23179 | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 85 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 131 | |
Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 152 | |
Wysokość 1 [mm] | 17,25 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową | |
Rodzaj gwintu | Gwint zmienny | |
nr EAN | 3358960351890 |
TECDOC-Nr silnika | 21070 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 32 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 47 | |
Wysokość 1 [mm] | 10 | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Wersja | PTFE POP/ACM | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
nr EAN | 3358960562562 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 17080 | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 85 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 131 | |
Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 153 | |
Wysokość 1 [mm] | 16,5 | |
Materiał | PPS (Polyphenylens.)/TFE (Tetrafluore.)/ACM (Polyacryl-K.) | |
nr EAN | 3358960538185 |
TECDOC-Nr silnika | 17080 | |
Wymagana ilość | 2 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Wysokość [mm] | 10 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Przestrzegaj informacji montażowych |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 48 | |
Wysokość [mm] | 10 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Przestrzegaj informacji montażowych |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 17080 | |
Przestrzegaj informacji montażowych | ||
Średnica wewnętrzna [mm] | 85 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | IWD | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Rodzaj korpusu | z obudową | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową | |
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego | VW T10134 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 21070 | |
TECDOC-Nr silnika | 22176 | |
Przestrzegaj informacji montażowych | ||
Średnica wewnętrzna [mm] | 85 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | IWD | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Rodzaj korpusu | z obudową | |
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego | VW T10134 |
TECDOC-Nr silnika | 21070 | |
TECDOC-Nr silnika | 23179 | |
TECDOC-Nr silnika | 22176 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Wysokość [mm] | 10 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AW | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | bez uszczelki przeciwpyłowej | |
Przestrzegaj informacji montażowych |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 23179 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 17080 | |
dla numeru OE | MN980030 | |
Wysokość [mm] | 10 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara | |
nr EAN | 5027049229587 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 17080 | |
dla numeru OE | 68000669AA | |
Wysokość [mm] | 6,25 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 85,00 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 101,00 | |
nr EAN | 5027049299320 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 21070 | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 23179 | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 22176 | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 17080 | |
dla numeru OE | 03L103171A | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
nr EAN | 5027049375833 |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 17080 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 21070 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 23179 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 22176 | |
dla numeru OE | 03L103085C | |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
Wysokość [mm] | 10 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara | |
nr EAN | 5027049342156 |
TECDOC-Nr silnika | 17080 | |
TECDOC-Nr silnika | 22176 | |
TECDOC-Nr silnika | 21070 | |
Grubość [mm] | 10,0 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35,0 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 48,0 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Ciężar [kg] | 0,010 | |
dla numeru OE | 038 103 085 E | |
uwzględnić informację serwisową | ||
nr EAN | 4027816324713 |
TECDOC-Nr silnika | 23179 | |
TECDOC-Nr silnika | 21070 | |
Grubość [mm] | 17,25 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 85,0 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 131,0 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 152,0 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Ciężar [kg] | 0,23 | |
dla numeru OE | 03L 103 171 A | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kołnierzem | |
uwzględnić informację serwisową | ||
nr EAN | 4027816363835 |
TECDOC-Nr silnika | 17080 | |
dla numeru OE | 036 906 433 E | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 85,0 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Ciężar [kg] | 0,22 | |
dla numeru OE | 038 103 171 S | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kołnierzem | |
uwzględnić informację serwisową | ||
nr EAN | 4027816377467 |
TECDOC-Nr silnika | 21070 | |
TECDOC-Nr silnika | 17080 | |
Grubość [mm] | 10,0 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32,0 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47,0 | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara | |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Ciężar [kg] | 0,01 | |
uwzględnić informację serwisową | ||
nr EAN | 4027816382386 |
TECDOC-Nr silnika | 21070 | |
Rok prod. od | 200908 | |
Grubość [mm] | 10,0 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32,0 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47,0 | |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Ciężar [kg] | 0,02 | |
dla numeru OE | 03L 103 085 C | |
uwzględnić informację serwisową | ||
nr EAN | 4027816401087 |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Wymagana ilość | 1 | |
Kod silnika | BKD | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Szerokość [mm] | 10 | |
nr EAN | 4014870170820 |
TECDOC-Nr silnika | 21070 | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z ramką wspornika | |
nr EAN | 5902659711496 |
TECDOC-Nr silnika | 23179 | |
TECDOC-Nr silnika | 21070 | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 85 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 131 | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową | |
Rodzaj korpusu | obudowa z tworzywa sztucznego | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
nr EAN | 4040074193471 |
TECDOC-Nr silnika | 17080 | |
Wymagana ilość | 2 | |
Wysokość [mm] | 10,00 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32,00 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47,00 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S RD W | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 17080 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 21070 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 22176 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 23179 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 48 | |
Szerokość [mm] | 10 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Wymagana ilość | 2 | |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
TECDOC-Nr silnika | 17080 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
TECDOC-Nr silnika | 21070 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
TECDOC-Nr silnika | 22176 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
TECDOC-Nr silnika | 23179 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Szerokość [mm] | 10 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 17080 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z ramką wspornika |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 21070 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 22176 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 23179 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z ramką wspornika |
kod | BKD | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Wysokość [mm] | 10 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 48 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
kod | BKD | |
Strona zabudowy | z przodu | |
kod | CBDB | |
Strona zabudowy | z przodu | |
Wysokość [mm] | 10 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
kod | CBDB | |
Data produkcji od | 28.09.2009 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | |
Wysokość [mm] | 10 | |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Materiał uszczelnienia wargowego | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
kod | BKD | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Ograniczenia producenta | KACO | |
Materiał uszczelnienia wargowego | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kołnierzem | |
Materiał obudowy | Tworzywo sztuczne | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym pierścieniem uszczelniającym - simmerring | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kołem nadajnika impulsów |
Kod silnika | CBDB | |
Kod silnika | BKD | |
Kod silnika | CBDB | |
Kod silnika | CBDB | |
dla numeru OE | 03G 105 021 C | |
Grubość [mm] | 10 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
średnica zewnętrzna [mm] | 48 | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
nr EAN | 4046001639524 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii pierścień uszczelniający, simmerring do Volkswagen JETTA III (1K2) 2.0 TDI 16V.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Volkswagen JETTA III (1K2) 2.0 TDI 16V produkowanego od 2005.08 do roku 2010.10
Jeżeli twój Volkswagen dysponuje silnikiem o mocy 140 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak świeca zapłonowa, filtr oleju, wahacze
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii pierścień uszczelniający, simmerring do Volkswagen JETTA III (1K2)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na pierścień uszczelniający, simmerring do Volkswagen JETTA III (1K2) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Volkswagen z rocznika od 2005.08 do roku 2010.10, i mocy silnika 140 KM
.
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024