Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volkswagen » silnik Volkswagen SANTANA (32B) » uszczelki Volkswagen SANTANA (32B) » pierścień uszczelniający, simmerring Volkswagen SANTANA (32B)

pierścień uszczelniający, simmerring do VOLKSWAGEN SANTANA (32B)

wybierz typ samochodu VOLKSWAGEN SANTANA (32B):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 30
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 47
Wysokość 1 [mm] 7
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Rodzaj gwintu Gwint zmienny
Strona zabudowy Silnik
nr EAN 3358960142337
Średnica wewnętrzna [mm] 32
średnica zewnętrzna [mm] 47
Wysokość [mm] 10
Rodzaj gwintu Gwint zmienny
nr EAN 8427769086014
Średnica wewnętrzna [mm] 85
średnica zewnętrzna [mm] 105
Wysokość [mm] 12
nr EAN 8427769089459
Strona zabudowy od strony czołowej
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 32
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 47
Wysokość 1 [mm] 10
Rodzaj gwintu Gwint zmienny
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 3358960127099
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 85
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 105
Wysokość 1 [mm] 11
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z tuleją montażową
Rodzaj gwintu Gwint zmienny
nr EAN 3358960152572
Strona zabudowy od strony czołowej
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 42
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 62
Wysokość 1 [mm] 7
Materiał FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
nr EAN 3358960154569
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 85
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 105
Wysokość 1 [mm] 12
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 3358960123473
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 85
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 131
Średnica zewnętrzna 2 [mm] 152
Wysokość 1 [mm] 15,7
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z tuleją montażową
Rodzaj gwintu Gwint zmienny
nr EAN 3358960187628
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 30
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 47
Wysokość 1 [mm] 7
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Rodzaj gwintu Gwint zmienny
Strona zabudowy Silnik
nr EAN 3358960142337
Strona zabudowy od strony rolki paska
nr EAN 3358960238061
Średnica wewnętrzna [mm] 32
średnica zewnętrzna [mm] 47
Wysokość [mm] 10
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału ASW
Rodzaj gwintu Gwint zmienny
Materiał FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
alternatywny zestaw naprawczy 325.156
nr EAN 4041248021125
Średnica wewnętrzna [mm] 85
średnica zewnętrzna [mm] 105
Wysokość [mm] 11
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału ASW
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
alternatywny zestaw naprawczy 829.056
nr EAN 4041248127483
Średnica wewnętrzna [mm] 85
średnica zewnętrzna [mm] 105
Wysokość [mm] 11
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału ASW
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z tuleją montażową
nr EAN 4041248055946
Średnica wewnętrzna [mm] 32
średnica zewnętrzna [mm] 47
Wysokość [mm] 10
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału ASW
Rodzaj gwintu Gwint zmienny
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
alternatywny zestaw naprawczy 325.155
nr EAN 4041248021149
Grubość [mm] 11,0
Średnica wewnętrzna [mm] 85,0
średnica zewnętrzna [mm] 105,0
Materiał FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Ciężar [kg] 0,058
dla numeru OE 068 103 051 G
nr EAN 4027816010906
Grubość [mm] 10,0
Średnica wewnętrzna [mm] 32,0
średnica zewnętrzna [mm] 47,0
Materiał FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Strona zabudowy od strony czołowej
Ciężar [kg] 0,03
nr EAN 4027816035985
Średnica wewnętrzna [mm] 32,0
średnica zewnętrzna [mm] 47,0
Szerokość [mm] 10,0
nr EAN 4014870339203
Wysokość [mm] 10,00
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 32,00
średnica zewnętrzna [mm] 47,00
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału 827S DD W
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Kierunek obrotów przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
kierunkowa 
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 32
średnica zewnętrzna [mm] 47
Szerokość [mm] 10
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału A SL
Rodzaj gwintu Gwint zmienny
nr EAN 4026634101872
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 85
średnica zewnętrzna [mm] 105
Szerokość [mm] 11
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału A SL
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
Szerokość [mm] 9
nr EAN 4026634102053
Grubość [mm] 11
Średnica wewnętrzna [mm] 85
średnica zewnętrzna [mm] 105
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Ciężar [kg] 0,1026
nr EAN 4046001553806
średnica zewnętrzna [mm] 47
Grubość [mm] 10
Średnica wewnętrzna [mm] 32
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Ciężar [kg] 0,195
nr EAN 4046001639517
Wyświetlanie od 1 do 22 (z 22 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
pierścień uszczelniający, simmerring

Pierścień uszczlniający, simering


Głównym zadaniem simmeringów jest uszczelnienie połączenia obrotowego przed wyciekami olejów i smarów. Uszczelnienia promieniowe zapobiegają również przed dostawaniem się do układu zanieczyszczeń i wilgoci, które nie mogą się tam dostawać. Przez takie czynniki olej może stracić swoje właściwości. Zastosowanie simmeringów jest bardzo powszechne. Są one montowane głównie na wyjściach wału w pojazdach, jak i w maszynach. Na przykład: wałka rozrządu, wału korbowego, wału napędowego itd. Dobre simmeringi powinny zostać wykonane z wysokiej jakości materiałów, wytrzymałych na wahania temperatury i substancje, z którymi będą miały styczność.

Simmering jest zbudowany z metalowego pierścienia, sprężyny zaciskowej, wargi przeciwpyłowej, elastomerowej powłoki i wargi uszczelniającej. Simmeringi należy dobierać w stosunku do warunków, w których będą pracowały, na przykład: temperatury, substancji, kierunku obrotu wału. Gdy uszkodzony zostanie pierścień uszczelniający od strony sprzęgła, może dojść do ślizgania się, co powoduje brak przyspieszania pojazdu. Wtedy należy wymienić uszczelniacz, zaoliwioną tarczę sprzęgłową, lub całe sprzęgło. Kolejnym objawem zniszczenia pierścienia jest ubywanie oleju z miski olejowej, może to doprowadzić do zatarcia jednostki napędowej. Uszkodzenie simmeringów może być spowodowane przez starość (są wymagane z gumy, które z czasem parcieją), lub przez duże wahania temperatur. Można temu zapobiec przez parkowanie samochodu w garażu, podczas dużych mrozów.

Gdy uszczelniacz promieniowy ulegnie wyeksploatowaniu, pasek rozrządu może zostać zalany olejem, przez co powinien zostać wymieniony wraz z simmeringiem, pompą wody, olejem silnikowym, filtrem oleju. Same uszczelniacze nie są drogie, lecz przez trudny dostęp do części i elementy, które powinny być wymienione wraz z simmeringami, naprawa ta jest dość kosztowna, lecz powinna być wykonana jak najszybciej.