dla cylindra | 1-4 |
nr EAN | 4041248498996 |
dla cylindra | 5-8 |
nr EAN | 4041248498941 |
dla cylindra | 1-8 |
nr EAN | 4041248691236 |
parzyste numery artykułów | 34796 |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
Strona zabudowy | z prawej |
Ciężar [kg] | 0,185 |
dla numeru OE | 11 12 0 034 104 |
nr EAN | 4027816347958 |
parzyste numery artykułów | 34795 |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
Strona zabudowy | z lewej |
Ciężar [kg] | 0,185 |
dla numeru OE | 11 12 0 034 105 |
nr EAN | 4027816347965 |
parzyste numery artykułów | 34799 |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
Strona zabudowy | z prawej |
Ciężar [kg] | 0,325 |
dla numeru OE | 11 12 7 513 194 |
nr EAN | 4027816347989 |
parzyste numery artykułów | 34798 |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
Strona zabudowy | z lewej |
Ciężar [kg] | 0,325 |
dla numeru OE | 11 12 7 513 195 |
nr EAN | 4027816347996 |
parzyste numery artykułów | 176649 |
Strona zabudowy | z lewej |
Ciężar [kg] | 2,176 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Ogrzewanie/chłodzenie | zawiera zawór odpowietrznika |
nr EAN | 4054224761472 |
parzyste numery artykułów | 176147 |
Kolor | czarny |
Materiał | Tworzywo sztuczne |
Strona zabudowy | z prawej |
Ciężar [kg] | 2,045 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Ogrzewanie/chłodzenie | zawiera zawór odpowietrznika |
nr EAN | 4054224766491 |
tworzywo sztuczne |
czarny |
z uszczelnieniem |
z prawej |
parzyste numery artykułów | 106517 |
Materiał | Tworzywo sztuczne |
Strona zabudowy | z lewej |
Ciężar [kg] | 0,113 |
nr EAN | 5903364359379 |
parzyste numery artykułów | 106516 |
Ilość połączeń | 2 |
Materiał | Tworzywo sztuczne |
Strona zabudowy | z prawej |
Ciężar [kg] | 0,070 |
nr EAN | 5903364359386 |
Strona zabudowy | do 1 cylindra |
Strona zabudowy | do 2 cylindra |
Strona zabudowy | do 3 cylindra |
Strona zabudowy | do 4 cylindra |
nr EAN | 5903364338794 |
Strona zabudowy | do 5 cylindra |
Strona zabudowy | do 6 cylindra |
Strona zabudowy | do 7 cylindra |
Strona zabudowy | do 8 cylindra |
nr EAN | 5903364338800 |
do cylindra silnika | 1-4 |
do cylindra silnika | 5-8 |
dla cylindra | 1 - 4 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze śrubami |
nr EAN | 4026634019047 |
dla cylindra | 5 - 8 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze śrubami |
nr EAN | 4026634019061 |
parzyste numery artykułów | 20 93 4796 |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
Strona zabudowy | z prawej |
Ciężar [kg] | 0,185 |
nr EAN | 4044688347954 |
parzyste numery artykułów | 20 93 4799 |
Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
Strona zabudowy | z prawej |
Ciężar [kg] | 0,325 |
nr EAN | 4044688347985 |
parzyste numery artykułów | 20 93 4798 |
Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
Strona zabudowy | z lewej |
Ciężar [kg] | 0,325 |
nr EAN | 4044688347992 |
Długość całkowita [mm] | 102 |
dla cylindra | 5-8 |
parzyste numery artykułów | V20-3847 |
nr EAN | 4062375203239 |
dla cylindra | 1-4 |
parzyste numery artykułów | V20-3846 |
nr EAN | 4062375203246 |
Uszczelka pokrywy głowicy to element układu chłodzenia samochodu, który odpowiada za zapobieganie przeciekom płynu chłodniczego z układu chłodzenia do silnika. Głowica silnika jest ważnym elementem układu napędowego i odpowiada za spalanie mieszanki paliwowo-powietrznej w cylindrach silnika. Pokrywa głowicy jest umieszczona na górze głowicy silnika i chroni ją przed zanieczyszczeniami oraz umożliwia dostęp do jej wnętrza.
Uszczelka pokrywy głowicy jest wykonana z elastycznego tworzywa i jest umieszczona pomiędzy pokrywą głowicy a głowicą silnika. Ma ona za zadanie zapobiegać przeciekom płynu chłodniczego z układu chłodzenia do silnika i chronić silnik przed uszkodzeniami spowodowanymi przez nadmierne ciśnienie w układzie chłodzenia.
Uszczelka pokrywy głowicy jest bardzo ważnym elementem układu chłodzenia samochodu i jej prawidłowe działanie jest kluczowe dla bezpieczeństwa i niezawodności pojazdu. Jeśli uszczelka ta ulegnie uszkodzeniu lub zużyciu, może dojść do przecieków płynu chłodniczego z układu chłodzenia, co może prowadzić do awarii silnika.
Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać stan uszczelki pokrywy głowicy i wymieniać ją, gdy jest zużyta lub uszkodzona. W przeciwnym razie może ona nie spełniać swojej roli ochronnej i doprowadzić do awarii silnika. Ważne jest również, aby zachować odpowiednią czystość uszczelki pokrywy głowicy i unikać jej zanieczyszczenia
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025